Huwelijk Farah en Amir: sprookjeshuwelijk of drama?

Amir heeft Farah voor de tweede keer ten huwelijk gevraagd en ze zei volmondig ja! De twee laten er geen gras over groeien, want vrijdag 11 mei stappen ze in het huwelijksbootje. Het belooft een dag te worden om nooit te vergeten. Wordt het een sprookjeshuwelijk of een groot drama? Het verleden leert dat de meeste bruiloften in Meerdijk niet goed aflopen. Ook de spoiler van 11 mei laat doorschemeren dat er gevaar op de loer ligt…

De dag van de bruiloft begint al vroeg: er wordt omgekleed, een boeket gehaald, trouwgeloften geoefend en een feestlocatie versierd. En Amir wordt de deur uitgestuurd, want het zien van de bruid brengt ongeluk.

Het huwelijk is vrijdag 4 mei al te zien op Videoland en RTLXL.



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Damian
1 mei 2018 12:45

Ik vermoed dat er op de bruiloft iets gaat gebeuren

Jeroen
1 mei 2018 13:04
Antwoord op  Damian

Joh je meent het.. Dat is precies wat hierboven staat

Kevin
1 mei 2018 13:15
Antwoord op  Jeroen

Hier moet ik even keihard om lachen #touche

Melanis
1 mei 2018 16:39
Antwoord op  Damian

Hahahahha

Jolanda
2 mei 2018 12:25
Antwoord op  Damian

De dochter van Sjors komt eerde terug voor een begravenis.

Yoshi
2 mei 2018 16:30
Antwoord op  Jolanda

Klopt 50 procent kans op Amir of 50.procent kans op Farah

Joe
3 mei 2018 00:27
Antwoord op  Yoshi

Nee Amir komt voor in de spoiler van die dinsdag erna

Linda
1 mei 2018 14:25

Ik denk dat Farah tijdens de plechtigheid komt te overlijden..

nicky
1 mei 2018 16:57

ik denk iets anders als ik de foto zie waar ze aan het dansen zijn staan andere allemaal naar 1 kant op kijken omdat er iets gebeurd en ze kijken niet naar farah ik zie nina ook niet erop zou het kunnen dat zij diegenen is waar wat mee gebeurd

nicky
1 mei 2018 16:59
Antwoord op  nicky

op gtst.nl staan er meer foto s van het huwelijk

Nathanael
1 mei 2018 17:38
Antwoord op  nicky

Je ziet er wel meer niet lol

nicky
1 mei 2018 21:59
Antwoord op  Nathanael

aangezien loes nina drogeert nina word steeds vermoeider

Vlinder
1 mei 2018 19:40

Farah en Amir gaan wel trouwen je ziet allemaal foto’s van hun hoe hun elkaar zoenen en boeket weggooiden, elkaar de ringen geven. Er gaat misschien iets gebeuren met Nina of Sjors want hun zie ik niet zitten daar.

Pluisje
1 mei 2018 20:14
Antwoord op  Vlinder

Waar kun je die foto’s zien?

Mjo
2 mei 2018 11:40
Antwoord op  Pluisje

@Pluisje, Ik heb de foto’s gezien op twitter. Helaas kan ik de link hier niet voor je plaatsen. Mijn reactie wordt dan niet geplaatst/tegengehouden. @Vlinder, Nina en Sjors zie ik inderdaad ook niet. Mijn in ziens hoeft dat niets te betekenen. Want je ziet ook niet alle aanwezigen in de zaal of op ‘t feest op die foto’s. Misschien zijn ze beiden achter de schermen/organisatie bezig. Dat Sjors niet aanwezig is kan ik het mij nog wel voorstellen, gezien haar gevoelens voor Amir. Ik zou zelf ook niet snel naar de bruiloft gaan van iemand waar ik verliefd op ben… Lees meer »

Mjo
2 mei 2018 12:05
Antwoord op  Mjo

Nog even een aanvulling.
Nina niet op de bruiloft? Dat zou zo maar kunnen komen doordat Loes, Nina aan het drogeren is en dat Nina (lichamelijk) niet in staat is om naar de bruiloft te gaan/te komen.

We zien we vanavond (2-5) wat er met Janine gebeurd. Loes drogeert Janine per ongeluk i.p.v. Nina. Janine valt als een blok in slaap en kan maar moeilijk opstaan/op haar benen staan en dit na slechts 1x drogeren. Dan kun je je voorstellen wat er gebeurd met iemand (Nina) als dat vaker gebeurd.

Vlinder
2 mei 2018 09:20

Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat Farah ernstig ziek is en niks daarover gezegt heeft en misschien wel dood neer valt na hun ja woord.

Rick17
2 mei 2018 16:38

Ik denk dat omdat hun allemaal een andere kant opkijken, en aangezien sjors er nergens opstaat. Dat sjors binnenkomt en zegt amir ik wil jou.

piet
3 mei 2018 00:13

helemaal zat van dat Amir en Farah gedoe,na vele jaren(vanaf 1e aflevering ) trouw kijken,is dat nu voorbij,ga mooi zo door schrijvers van gtst

Misha
4 mei 2018 02:57
Antwoord op  piet

Als ik jou was zou ik se aflevering van 11 mei dan nog wel kijken.

Rick17
4 mei 2018 00:44

Farah is van het balkon in de kerk gevallen na dat ze een selfie wilde maken.
Ik vermoed dat ze dood is gegaan.

Ook goede verhaallijn om weer iemand uit de serie te gooien lol

Tricolore
4 mei 2018 02:30
Antwoord op  Rick17

Heb het ook gezien maar denk niet dat ze direct overleid , omdat Anton zijn baan weer terug heeft en ze er snel bij zijn.

Misha
4 mei 2018 02:56
Antwoord op  Rick17

Was weer lekker voorspelbaar.