Opnames 8 juni hervat

Fans van GTST kunnen weer opgelucht ademhalen. De opnames van de soap worden 8 juni hervat. Wel in een vorm die volledig coronaproof is.

“De testdagen zijn goed verlopen. Iedereen is er klaar voor en we hebben er allemaal heel veel zin in”, schrijft de soap.

Ferry Doedens is er maandag in ieder geval nog niet bij. De acteur werd woensdag door de producent voor minimaal twee weken op non-actief gezet omdat hij zich niet aan de coronamaatregelen en opgestelde protocollen had gehouden. Doedens had namelijk naar eigen zeggen ’al acht weken lang met iedereen geknuffeld’.



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
21 mei 2020 20:17

Yippee!! ?

Rtd
22 mei 2020 09:26

Oke.. dus het vervolg vd cliff is al uitgelekt….

Het eindigd met Amelie die levenloos in de bosjes ligt, en valentijn achter het stuur…

Maar Bo gaat een intervieuw geven hoe ze gaan werken in het nieuwe seizoen…

Moud
22 mei 2020 12:00
Antwoord op  Rtd

Idd, @Rtd, dat viel mij ook al op.
Want als ik het goed begrijp, heeft Bo na de aflevering van de 28ste geen opnames meer!! ?
Of toch……!!

Moo
22 mei 2020 12:01

Nieuwe site ziet er goed uit!

annette
22 mei 2020 20:54

gelukkig maar ook ik keek al in mei 1999 naar de sop

Vlinder
25 mei 2020 15:35

Wat nou als Inge voor korte periode terug komt als Sjors om Bing voor zich te winnen en dat hij uiteindelijk mee gaat met Sjors en verder gaat met zijn grote liefde Sjors naar het buitenland. Kan Nina verder gaan met Mike.

Vlinder
25 mei 2020 15:40
Antwoord op  Vlinder

Pardon ik bedoel Daan

Moud
28 mei 2020 16:59

Zojuist bekend gemaakt : Gtst start weer op maandag 31.08.2020

Nono
30 mei 2020 20:58

Slechte cliffhanger van ooit, zo slecht gespeeld en de kinderen worden opnieuw erin gezet, zet die Vincent visser eruit!!

Marina lobelle
31 mei 2020 14:00
Antwoord op  Nono

Vincent, je bedoelt Valentijn toch?

Marina lobelle
31 mei 2020 13:59

Ik ben benieuwd of Amely nog leeft. Valentijn werd gedrogeerd en hij werd wakker in een lege auto. Het lijkt erop dat hij de ongeluk heeft veroorzaakt maar dat is het werk van Richard van Nooten. Hij heeft het helemaal gehad met familie Sanders.

L V
3 juni 2020 01:01

Ik vond het een minder sterke aflevering. Wie gaat er nu weg uit een openbare ruimte als je het idee hebt dat je achtervolgt wordt? Dan zoek je toch hulp van de politie of van een barman ofzo