Kimberly Sanders GTST

Kimberly Sanders overleeft brand Boks

Kimberly Sanders is de tweede Meerdijker die de brand in Boks heeft overleefd. Dat blijkt uit aanwijzingen die deze week zijn gegeven in de GTST Meerdijk App. Naar alle waarschijnlijkheid overleeft haar vriendje Rover de brand ook, aangezien Buddy Vedder onlangs gespot is bij buitenopnames van GTST.

In de GTST Meerdijk App wordt elke week bekendgemaakt wie de brand in Boks zal overleven.

[arve url=”https://youtu.be/AQ3Nz0MJBwg?t=13m55s” /]



73 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
21 juli 2017 12:17

Ricky, Aysen of Maxime gaat dood.

Konijn
21 juli 2017 12:19
Antwoord op  Konijn

Foutje Aysen niet

Ano
21 juli 2017 19:50
Antwoord op  Konijn

Maxime wss, ze staat niet op de nieuwe foto

Sounmp
26 juli 2017 08:03
Antwoord op  Ano

Kijk toch eens goed voor je iets zomaar roept. Maxime staat WEL op de nieuwe castfoto. Rikki is degene die het niet overleeft.

Bianca
21 juli 2017 13:46
Antwoord op  Konijn

Aysen werd door Sjoerd gered.

Lindsay
21 juli 2017 15:32
Antwoord op  Konijn

Maxime is samen met Bill dus dat zal betekenen dat ze allebei dood zijn en er was maar een lijk dussss ……

Hun kunnen het niet zijn

Tally
21 juli 2017 15:43
Antwoord op  Konijn

Het is Rikki geen Rikky

( Wil niet betweterig over komen maar gewoon dat je het weet ) sorry als ik wel zo over kom

Tally
21 juli 2017 16:57
Antwoord op  Tally

Of Ricky

Nayja
22 juli 2017 06:53
Antwoord op  Konijn

Aysen is gered door Sjoerd

Helma
21 juli 2017 12:44

weet het zonet nog niet want als de foto’s van het magazine een complete foto is kant het de nieuwe groepsfoto zijn van het nieuwe seizoen en daar staan Ricky en Aysen allebei op dus blijft Maxime over voor nu

dre
21 juli 2017 13:22
Antwoord op  Helma

Dat is geen hint heeft de productie al gezegt

Pinkeltje
21 juli 2017 14:17

Mooi leuke dame frisse rol laat maar blijven ik hoop ook dat Maxime en Bill beide blijven leven en Ludo natuurlijk.

Emma
21 juli 2017 15:30
Antwoord op  Pinkeltje

Ik ook ?

Gabriel
21 juli 2017 14:23

Wie overleefd de cliffhanger niet?
1 ludo
2 maxime
3 rikki
4 Laura
5 sjors

Sandera
21 juli 2017 14:39
Antwoord op  Gabriel

Ik denk laura die der uit gaat

?Xavi?
21 juli 2017 15:40
Antwoord op  Sandera

En Lindsay zijn het wel goed wat Bill zal samen met Maxime sterven net zoals Lucas en Felix en Ludo zal samen met Janine er uit gaan maar het kan wel

???‍♀️Xavi??‍♀️?

?Xavi?
21 juli 2017 15:37
Antwoord op  Gabriel

Rikki is te verspelbaar hoewel rik vertrouwde Jos en daardoor is z’n dochter doodgegaan

Samantha
21 juli 2017 15:57
Antwoord op  Gabriel

Rikki

Redouan
21 juli 2017 23:18
Antwoord op  Gabriel

Maxime en laura zijn onmisbaar voor gtst. Ik denk zelf dat gtst eindgt voor Janine Elschot

monica
22 juli 2017 08:44
Antwoord op  Redouan

dan is ook bekent dat Ludo ook stopt dat hebben ze altijd gezegt gaat er 1 uit gaat de andere ook

Lillyson
21 juli 2017 15:29

Gelukkig nu Maxime Bill en Ludo nog de rest boeit me niet

Pinkeltje
23 juli 2017 19:56
Antwoord op  Lillyson

Precies deze drie inderdaad

Zebje
21 juli 2017 18:18

Ik gokte al langer op Laura , Maxime , Bill , Ludo en Rikki , maar Lucas en Sjors staan nu ook op m’n lijstje als potentiële doden. Misschien hebben ze besloten dat Inge Schrama niet meer opnieuw moet terugkomen en dat Sjors geen waarde toevoegt nadat Martine is verdwenen en dit haar boetedoening is tegenover Ludo en Janine. We gaan het zien wie z’n / haar baan verliest bij gtst.

nicky
21 juli 2017 19:42

zal sam het ook wel overleven ze was bij kimberley

Ronald
21 juli 2017 20:56

Kimberly! ????? Zo blij dat ze vlijft leven!

Meerdijk app
21 juli 2017 21:15

Mijn top 5:
1. Laura
2.Maxime
3.Rikkie
4.Ludo of Janine
5.Bill

Tamara
21 juli 2017 21:37

Dus komt Kimberly samen met rover naar buiten bijna alle meerdijkers zitten daar

Wendy
21 juli 2017 23:04

Felix gaat er uit. Heeft nog niemand anders opgemerkt dat hij als enige niet in het filmpje van de castfoto zit?

Johnny
22 juli 2017 08:09
Antwoord op  Wendy

Uhmm wat dacht je van Bill na een half jaar nog geen castfoto ?

Nathanael
23 juli 2017 17:29
Antwoord op  Johnny

Bill was dus wel aanwezig bij het maken van de castfoto….

maximefan
21 juli 2017 23:11

Als Maxime dood gaat stop ik met kijken

Redouan
21 juli 2017 23:15
Antwoord op  maximefan

Mee eens. Na Martine hafkamp is maxime sanders een bijzondere personage zij is onmisbaar voor serie als gtst.

maximefan
21 juli 2017 23:17
Antwoord op  Redouan

Ja en zij is de enige die Ludo aankan. Bovendien is ze de beste actrice in de serie

Tsmara
22 juli 2017 08:58

Ik denk dat er soms Ook wel twee mensen naar buiten komen want er zijn meer mensen dan zes en duurt zes weken

Nadia
22 juli 2017 11:13
Antwoord op  Tsmara

8 weken duurt het

alu
23 juli 2017 11:14

ik denk laura of maxime die dood gaan.
jef komt er voor terug en wel meteen.

Marleen
23 juli 2017 11:35

Maxime gaat dood