Keert Nick Sanders terug in GTST?

Valentijn is alweer een tijdje terug in Meerdijk, maar vader Nick Sanders heeft zijn snuit in het fictieve soapdorp nog niet laten zien. In 2015 verdween Nick achter de tralies na zijn mislukte wraakplan op Ludo Sanders.

Acteur Christophe Haddad, die gestalte gaf aan het personage Nick Sanders, deelde woensdag een foto met zijn soapzoon Vincent Visser op Instagram. Hebben de twee samen opnames gehad voor GTST?

De kans dat Haddad terugkeert lijkt niet heel groot, want later deelde de acteur op Instagram dat hij aan het repeteren is voor de Vlaamse soapserie Thuis. Daar speelt Haddad sinds 2015 de rol van Bob Sleeckx.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Marten
1 juli 2020 16:27

Het lijkt mij sterk als Nick Sanders niet terugkomt…waarom anders zou deze foto gemaakt zijn?

Gtstfan
1 juli 2020 17:45
Antwoord op  Marten

Dit is bij de opnames Goede Tijden, Zomer Tijden (heel waarschijnlijk)…dus terugkeer?

Gtstfan
1 juli 2020 17:45
Antwoord op  Gtstfan

Dus geen terugkeer…voorlopig…

Moud
1 juli 2020 21:33

Zou natuurlijk erg mooi zijn een terugkeer van Nick Sanders maar ik denk helaas van niet.
Zeker gezien wat in de laatste alinea staat. Hij is met Thuis begonnen na z’n einde in GTST in 2015.

Op de site van Videoland, Goede tijden Zomer tijden, staat dat er in iedere aflevering iemand van de huidige crew en iemand uit het verleden van GTST door Froukje de Bot geïnterviewd wordt. Een aflevering met Valentijn en Nick samen, zou dus zo maar kunnen.

Vlinder
1 juli 2020 21:42

Afwachten he. Het zou wel tof zijn dat hij terug keert voor Valentijn want hij zit op dit moment in de nesten.

Roswitha schlupp
1 juli 2020 21:57

Hij komt terug in goede tijden slechte tijden

Joemie
2 juli 2020 08:01

Tussen variant lijkt me logisch.. bezoek in degevangenis

Daan
2 juli 2020 16:01

Een lange terugkeer lijkt mij niet waarschijnlijk een paar afleveringen zou best mogelijk kunnen zijn ook qua tijd.
Ik geloof niet dat Bas Muijs de vorige keer zoveel draai dagen heeft gehad.

R N
3 juli 2020 01:55

Ik denk dat ze elkaar gaan tegen komen in de gevangenis

Moud
3 juli 2020 14:31
Antwoord op  R N

@RN Zou ook zo maar kunnen.

Eerst dacht ik dat het om een interview zou gaan in Goede tijden Zomer tijden tussen Nick en Valentijn.
Dat ze daarom samen op de foto staan.

Maar het blijkt dat Valentijn samen met z’n moeder Charlie een interview heeft in Goede tijden Zomer tijden. Net gelezen op de site van Rtl4. ?
Lijkt ook best leuk die 2 samen. Ga zeker kijken.

CB
3 juli 2020 10:33

Hah! Christophe. Mijn favoriete Belg 🙂 Heb hem 15 jaar geleden mogen interviewen bij de filmpremiére van Harry Potter and the Goblet of Fire. Leuk dat-ie er weer is. Misschien dat ome Nick onze Valentijn wat op het rechte pad kan krijgen? Of hebben we hier een nieuw ‘Jeckyll en Hyde’ duo?

N
3 juli 2020 16:37
Antwoord op  CB

“Ome Nick”??? Nick is zijn vader 😉

MISS K.F. JAH
6 juli 2020 09:47
Antwoord op  CB

Ik denk een jackyll en hyde trio…. richard,nick en valentijn…alleen papa nick heeft valentijn niet alles van zijn plan vertelt uit angst dat het fout zou gaan….dus richard is de 3de van het trio waar valentijn nijs van weet anders zou hij het plan zomaar in de soep kunnen laten lopen. Ik heb nl ergens gelezen dat dochter lief wordt ontvoerd…. en schijnbaar het slachtoffer wordt… En dat lijkt mij wel te kloppen want nick kreeg geen steun van nina toen hij naar de gevangenis moest voor de brand…… misschien komt nick in het begin wel met een vermomimg terug…… Lees meer »

MISS K.F. JAH
4 juli 2020 20:10

Ik denk dat nick zo ie zo wel terug komt…. heelvaak zie je Valentijn appen zonder dat de naam met wie hij appt niet bekend wordt gemaakt..
Ook voor dat richard opdook… ik denk dat richard ,nick em valentijn samen werken om ludo ten grondde te richten en dat Nina daar de dupe van wordt…

MISS K.F JAH
19 augustus 2020 16:30
Antwoord op  MISS K.F. JAH

Valentijn gaat eruit dat zei hij zelf in zomertijden

Moud
7 juli 2020 20:07

Lees net in een artikel dat Valentijn momenteel helemaal geen opnames heeft. Hij is op vakantie! ?
Nou zegt dat niets natuurlijk.
Maar terwijl de cast zich uit de naat werkt met erg lange draaidagen, om zoveel mogelijk afleveringen te draaien (op te nemen) en daardoor niet op vakantie (kunnen) gaan.

Beetje vreemd ? waarom? Wie meer weet, hoor ik het graag.

Samantha
8 juli 2020 12:21

Super leuk

Marina lobelle
11 juli 2020 23:38

Dat van Laura is nieuw voor mij met het ongeluk. Maar Amely heeft een ongeluk gehad en Valentijn werd gedrogeerd in een auto gezet door Richard om hem de schuld in zijn schoenen te schuiven en tegelijke tijd wraak nemen op Ludo.

Moud
15 juli 2020 13:37
Antwoord op  Marina lobelle

@Marina lobelle, dat ongeluk van Laura is inderdaad nieuw(s). Moet ook nog (gaan) gebeuren, in het nieuwe komende seizoen.

Chiel
22 juli 2020 17:09

Nick sanders is nog steeds de soon van lido komt wel terugkeer nagar gtst

Richard
5 augustus 2020 09:35

Laat die irritante Belg alsjeblieft wegblijven, hij had in de serie al minstens 20 keer dood moeten wezen.