Luisterboek Janine wordt werkelijkheid: wordt er iemand vermoord?

Janine heeft in GTST haar nieuwe luisterboek gepubliceerd, genaamd ‘Kwaad Bloed’. Deze thriller gaat over vier oud-vrienden die na jaren weer bij elkaar worden gebracht nadat zij allen een rode enveloppe op de deurmat vinden. Al snel worden hun rustige levens overhoop gegooid. Het boek van Janine zet vervolgens Meerdijk op zijn kop wanneer, net als in het luisterboek, Rik, Aysen, Ludo & Janine en Bing ook een rode enveloppe ontvangen. Als er dan ook nog iemand in het boek wordt vermoord, is natuurlijk de zenuwslopende vraag welke geliefde Meerdijker hetzelfde lot treft.

De eerste drie hoofdstukken van het luisterboek, ingesproken door Janine Elschot, staan vanaf vandaag op www.gtst.nl/kwaadbloed. De rest van het boek is te beluisteren via de Storytel app.



32 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
27 november 2018 21:49

En de ontknoping vd moordenaar zeker weer met de zomercliff?
Maar…dit lijkt wel spannend te worden!

nicky
27 november 2018 22:21
Antwoord op  Konijn

hoop het niet tot de zomercliff dat zou echt erg zijn dan hebben ze niks geleerd van de vorige keer

Ruben
27 november 2018 22:22
Antwoord op  Konijn

RTL en Endemol hebben aangegeven dat de wintercliff ver voor de zomer wordt opgelost. Ben benieuwd!

Yoshi
27 november 2018 22:48

Aysen zal de gene zijn die wordt vermoord. Billy is de opera uitgeefster hier van. Rik niet, gezien zijn verhaal met Daan. Ludo kan, maar denk het ook niet. Bing ook niet ivm nieuwe verhaallijn Max en Amir

Siham Cherrat
27 november 2018 23:24
Antwoord op  Yoshi

Hallo ik ben siham ik kijk al jaren naar de gtst wel spannend ??????
Ik hoop dat amir de baby niks aan gaat doen wel heftig deze maand van november tot december gtst nog gr van siham

Maanzaad
30 november 2018 02:11
Antwoord op  Yoshi

Bing juist wel.. kan nina lekker verder net Amir hop hop

Kevin
27 november 2018 22:51

Hoe tof zou het zijn als loes achter deze enveloppen zou zitten? Loes had met Ludo, Aysen, Rik en Bing een moeizame relatie

Iris
28 november 2018 09:10

Ik denk dat er niemand vermoord wordt van degene die de enveloppen krijgen. Ik gok dat de moordenaar achter Janine aangaat en dat zij dan op het laatste moment weer gered wordt. Janine is al tig keren ontsnapt aan de dood.

Bubbel
28 november 2018 13:37

Van min mag die Bing weg

Damian
28 november 2018 13:58

ik denk ludo aysen is te makkelijk

Boizan
28 november 2018 15:21

Denk dat ze er op tijd achter komen dat iemand het verhaal nadoet. En door de sporen en aanwijzingen in het verhaal te gebruiken, ze er uiteindelijk achter komen wie het is, voordat er daadwerkelijk iemand vermoord wordt.

Damian
28 november 2018 16:40

ik denk dat ludo vermoord wordt aysen is te makkelijk zeker omdat billy haar al door heeft rik en bing denk ik niet denk ook dat de wintercliff gedeeltelijk te maken zal hebben met billy

Damian
28 november 2018 16:41

omdat zij billy dus in het begin al aan gaf dat ze een tijdelijke rol speelt

Zebje
28 november 2018 21:58

Misschien wordt MARK vermoord door Marieke!! Dat zij in haar demente staat iedereen betrekt en alles tot werkelijkheid betrekt. Hoop dat Ludo en Rik nog blijven leven. Als Bing iets overkomt geen ramp.

Zebje
28 november 2018 21:59

En Loes is dood dus kan er niet achter zitten. Ik denk wel dat Billy betrokken wordt in t spel.

Suus
28 november 2018 23:56

Ben benieuwd wat de link is tussen die 4 personages en waarom juist zij een envelop hebben ontvangen. Enige link die die 4 hebben lijkt me alleen met Loes. Of met Zoë….
De moord is waarschijnlijk een ongeluk, of de moord is in scène gezet om waarschijnlijk Billy te kunnen pakken.

Truus
30 november 2018 02:07
Antwoord op  Suus

Martine

Doeeeiii
30 november 2018 16:34
Antwoord op  Suus

Zoë hadden Ludo & Janine en Bing geen directe link mee. Loes had Rik ook niet echt een link mee alleen had zij die brandblusser tegen zijn hoofd gegooid meer niet

Victoria
29 november 2018 09:36

Ik denk dat er niemand vermoord wordt, maar dat diegene op het laatste moment gered wordt. Ik denk ook dat Janine het slachtoffer wordt, omdat zij centraal staat tijdens de winter cliffhanger.

Vlinder
29 november 2018 17:17

Zou heftig zijn als Ludo vermoord word en er mee stopt, maar ik denk het niet. Er zal wel een gastrolspeler/ster vermoord worden.

Hallloooo
30 november 2018 16:32
Antwoord op  Vlinder

Er is op dit moment geen gast rol die mogelijk in dit verhaal past. Lana is een gastrol, opa Stern en of Maria de Jong is misschien gast rol en misschien blijvende rol.

Zebje
29 november 2018 23:25

Misschien een familielid van Loes? Wie weet is Billy wel een tante [ aan moeders kant ] van Loes. En tijdens haar criminele drugs aktiviteiten komt ze erachter dat alle 4 Loes hebben gekend en wilt achterkomen wie bij Loes was toen ze stierf.