GTST vanaf 26 augustus weer te zien bij RTL 4

Niet maandag 2 september, maar vanaf maandag 26 augustus is het 30e seizoen van GTST te zien bij RTL 4. Na het uitzenden van de compilatie afleveringen maakten de fans duidelijk niet langer te willen wachten op het verdere verloop van de spannende zomercliff. Om die reden heeft RTL besloten om in de week van maandag 26 augustus niet de laatste vijf afleveringen te herhalen, maar direct te starten met het gloednieuwe seizoen. Vanaf vanavond worden de laatste drie afleveringen herhaald, met op vrijdag 23 augustus de zomercliff.

GTST trapt het seizoen af met een aantal verrassende wendingen, welke op de castfoto al naar voren komen: zo keert Tiffy zwanger terug naar Meerdijk en is Lana ook weer van de partij. Billy heeft met haar huwelijk met Ludo haar verblijf verlengd en dat niets is wat het lijkt zal snel duidelijk worden. Ook maakt Puck haar entree in de fictieve stad en valt haar oog op Daan, wie vlak voor de zomerstop Nina kuste. Diverse relaties zullen op scherp komen te staan. Tijdens de zomercliff spande het erom of Amir de heftige aanval zou overleven. Of hij het ook daadwerkelijk haalt komt in het nieuwe seizoen uitsluitsel over. Daarnaast ziet de kijker Rob en Carmen terug in het 30ste seizoen. 

Bekijk de promo!



19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Yvonne
21 augustus 2019 14:09

Geweldig! Zin in!!???

Chantal
21 augustus 2019 14:18

Yeaa!! Maar vanaf wanneer op videoland te zien? Andere jaren begon het daar al eerde..

Wendy
21 augustus 2019 14:21
Antwoord op  Chantal

Ik last net op facebook dat er vrijdag 5 afleveringen op videoland komen te staan.

Mike
21 augustus 2019 14:22

Dus… Rick vertrekt of verhuist. Eindelijk. Dat appartement begon saai te worden.

Zebje
21 augustus 2019 15:35

Rik heeft natuurlijk financiële problemen vanwege dure voorgenomen huwelijk met Zoë wat niet doorging, Hij moet de huur opzeggen van de flat. Misschien mag hij ijdelijk ij Bing wonen.

Monica
21 augustus 2019 16:01

Promo belooft weer een kutseizoen om eerlijk te zijn, hopen dat we na een paar weken verbetering zien anders zullen er velen afhaken en stopt RTL4 er gewoon mee.

Celine
21 augustus 2019 23:23
Antwoord op  Monica

Nounou…..dat vind jij. Kijk dan gelijk niet meer! En jij kunt niet de mening van andere kijkers weten/bepalen!!

Monica
22 augustus 2019 17:15
Antwoord op  Celine

Die bepaal ik ook niet, alleen de kijkcijfers en kritieken spreken natuurlijk voor zich.

Nathalie
21 augustus 2019 16:08

Spannend nog maar paar dagen weer gekluisterd voor de tv

Anton
21 augustus 2019 18:39

Ik hoop dat Janine wat minder met haar handen gaat acteren. Echt vervelend om naar te kijken al die handgebaren.

Eva
21 augustus 2019 18:52
Antwoord op  Anton

Ja en Marly acteert goed. Die knippert in elke scene met haar ogen of zet grote ogen op. Ja dat is acteren ehh not ik vind haar echt slecht acteren en ze speelt alleen in gtst

Celine
21 augustus 2019 23:21
Antwoord op  Eva

Ja én? Maakt dat wat uit dan dat ze alleen in GTST speelt? En kun jij wel acteren dan?

Eva
22 augustus 2019 23:59
Antwoord op  Celine

Nou veel plezier naar iemand kijken die totaal niet kan acteren. Zonde van je tijd en gtst gaat zijn laatste seizoen in. Gewoon ermee stoppen is het beste

Eva
21 augustus 2019 18:55

Gewoon Nina, Daan, Bing, jojo en die vreselijke valentijn eruit schrijven

L V
22 augustus 2019 11:17

Ziet er prima uit voor een eerste promo. Niet altijd zo zeuren luitjes

Suus
22 augustus 2019 17:47
Antwoord op  L V

Helemaal mee eens! Promo ziet er veelbelovend uit!

Suus
22 augustus 2019 17:46

Omdat de fans niet kunnen wachten op het nieuwe seizoen en de kijkcijfers van de compilatieafleveringen tegenvallen, starten ze dus een week eerder. Betekent dit dat de cast (en de crew niet te vergeten) 5 extra afleveringen op moeten nemen voor dit seizoen? De cast en crew maken al hele lange draaidagen. Ik mag hopen dat zij hierdoor geen vakantiedagen hoeven in te leveren. Alleen maar omdat het niet de hoge kijkcijfers van vroeger behaalt. De tekstschrijvers moeten ook een week extra verhaallijn bedenken, of verhaallijnen met een week rekken. Dus dan kan daar weer over geklaagd worden straks. Of… Lees meer »

Liz
22 augustus 2019 20:37

Niet slecht

Jolanda
25 augustus 2019 15:18

alleen omdat ze niet kunnen wachten dan wachten ze maar volgend jaar hebben ze zeker weer dat probleem onzin laat maar gewoon 2 september draaien.