GTST cliff

Lucas en Felix overleven brand Boks

Een liefdeskoppel zal deze week ontsnappen aan de vlammenzee in Boks. Dat blijkt uit aanwijzingen van de GTST Meerdijk App. De GTST Meerdijk App gaf deze week een aantal hints waaruit opgemaakt kan worden dat een koppel de brand zal overleven.

De extra aanwijzingen die kunnen worden opgevraagd door het telefoonnummer te bellen, geven uitsluitsel over welk koppel de brand in Boks zal overleven. De extra aanwijzing luidt:

“1+1=2. Het was liefde op het eerste gezicht. Wie trotseren samen de vlammenzee in Boks?”

Deze aanwijzingen kunnen alleen slaan op de tortelduifjes Lucas en Felix. Alleen bij dit koppel was er sprake van liefde op het eerste gezicht. Lucas en Felix zullen dus samen de vlammenzee in Boks trotseren.



34 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Annie
18 augustus 2017 22:23

Jammer dat ik niet het spel kan spelen. Bij mij doet de app het niet.

ANNEKE
18 augustus 2017 22:59

Ik denk ook Lukas en felix

Rick17
19 augustus 2017 01:07

Wat denk je van sjoerd en rikki?

dre
19 augustus 2017 02:09
Antwoord op  Rick17

Sjoerd is toch niet binnen

Anoniem
19 augustus 2017 08:14
Antwoord op  dre

Nee inderdaad

dre
19 augustus 2017 02:11

Wie dood gaat is Maxime.

1 jef wordt gebeld door Laura
2 kimberly belt Marcus op waarom zou ze Marcus vertellen dat Rikki dood is? Marcus kent Rikki niet

Sabine
19 augustus 2017 10:44
Antwoord op  dre

Waarom Kimberly Marcus zou bellen? Het is haar vader.. Ook al kent Marcus degene die dood gaat misschien niet, je wilt dat als dochter zijnde toch delen met je vader.. zeker als je zelf bij de brand aanwezig was.. nee ik zie er niks achter..

Ik denk nog steeds dat Bill het niet gaat overleven

Dennis
19 augustus 2017 09:36

Bill gaat dood..

Kimberly belt Marcus dat Maxime voor haar leven vecht in het ziekenhuis. Laura belt Jef dat Maxime ernstig is verbrand en dat Bill is omgekomen.
Rover is tot slot kapot van verdriet want hij heeft het nooit bij kunnen leggen met zijn vader.

Nieuwe verhaallijn:
-Waarom hielp Sjoerd eerst Aysen en niet Rikki.
-Maxime moet omgaan met haar verminkingen.

En anders, maar een iets heftiger einde: Maxime en Bill gaan beide dood.

Wanda
19 augustus 2017 11:21
Antwoord op  Dennis

Waarom zal jef naar de begrafenis van bill komen? Hij kent bill niet ik denk eerder dat hij voor maxime der begravenis zal komen ze waren beste vrienden

Tineke
19 augustus 2017 11:48
Antwoord op  Wanda

Om maxime die wel heel veel betekend voor Jeff bij te staan..

Pri
19 augustus 2017 18:02
Antwoord op  Dennis

Ik denk eerder dat Bill verminkt raakt. Aan zn gezicht. Maxime wilde een portret van zijn hoofd schilderen vlak voor de brand. Ik denk dat hij haar red, maar zelf kritiek in het ziekenhuis terecht komt. Dit geeft voor Rover meer te spelen en ontwikkelen ipv enkel rauw en spijt. Als Maxime Bill uiteindelijk verwaarloosd door ongemak voor zijn verminking en blijft liegen over vreemd gaan, kan hij altijd zich altijd nogvan het leven beroven en is Maxime met haar slechte karma volgend jaar aan de beurt

Stan
19 augustus 2017 10:35

maar bij bill en maxime was het ook liefde op het eerste gezicht. dus waarom zouden hun het niet overleven? ik gok alsnog op Rikki of Aysen.

Pinkeltje
19 augustus 2017 14:52

Dat is nou juist het verkeerde liefdeskoppel.

Die Felix is inhoudelijk niks en Lucas krijgt al jaren alleen maar onzinnige verhaallijnen.

Ik zie liever Bill en Maxime ook al heb ik Maxime jaren lang gehaat vanwege wat ze Nick geflikt heeft.

mitchell
19 augustus 2017 16:47

als rikki en aysen wel allebei leeft denk ik laura niet overleeft jef heeft telefoon gepakt iemand heeft hem gebeld zou zomaar kunnen dat zij niet overleeft

Kelly
19 augustus 2017 16:55
Antwoord op  mitchell

Jawel laura word behandeld in het ziekenhuis door die nieuwe

dre
19 augustus 2017 20:50
Antwoord op  mitchell

Bekijk jij de app niet laura is vorige week gered

Zebje
19 augustus 2017 22:51

Nee Bill en Maxime waren GEEN liefde op t eerste gezicht! Eerst juist vijandelijk toen Maxime nog zogenaamd voor Martine werkte. Toen Janine zijn laptop ging bespioneren in opdracht van Maxime zodat Ludo geen zaken met hem kon doen. En later was Maxime nog er niet over uit nadat Bill met Martine zaken had gedaan na de Oesterbar [ Sanders Inc. overkopen]. Daarna pas bloeide de liefde over en weer.

Jessica
19 augustus 2017 23:34
Antwoord op  Zebje

Ze voelden zich wel vanaf het begin totelkaar aan getrokken alleen hield maxime de boot af inverband met dat gedoe en vergeet niet dat haat en liefde dicht bij elkaar staan.

Suuz
20 augustus 2017 00:57
Antwoord op  Zebje

nooe geen liefde op t eerste gezicht!

Suuz
20 augustus 2017 01:26

Overduidelijke Aanwijzingen: 0. De persoon wie je deze week bent komt van boven, dus kan alleen maxime, bill, lucas, felix zijn. De rest is nog beneden of moet vanbeneden komen. 1. Getal 2 wat zegt dit? Ze zijn met zn tween in boks? 2. Welke meerdijkers wonen er nu in toko? Alleen Lucas en Felix 3. Wie komt er uit een gebroken gezin: lucas, felix ook dacht ik vanwege acceptatie homo zijn. 4. Naam heeft 5 letters: kan alleen lucas Felix zijn. De rest komt niet van boven of heeft meer letters. 5. Creatief , verliefd en modebewust, op wie… Lees meer »

Suuz
20 augustus 2017 01:27
Antwoord op  Suuz

Tja en liefde op eerste gezicht dat was overduidelijk lucas en felix, maxime absoluut juist niet

dennis
20 augustus 2017 12:31
Antwoord op  Suuz

Maxime heeft geen drie liefde verloren, alleen Danny en Ardil.
Lucas daarin tegen: Edwin, Menno, Pelle.

daisy88
20 augustus 2017 17:17
Antwoord op  dennis

Wel als Bill het niet overleefd ?

Mjo
21 augustus 2017 12:12
Antwoord op  dennis

Vergeet ook Maximes zoon Vincent niet. Vincent is dan wel niet doodgegaan, maar is wel voorgoed en met ruzie uit haar leven verdwenen. Maar ook daar zal ze heus wel verdriet over hebben (gehad) wat het is en blijft je kind, wat er ook gebeurd (is).

Ronald
20 augustus 2017 13:39
Antwoord op  Suuz

Ik hoop het echt hoor dat ze terugkomen, maar waarom zoude Wiet en Jack terugkomen?

maartje
20 augustus 2017 19:47
Antwoord op  Ronald

ik hoop dat RIKKI de brand heeft overleefd maar ik hoop dat AYSEN de brand heeft overleefd voor het geval het RIKKI niet is

anoniem
20 augustus 2017 22:22

Ik denk dat Rikki eruit gaat. Aysen is gered door Sjoerd, Jeff kent Bill niet en als er iets met Maxime was had Jeff denk ik emotioneler gereageerd.

Anoniem
21 augustus 2017 09:09

Dat Lucas en Felix dit gingen overleven was al bekend. In de laatste aflevering zie je Nina kijken wie er uit Boks komt rennen. En op een gegeven moment zag je 2 mannen eruit komen rennen met handdoeken om hun nek. Dat waren Lucas en Felix. In de laatste scène voordat je ze zag rennen, zag je dat ze handdoeken om hun nek deden en naar buiten gingen

Glenn
21 augustus 2017 09:49

Wat apart is dat Janine nog grijs is in het rijtje ze moet toch gekleurd zijn. Of zou ze nog naar binnen gaan voor Maxime ??!

Kenny
21 augustus 2017 15:02
Antwoord op  Glenn

Bij mij is ze niet grijs maar gekleurd hoor

Glenn
21 augustus 2017 10:20

Keek net weer Janine is gekleurd

Harry Buiter
21 augustus 2017 14:03

Denk zelf dat Rikki de Jong de brand niet heeft overleeft , alles wijst daar naar.

REDOUAN
21 augustus 2017 14:37
Antwoord op  Harry Buiter

Ja maar alles wijst naar maxime