GTSTCourant - Janine Elschot

Nieuwe leader GTST duurt slechts 5 seconden

Maandag 30 december (23 december bij Videoland) is dé dag dat GTST volledig op de schop gaat. De familie Verduyn komt naar Meerdijk, de decors worden aangepakt en de leader wordt opgefrist. Alhoewel… daar blijft niet veel meer van over.

De leader van GTST is in de loop der jaren meerdere malen in lengte aangepast, variërend van één minuut tot twintig seconden. De nieuwe leader, die vanaf 30 december te zien is, is eigenlijk geen echte leader meer te noemen. Het is een korte visual van vijf seconden waar alle bewegende foto’s van de personages te zien zijn (zie afbeelding hierboven). De tune is beperkt tot de tekst: ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’.

Met deze nieuwe opening neemt GTST na bijna 30 jaar afscheid van de traditionele leader.



30 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Stefan
23 december 2019 09:47

Vind het allemaal veel beter

Iris
23 december 2019 09:54

Vind deze leader zo ontzettend slecht. Totaal geen ‘GTST’ gevoel meer bij. Hopelijk wordt die snel weer veranderd.

Kaasstengel
23 december 2019 13:10
Antwoord op  Iris

Hier ben ik het mee eens.

Celine
24 december 2019 00:32
Antwoord op  Iris

Wat denk je zelf? Natuurlijk niet! Componeer dan zelf wat betweter!

Denise
24 december 2019 08:54
Antwoord op  Iris

Het is ook ECHT noooooooooooit goed he. #zeikerd

ann
28 december 2019 12:07
Antwoord op  Iris

klaag klaag

Jeroen
23 december 2019 10:39

Oudste dochter van Julian dus deel van de vaste cast?

Flapperdeflap
23 december 2019 11:29

Ik vind het een goede zet. Niemand kijkt echt elke avond naar de leader en het is enkel irritant. Dit is dus een stuk beter en frisser. Top gedaan!

Karin
23 december 2019 13:15

Wie staat er nou bij Laura?

Stevano
23 december 2019 15:35
Antwoord op  Karin

Dochter van Julian en Saskia

tim
23 december 2019 13:16

Puck dus nog steeds aanwezig

Laura herself
23 december 2019 13:20
Antwoord op  tim

Ja die mag er echt wel uit nu…

A S
24 december 2019 07:43
Antwoord op  Laura herself

Ik hoop toch niet dat Billy er uit gaat!
Puck daarentegen liefst zo snel mogelijk. Shanty ook heel goed zo bij Rick

pol
23 december 2019 13:17

Bljj dat Shanti er nog bij zit

Karin
23 december 2019 13:20
Antwoord op  pol

Ja heel blij, Shanti is echt gegroeid…leuk karakter

Jolanda
28 december 2019 12:05
Antwoord op  pol

ja voor mij mag Shanti er ook in blijven maar helaas moet zij er ook uit niet eerlijk dus de jonkies zouden eruit gaan maar daar hoor je niks meer van.

Moud
28 december 2019 15:10
Antwoord op  Jolanda

@Jolanda, Shanti gaat er niet uit. (in tegenstelling tot eerdere berichten /geruchten). Ze staat nog steeds in de nieuwe leader.
Ik ben er ook blij ? mee.

Mark
23 december 2019 14:38

Vind het wel verfrissend, geeft voor mij het fotoboek gevoel van vroeger en toch tempo van nu.

Kimberley
23 december 2019 15:22

exit Billy dus, zit niet in de leader

Stevano
23 december 2019 15:36
Antwoord op  Kimberley

Klopt, gaat eerste week nieuwjaar al uit?

Rosie
23 december 2019 15:53

Afschuwelijk muziekje totaal geen gts gevoel maar tieners gedachte

Celine
24 december 2019 00:31
Antwoord op  Rosie

En maar zeiken! Componeer dan zelf wat als je het beter weet!

Linda
27 december 2019 20:49
Antwoord op  Celine

Wij “zeiken” omdat wij realistisch kijken naar hoe GTST nu naar een ondergang koerst als er niet snel wat verandert. Als we allemaal braaf onze mond houden weten de makers niet waar de problemen zitten.

Heleen
23 december 2019 20:57

Pas dat jullie niet helemaal doorslaan he

Anoniem11
23 december 2019 21:17

Kunnen ze niet de leader uit 1990 doen, maar dan met de nieuwe cast?

Frank
24 december 2019 00:36

Onbegrijpelijk de leader hoort bij deze serie je kan nog niet eens fatsoenlijk de personage’s zien. Ze zijn goed bezig met de veranderingen maar de leader hoort er gewoon bij. En als ze billy erook nog uitschrijven is het misschien eens tijd Rohan Gottschalk te vervangen.

nessa
24 december 2019 21:05

balen kan nu niet meer mee zingen met het o zo lekkere pakkend nummer

Jolanda
28 december 2019 12:02

mooi is dat het wordt er niet beter op van mij mag het stoppen het heb zijn tijd gehad.