GTSTCourant - Billy de Palma

Lone van Roosendaal keert terug in GTST

Billy de Palma keert terug naar Meerdijk! De soapbitch verruilde het fictieve soapdorp vorig seizoen voor Costa Rica, maar heeft haar koffer alweer gepakt om in Meerdijk de boel flink op stelten te zetten.

La Palma gaat samen met Richard van Nooten de samenwerking aan om de familie Sanders het leven zuur te maken. Dat blijkt uit de promo van het nieuwe seizoen die RTL donderdag heeft vrijgegeven. Of speelt zij misschien een dubbelspel?

Verder is te zien dat Nina het slachtoffer lijkt te worden van Richards wraakactie: zij ligt bloedend op de grond en is haar leven niet zeker… Bekijk snel de beelden!

Het nieuwe seizoen van GTST is vanaf 31 augustus te zien op Videoland en bij RTL 4.



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Nickos
20 augustus 2020 19:45

Ludo gaat ze kapot maken ook al zijn ze met 2 man en meer. Doodvonnis is getekend nu er iets met Nina lijkt te gebeuren.

Ludo is dan op zijn gevaarlijkst en vooral als hij nergens rekening mee hoeft te houden. Janine zal dan ook wel meewerken als Nina slachtoffer wordt.

Zebje
21 augustus 2020 01:31

Ik denk dat zij ook net zo’n erge lot zullen krijgen netals Bowien , Huib , Roxi , Dian en Martine

rene
21 augustus 2020 10:03

Bij Boulevard zeggen ze dat Billy na het beteren van haar leven Ludo gaat helpen om Richard te verslaan.
Lijkt me geweldig Ludo en Billy samen ten strijde tegen Richard en ook leuker voor haar dochter.
We gaan het afwachten, ben in ieder geval heeel heel heel blij dat Billy terug is, dat geeft eindelijk weer flink vuurwerk

Moud
21 augustus 2020 17:59
Antwoord op  rene

Billy gaat niet met Ludo samenwerken, maar met Richard.

(zie artikel)

rene
23 augustus 2020 10:49
Antwoord op  Moud

wacht maar af , meer zeg ik niet hahaha

riezz
24 augustus 2020 07:38
Antwoord op  rene

Ik had ook ergens gelezen dat Billy samen gaat spannen met Ludo om Richard een kopje kleiner te maken, nou we gaan het wel zien en hopelijk gaat het lang duren want ik vind Billy een zalige aanvulling van de soap

Moud
24 augustus 2020 12:33
Antwoord op  riezz

@riezz, klopt. Maar dat staat toch ook geschreven in het artikel. Het kan aan mij liggen, dat ik iets anders lees. Maar goed we zullen het zien.

@rene, je kunt ook niet meer zeggen, dan nu bekend is. om de doodeenvoudige reden dat nog niet meer bekend is.
Glazen bol hebben we allemaal niet.

riezz
24 augustus 2020 18:03
Antwoord op  Moud

er stond in een artikel (dus niet dit hier boven) dat ze haar leven had gebeterd en nu zelfs Ludo gaat helpen om Richard te pakken te nemen, maar ik weet niet meer welk artikel dus ik denk dat Rene het over datzelfde artikel heeft.
Vind het trouwens wel logisch als ze Ludo zou helpen mede omdat ze graag een band met haar dochter wilde en de criminele wereld vaarwel heeft gezegd .
Maar we gaan het wel zien, van mij mag ze het eerste jaar wel blijven want ik vind het een zalige aanvulling van GTST deze actrice .

Moud
24 augustus 2020 20:02
Antwoord op  riezz

@reizz om 07.38u, ik heb dat bewuste artikel gevonden. Kan link of naam site hier niet vermelden want dan wordt mijn reactie niet geplaatst of verwijderd.
Voor nu weet ik, dat ik…….! ? voldoende. ?

Edd
21 augustus 2020 12:45

Aah cool, Billy terug! GTST heeft echt een bitch nodig, zelfs Linda is te lief geworden.

Zebje
24 augustus 2020 16:06
Antwoord op  Edd

en Linda was ook nooit echt zo’n grote bitch als Billy , Martine , Bowien , Dian en Roxi.

GTSTfan
21 augustus 2020 14:52

Blij dat ze terug keert! Billy is echt een enorme aanwinst voor de serie! Trekt mij iig aan als kijker.

Ggmm
24 augustus 2020 04:46

Haha ja ik ben erg blij met dit nieuws

riezz
27 augustus 2020 10:00

Zie ik nu in het clipje dat Valentijn , Ludo van de boot afgooit ? zou wel meteen de afscheidsscene op het strand verklaren en de baard van Ludo als hij na weken weer levend en wel opduikt.