GTSTCourant - Ludo Sanders

Op wie schiet Ludo?

by GTSTCourant

Er breken spannende tijden aan in Meerdijk! Ludo Sanders is zijn veilinghuis kwijt aan Billy en Richard, maar de zakenman laat het hier niet zomaar bij zitten.

Sinds Ludo terug is in Meerdijk, lijkt het erop dat zijn levenslust is verdwenen. Maar in februari maakt de zakenman een keiharde comeback, nu hij erachter is gekomen dat Billy en Richard zijn veilinghuis in handen hebben.

Een comeback met een fatale afloop voor Richard? In de promo van februari vraagt Richard aan Ludo hoe het is ‘om de dood in de ogen te kijken’. “Nou die vraag kun je nu zelf beantwoorden. Het enige verschil tussen jou en mij is, ik heb het overleefd”, reageert Sanders. Vervolgens is te zien dat Ludo de trekker van een pistool overhaalt… Op wie (of wat) schiet hij?


Lees ook:

20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joemie
1 februari 2021 12:38

Volgens mij schiet hij op een waanbeeld uit het verleden.

Iris
1 februari 2021 13:16

Volgens mij denkt Ludo terug aan het moment dat hij Maxime neerschiet. Kan me niet voorstellen dat hij iemand neerknalt en het risico loopt om in de cel te belanden

Maxime
1 februari 2021 13:21
Antwoord op  Iris

Klopt niet, dat was met een ander pistool. En de gordijnen komen overeen met Ludo’s werkkamer

GTST-je
1 februari 2021 14:43

Oké ik denk at Ludo schiet op iemand van zijn verleden. Maar dat niks een hallucinatie, maar dan blijkt hij dus Lucas hebben neergeschoten. Dit is mijn theorie, misschien zorgt dit wel voor de exit van Ferry.

Meerdijkfan
1 februari 2021 17:47
Antwoord op  GTST-je

Nee want Ferry heeft bij jinek gezegt dat hij op een vreedzame manier meerdijk heeft verlaten en dat de mogelijkheid er is dat hij terug zou kunnen keren.

Moud
1 februari 2021 18:35
Antwoord op  Meerdijkfan

Ferry verlaat GTST in de eerste of begin tweede week van maart.

Überhaupt waarom zou Ludo op/of Lucas (neer)schieten?? Heeft Ludo toch geen reden voor.

Ik heb een angstig vermoeden dat Richard voor hem staat. Neemt Ludo echt het risico om in de gevangenis terecht te komen? Misschien schiet hij alleen om Richard bang te maken, zonder hem te raken.

Patrick Driessen
2 februari 2021 11:47
Antwoord op  Meerdijkfan

En Ferry is zoals hij zelf verteld heeft tot ergens in maart nog te zien in GTST

Moud
2 februari 2021 21:54
Antwoord op  Patrick Driessen

Patrick, mijn reactie, 1ste regel, niet gelezen?😁🤔.

danicia van wijk
1 februari 2021 17:23

hij hadt gewoon op richard moeten schieten

Moud
1 februari 2021 20:22
Antwoord op  danicia van wijk

Tja maar dat weten we nu nog niet. Die scène, eerst Richard in beeld en dan Ludo die schiet, kunnen ook niet bij elkaar horen.

Ben al eens met een eerdere maand preview, de fout in gegaan/verkeerde conclusie getrokken.

Meerdijkfan
1 februari 2021 23:35
Antwoord op  Moud

Ik vind maandtrailers wel echt heel erg leuk!!

Moud
2 februari 2021 09:42
Antwoord op  Meerdijkfan

Ik ook. 😁

Maar soms ook verwarrend, omdat het niet de volledige scènes zijn.

Zebje
2 februari 2021 00:44

Ludo heeft Huib van Groeningen ook bedreigd met neerknallen , , Huib graafde z’n graf in het bos uiteindelijk vluchtte Huib weg. Ludo liet m gaan en toen Huib buiten schietbereik was schoot Ludo in de lucht. Dit is dus de 4e keer. Maxime in jeugd , Huib , Maxime in moderne tijd en nu deze komende scene.

Geiz
2 februari 2021 09:06
Antwoord op  Zebje

En Bowien heeft ook nog een pistool van Ludo op haar voorhoofd gehad

Suus
2 februari 2021 12:54

Misschien zit er geen kogel in en schiet Ludo alleen maar op Richard om hem bang te maken. En waar blijft Janine met haar ‘scherpe mesje’ waarover Caroline sprak in het interview afgelopen zomer? Ik hoop dat Janine degene is die mag afrekenen met Billy.

Iris
3 februari 2021 07:24
Antwoord op  Suus

Ik hoop ook dat Janine afrekent met Billy en Richard. Maar ben bang dat dat ‘scherpe mesje’ ging over het vervalsen van het schilderij en Richard verklikken bij die Alfaat…

Linda
3 februari 2021 10:30
Antwoord op  Suus

@Suus, ja ik vraag mij idd. ook af waar dat mesje blijft haha
Had Caroline gezegd en reken er wel op dat dat ook (nog) staat te gebeuren…

leni
3 februari 2021 20:18

hij schiet op billy en Richard

Geiz
3 februari 2021 23:51

Ja dat ‘scherpe mesje’ was de vervalsing en het verklikken van Richard bij Alfaat.

Afgelopen zomer wist Caroline waarschijnlijk nog niet wat Janine op dit moment zou gaan meemaken.

Suus
5 februari 2021 01:33
Antwoord op  Geiz

Van mij mag Janine wel wat venijniger uit de hoek komen om Ludo te beschermen nu. In de trant van “als je aan Ludo komt, kom je aan mij.”
Janine is journalist. Er moet toch iets te vinden zijn waardoor Billy het onderspit gaat delven?