Verhaallijnen Loes de Haan centraal tijdens zomercliff 2018

Nog een klein maandje en dan is het eindelijk zover: de jaarlijkse zomercliffhanger van Goede Tijden, Slechte Tijden. Dit jaar komt GTST met de duurste cliffhanger ooit. Nog nooit eerder werd er zo veel geld gestopt in de seizoensfinale.

Aan een interview met Televizier.nl laat actrice Dilan Yurdakul weten dat de intriges rond Loes de Haan dit jaar centraal staan tijdens de cliffhanger. Yurdakuls personage Aysen zit al weken achter de moordenaar van Maes aan, maar voor de zomervakantie begint komt de waarheid boven water: “Het zal verrassend uitpakken! Daarnaast komt Aysen erachter dat Loes de moordenaar van Jan Maes is. Loes is bij meerdere verhaallijnen betrokken en maakt steeds meer slachtoffers. Dat komt tot een hoogtepunt in deze zomercliffhanger. Beaudil speelt haar rol hoe dan ook fantastisch, zeker als je ziet wat voor een extreme, maar toch natuurlijke ontwikkeling het personage in een korte tijd heeft doorgemaakt.”

Loes maakt op dit moment het leven van Lana Langeveld behoorlijk zuur. Ook Nina Sanders moet het ontgelden en wordt al weken ongemerkt door Loes gedrogeerd.



19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kevin
11 juni 2018 13:23

Ik hoop zo erg dat ze Loes er NIET uitschrijven. Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Als een vast karakter zich zo in de problemen werkt betekend dat niet veel goeds. Wiet werd ook uit de serie geschreven na de aanslag op de bruiloft..

Diego
11 juni 2018 17:28
Antwoord op  Kevin

Wanneer komt nuran eigenlijk terug ?

SAE
11 juni 2018 18:12
Antwoord op  Diego

Met de bruiloft van aysen natuurlijk en dan maar hopen dat er niks met der gebeurd want ze is zwanger dit keer ?

Misha
11 juni 2018 20:44
Antwoord op  Kevin

Natuurlijk schrijven ze Loes er uit. Ze laten haar echt niet vrolijk rondhuppelen na een moord, een poging tot moord, en een drogering…

Moud
12 juni 2018 07:40
Antwoord op  Misha

Precies @Misha

Moud
12 juni 2018 07:41
Antwoord op  Moud

O ja, dit nog. Valt mij zojuist in. Of Loes doet zich zelf iets aan, (zie ik haar ook nog wel voor in staat) voordat ze opgepakt kan worden.

Kevin
12 juni 2018 10:05
Antwoord op  Misha

Ik zeg toch dat er een grote kans is dat ze eruit geschreven wordt? Wiet wilde ze eerst ook gewoon in de serie laten. Door een shooting is GTST geïnspireerd geraakt om haar er toen uit te schrijven en naar een TBS kliniek te sturen.

Nora
11 juni 2018 15:48

Super langdradig daarom kelderende kijkcijfers.

nicky
11 juni 2018 17:24

dure cliff oit ja snap ik als je al vanaf de wintercliff bezig bent mah hopen dat de langdradig gedoe heel snel verandert en gtst 1 tip niet meer doen dit gaat heel veel kijkers kosten

nicky
11 juni 2018 17:25
Antwoord op  nicky

ooit

Moud
12 juni 2018 12:03

even een test berichtje. [TOEVOEGING GTSTCOURANT: Graag één gebruikersnaam kiezen om te reageren op berichten. Gebruik van meerdere namen is NIET toegestaan!]

Dennis
12 juni 2018 15:29

Het is mij al duidelijk dat Loes een aanslag gaat plegen op de bruiloft van Sjoerd en Aysen.
Ik denk een soort mengelmoes van de bruiloft van Julian en Alexandra en Nina en Noud.
Maar een schietpartij hoeft niet per see duur te zijn?

Misschien dan een ontploffing?

Zebje
12 juni 2018 15:49

Als t een ontploffing wordt is t de 3e cliffhanger op rij met brand. 2 jaar geleden de onploffende caravan en vorig jaar de spectaculaire brand in boks. Loes is nou op de plek van de beer en marco stienstra vorig jaar. Kijk er naar uit.

nicky
13 juni 2018 00:03
Antwoord op  Zebje

waar zou dan de ontploffing zijn weer boks dat zou wel heel erg zijn 2 jaar op rij eerder triest dat ze niks anders kunnen bedenken en zoizo al de wintercliff zo uitmelken tot en met de zomer cliff en na de cliff gaan we gewoon weer verder zeker

Bram