Komt Tiffy dan eindelijk naar Meerdijk?

Al ruim een jaar schrijft GTSTCourant over de komst van Tiffy Koster (uit Nieuwe Tijden) naar Meerdijk. Anton Bouwhuis is de biologische vader van Tiffy. Zowel Anton als Tiffy weten niet dat ze familie van elkaar zijn. Lees hier het hele verhaal.

Woensdag 4 juli loopt Lucas een bekende tegen het lijf. Het lijkt het toeval, maar zij is hier met een reden. Komt Lucas Tiffy tegen? De twee kennen elkaar namelijk van Lucas’ periode in Utrecht. Zal de waarheid dan eindelijk aan het licht komen? Stay tuned!



9 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
19 juni 2018 21:53

Origineel zeg. Eerst Tim, nu dit weer ? Als dat geen huwelijkscrisis wordt voor Anton.

Vlinder
19 juni 2018 23:26

Zou leuk zijn als ze komt.

Frank
19 juni 2018 23:44

Eindelijk ben hier nou al zó lang op aan het wachten!!

Blok
21 juni 2018 14:03

Linda gaat zich geweldig irriteren! Tiffy is een leuke aanwinst. Ik blijf het grappig vinden dat haar naam ‘tand’ betekent, vaak gebruikt in de context “Tiffy uit z’n bek geslagen” ghehe..
Nu de vraag in welke verhouding ze kennismaakt met de familie na de cliff. Ze zal hoe dan ook een hele typische aanwinst zijn

Edd
21 juni 2018 19:18

Ja hier zat ik dus al een jaar op te wachten, Tiffy is echt irritant grappig 😛

Yoshi
21 juni 2018 22:58

wanneer zou Inge Schrama toch weer terug komen als Sjors

jacco
23 juni 2018 14:38

https://www.youtube.com/watch?v=LaYzapko81k ze komt erachter dat anton haar vader is haar moeder heeft haar verteld dat sjoerd haar broer is

Frank
24 juni 2018 22:19
Antwoord op  jacco

Spannend hoor, dan lijkt mij dat dit in de afleveringen van aankomende vrijdag te zien is. Tiffy is de week erop in Meerdijk te vinden (met vooruit kijken, aankomende week al)!

Kijker
25 juni 2018 13:06

De creativiteit is een beetje op volgens mij. Het zoveelste buitenechtelijke kind en de zoveelste gastrol die slecht in elkaar steekt en waar iedereen naïef in trapt (loes). Het wordt allemaal wat voorspelbaar.