GTST

Lana is plotseling 16 jaar

Sjors’ dochter Lana maakt een enorme groeispurt door. Waar het meisje in 2016 ongeveer 8 was, werd ze begin 2017 verouderd naar 12. Om er nog een schepje bovenop te doen, wordt Lana vanaf 28 december verouderd naar 16 jaar. Actrice Faye Bezemer zal vanaf die dag de rol van Lana op zich nemen. Bezemer is bekend van rollen in Brugklas en De Terugkeer van de Wespendief.

De komende tijd zal moeder Sjors voor grote uitdagingen komen te staan met haar puberende dochter Lana.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Madelief
21 december 2017 11:04

Dat doen ze volgens mij omdat jonge kinderen minder mogen acteren volgens de wet.
Maar ze willen natuurlijk wel een verhaallijn kunnen maken over Lana

Lotte
21 december 2017 18:14
Antwoord op  Madelief

Dat denk ik niet, aangezien Bram aardig wat grote verhaallijnen heeft gehad. Toen was er gewoon af en toe ineens een ander kind dat Bram speelde en losten ze het op die manier op. Dus dat hadden ze net zo goed ook met Lana kunnen doen

Gggm
22 december 2017 06:37
Antwoord op  Lotte

@Lotte toen ze dat bij Amber Brandjes en Julia Batelaan deden (tijdelijk vervangen omdat teveel uren gemaakt)
Kreeg de vervangende actrice heel veel kritiek.

Flapperdeflap
21 december 2017 16:44

Dit doen ze waarschijnlijk omdat Rikki nu weg is. Dus moeten ze een ander onuitstaanbaar puberaal kind hebben. Ik vind het belachelijk trouwens, Sjors is en oogt nog veel te jong om moeder van een puberkind te zijn. Zeker als de oude Sjors ooit terugkomt.

lol
21 december 2017 17:15

lol… maakt het alleen maar minder geloofwaardig zeg… Zeker over 1 jaar is Nola 16 en Manu ook… Oh ja, in 2018 is Lana al moeder van 2 kinderen…

17jaar
21 december 2017 18:00

vind het wel geniaal

lexyoung82
21 december 2017 20:42

zo moeder… zo dochter

marce;
21 december 2017 21:50

tyfesss…dat het een soap is en niet echt snapt elke boerenlul van 8 nog…maar het gaat wel ver om kinderen zo snel oud te laten worden.vind dat ze daarmee de kroon spannen met ongeloofwaardigheid

Erik
21 december 2017 23:21

AG ja zo ging dat destijds toch ook met nina

Vlinder
22 december 2017 00:03

Echt zo ongeloofwaardig

Gerrie
22 december 2017 12:16
Antwoord op  Vlinder

Idd daarom niet kijken

Vlinder
22 december 2017 16:05

Dan moet Bram al 15 jaar zijn hij is 1 jaartje jonger dan Lana.

petra
4 januari 2018 06:40
Antwoord op  Vlinder

Op een dag komt Bram terug als 20 jarige, en kleine Teddy als 10 jarige

Prezzo
22 december 2017 20:30

Kan ze mooi naar haar Oma op zoek. GTST mist goede actrices en personages. Martine Hafkamp was de beste van beide.

Zebje
23 december 2017 00:28
Antwoord op  Prezzo

helemaal mee eens about Martine

Zeg ik niet
28 december 2017 20:26

Dat is nu rtl 4. Alle programas die er komen zijn nep denk aan gordon gaat teouwen, vlak erna anouk die 2 mensen naar huis stuurt in the voice of holland. Door vooraf media in te schakelen het te promoten als een malle trek je kijkers aan. Nu dit met lana. Rtl is bezig met zijn ondergang…

Tooter
28 februari 2018 17:46
Antwoord op  Zeg ik niet

Kijk je lekker niet toch?

riezz
14 februari 2018 13:19

En acteren kan dat kind ook al niet

Tooter
28 februari 2018 17:45
Antwoord op  riezz

Idd een kind! Ze leert nog! Beetje geduld zeg, ik irriteer mij aan haar personage dus zo slecht is ze niet! ?

DBoom
5 maart 2018 20:51

Belachelijk. Vorig jaar nog een kind en nu opeens 16? Je denkt wie is dat en dan hoor je Lana. Kan echt niet.

rens
29 augustus 2018 14:54

mijn dochter speelde lana baby en is inmiddels 8 jaar was super trots op dat ze mee kon doen