GTST schrapt terugblik blokje

Sinds afgelopen maandag moeten kijkers van GTST het doen zonder de terugblik met de welbekende tekst: ‘Wat voorafging in Goede Tijden, Slechte Tijden’. In dit korte blokje van ongeveer één minuut krijgt de kijker te zien welke gebeurtenissen zich in de voorgaande aflevering van GTST afspeelden.

Vermoedelijk heeft het schrappen van dit blokje te maken een poging om de kijkcijfers van GTST te verbeteren. Het doorkijkeffect van het RTL Weer naar de aflevering van GTST wordt op deze manier immers versneld.


27 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Miny jansen
1 oktober 2019 15:44

Jammer

Anoniem
1 oktober 2019 18:03

Dit is dus de intoductie hoe je zelfmoord pleegt als serie zijnde. Doedels

P. Detter
1 oktober 2019 19:52

Er komt weer een jong gastje in de cast bij . Ene Rein van Duyvenbode

Gerit
1 oktober 2019 20:33
Antwoord op  P. Detter

Gastrol denk ik en Britt Scholte verlaat volgensmij GTST

Jess
2 oktober 2019 13:41
Antwoord op  P. Detter

Rein van Duivenboden ja. Zat in de boyband Mainstreet (Junior Songfestival).

Zebje
1 oktober 2019 22:23

Ik ben erblij mee als die sloerie weggaat bij gtst. Nooit echt in boeiende verhaallijnen meegedaan. Alleen in de tijd rondom Malena [ toen ze nog voor Maddy Everest werkte] en haar niet vertrouwde. Later kwam Malena aan de goede kant te staan en wer ze echt de nieuwe liefde van Marcus.

Moud
2 oktober 2019 08:57
Antwoord op  Zebje

Sloerie?? Over wie heb je het.

Hahaha
2 oktober 2019 12:14

Ik vind het niet erg, snap niet waar mensen zich druk om maken.

Heleen
2 oktober 2019 16:08

Dat overdreven gedoe van Tiffany hoeft voor mij ook niet. Het is een beetje te veel jongvind ik ook

Nick
2 oktober 2019 16:16

Ik vind dat het gewoon moet zijn dat mensen niet op pietluchtige dingen druk moeten maken. Het is niet ons probleem, maar van de makers.

Cas
2 oktober 2019 16:45

Ik mis een goede verhaallijn met meer spanning en de klacht dat er te veel jeugd overheerst in de serie kan ik billeken het gaat om de kwaliteit en dat ontbreekt.

Jolanda
2 oktober 2019 17:58

Lijk me niet verstandig om het terugblik te stoppen soms weten we niet vooral oudere mensen wat het laatste was van GTST.

Moud
2 oktober 2019 21:08
Antwoord op  Jolanda

Leuk dat je aan ouderen denkt. Ben zelf ook niet meer zo piep, maar weet nog heel goed wat er gebeurd is, zelfs van dagen ervoor. Goed opletten en luisteren helpt. Niet met andere dingen bezig zijn, tijdens de uitzending.
Heb er dus geen problemen mee dat het dat het geschrapt is.

Janny
2 oktober 2019 19:17

Nee,vind ik geen goed idee,want gaat alveel van hak op tak,vooral die jonge spelers,waar ik niets aan vind.Het is net Spangas.

Dennis
2 oktober 2019 20:51

Reclame blok er tussen uit zou ook helpen mss Laura weer in de rozenboom plaatsen of wat oude bekende weer terug in GTST zetten

Manon
2 oktober 2019 21:56

Die kleuters moeten eruit,..

En ouwe getrouwe dienders weer terug…

Die kleuters voegen nix toe.. V

Vaste kern is top hoor!

Trouwe gtst kiijkster, maar ik zap nu ook verder..

Vindt er niks meer aan!

MARJON hanse
2 oktober 2019 23:53

Blokje of niet, je bent fan of niet, zo zie ik dat.

Saskia
7 oktober 2019 12:40
Antwoord op  MARJON hanse

Ja dit vind ik nou ook, al dat gezever over wie wel en niet goed zijn. Ze kunnen nu eenmaal niet allemaal je favorieten zijn dat is met niks zo. En dan steeds roepen dat alle oude spelers terug moeten komen. net of dat gtst er altijd voor kiest om de ouderen te laten gaan, er zijn ook nog mensen die zelf een andere richting in willen of andere stappen willen maken ze zullen het dan toch moeten opvullen.

Richard
3 oktober 2019 09:15

Al dat jonge grut is niks aan. Voor die verwaande valentijn

Geiz
3 oktober 2019 14:38

Ja de kleuters Valentijn, Jojo en Lana snel laten vertrekken. Maar helaas komt de volgende er alweer aan dus het lijkt nog niet echt te veranderen.

Moud
4 oktober 2019 12:48
Antwoord op  Geiz

Wat je nu ziet in GTST zijn reeds opgenomen afleveringen. De (aangekondigde) veranderingen zullen pas medio november 2019 zichtbaar zijn.

We weten toch allemaal dat afleveringen zo’n 6 weken a 2 maanden opgenomen zijn, alvorens ze op TV zichtbaar zijn.

Dus nog even geduld.