MEREL EN MARWAN WORDEN VERLIEFD

by GTSTCourant

Wie dacht de storm rond Marwan en de familie Verduyn was gaan liggen, komt bedrogen uit! Een nieuw schandaal lijkt aanstaande in Meerdijk: Marwan en Merel worden verliefd! Dat is te zien in de nieuwe maandtrailer van oktober.

Hoe zal Demi reageren als zij erachter komt dat haar zus en de vader van haar kind gevoelens voor elkaar hebben? Tel daarbij op dat Demi eigenlijk nog stiekem verliefd is op Marwan…

Ook moeder Saskia begeeft zich op glad ijs. Zij lijkt steeds meer te zwichten voor de charmes van dokter Roman. Bekijk hieronder de promo!


Lees ook:

16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Iris
1 oktober 2021 20:34

Weer ontzettend voorspelbaar. Maar ja dat is alles met de familie Verduyn. Gelukkig bestaat er een doorspoelknop 🙂

Diana
1 oktober 2021 22:04
Antwoord op  Iris

Haha ja, erg verrassend is de promo niet.

Meerdijkfan
2 oktober 2021 13:58
Antwoord op  Iris

Ik vind de familie Verduyn juist heel leuk. Hele herkenbare verhaallijntjes!

rene
3 oktober 2021 16:31
Antwoord op  Meerdijkfan

ik vind een normaal gezin ook een verademing in de serie

Marleen
4 oktober 2021 16:45
Antwoord op  Meerdijkfan

Ik ook! Kijk met veel plezier naar alle verhaallijnen rondom de familie Verduyn. Hoop dat ze nog lang blijven.

Edd
5 oktober 2021 10:22
Antwoord op  Meerdijkfan

Helemaal mee eens! Ik vind het “normale” ook een verademing en de Verduyntjes juist de leukste familie in de serie. Ik lig altijd dubbel om Steef.

Marcel
1 oktober 2021 22:55

JOhhh roman met saskia….dat van marwan en merel had ik niet zo zien aankomen..had meer verwacht dat demi en marwan alsnog bij elkaar zouden komen.Wel een smerige tyfes streek van merel,1 regel binnen een gezin…niet met de vader van het zoontje van je zusje!!

Kiki
2 oktober 2021 18:34

Merel is de volgende die zwanger is en Marwan is de vader en neemt, weer geen verantwoordelijkheid. En die Roman dinges en Saskia wordem betrapt door Julian….

Vlinder
3 oktober 2021 14:10
Antwoord op  Kiki

Ik denk niet dat Merel dezelfde fout maakt net als Demi.

Joemie
8 oktober 2021 11:57
Antwoord op  Vlinder

Denk dat Marwan en Merel gaan samenwonen. En dat dan Demi en Tom problemen krijgen en Tom tijdelijk bij hun komt. En dan toch weer wel of niet

rene
3 oktober 2021 14:26

Ik kan er niets aan doen maar ik vind die hele Roman gewoon niks aan , te aanwezig opdringerig, te popie Jopie ……………. gewoon niet boeiend en eigenlijk mag hij van mij alweer weg ook al denk ik dat de dames het daar niet mee eens zijn.

Annie
13 oktober 2021 11:30
Antwoord op  rene

Ik vind er ook niks aan .mag van mij vertrekken
Ik vind Julian veel leuker

San
3 oktober 2021 16:44

Ik kan niet wachten om te zien hoe het gaat lopen met Merel en Marwan, super leuke verhaallijnen hebben de Verduyns. Ik dacht dat Demi en Marwan weer wat zouden krijgen dus tis een aardige plottwist, maar ze passen echt goed bij elkaar als ik de promo zo zie. Verhaal van Shanti vind ik toch aardig saai, er is elk seizoen wel een nieuw drama van ‘wie is mijn vader’, haha.

Pinkeltje
4 oktober 2021 21:08

Heel slecht die twee hebben totaal geen chemi iets wat Marwan wel had met Jojo en Demi. Plus Marwan is best een prima rol en acteur die wel een betere verhaallijn verdient

Far
4 oktober 2021 23:39

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Merel een biseksuele karakter was. Dat er een verhaallijn met een meisje aan zat te komen. Ze heeft namelijk een regenboogvlag als telefoonhoesje. Dat verwijst misschien naar haar biseksualiteit. Zou echt vet zijn als ze daar ook eens iets mee doen.

rene
14 oktober 2021 09:42
Antwoord op  Far

hebben we toch al meerdere keren gehad joh, dus dat zou een herhaling zijn en dan krijg je daar weer gezeik over ( Charly-Isabella / Lucas en veeeeeeeeeeeeeel vriendjes / Morris.