Ook Robin Martens keert terug in GTST

Niet alleen Bas Muijs, maar ook Robin Martens keert tijdelijk terug in Goede Tijden, Slechte Tijden. Robin, die in de soapserie de rol van Rikki de Jong vertolkt, keert speciaal terug voor de bruiloft van Rik en Shanti.

De actrice heeft zeven jaar lang in de soap gespeeld, totdat ze als Rikki eind 2017 met haar fictieve gezin verhuisde naar Rotterdam. In 2019 is ze even teruggekeerd in GTST, omdat Rikki’s oma was overleden.

Eerder werd bekend dat Bas Muijs voor de vierde keer terugkeert. Naar eigen zeggen is zijn comeback slechts van korte duur en zal hij een paar weken te zien zijn in de soap.



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Meerdijkfan
23 november 2020 13:48

Leuk dat zij terug komt voor de bruiloft van zijn vader!

Meerdijkfan
23 november 2020 13:49
Antwoord op  Meerdijkfan

Zo is het wel geloofwaardig

Martin
23 november 2020 13:48

Net de aflevering gezien waarin Rikki terugkomt. En ik kreeg zomaar het idee dat er iets aan de hand is tussen haar en Abel, of Robin Martens is totaal vergeten hoe ze moet acteren… maar telkens als Rik of Shanti begonnen over hoe gelukkig ze zijn, zag ik de emoties op het gezicht van Rikki zo veranderen van blij naar “pijnlijk” dat dit me meteen opviel en ik me afvraag of ze niet voor een langere tijd terugkomt, omdat er problemen zijn in haar relatie. Sowieso zijn ze goed bezig met het terughalen van oude spelers deze weken. Eerst Billy,… Lees meer »

anoniem
25 november 2020 03:40
Antwoord op  Martin

rover dekker gespeeld door buddy vedder moet terug komen.

kevin
23 november 2020 13:54

Zou leuk zijn als ze weer voor vast terug zou komen! Al denk ik dat het voor nu tijdelijk is.

Vlinder
23 november 2020 15:54

Ik hoop dat Angela schijf ook weer een teug keer als Kim zus van Julian zo’n goede actrice:)

Edd
23 november 2020 23:05

Jaaaa dat Robin Martens eruit geschreven is, vind ik nog steeds de grootste fout van de schrijvers van het laatste decennium. Ik hoop op een langere terugkeer!

Miranda
25 november 2020 12:09

Leuk jammer dat ze niet blijven zij en bas goede acteurs

linda