Wie overleeft de brand in Boks niet: Aysen, Rikki, Maxime of Bill?

De vraag die GTST-fans wekenlang in hun greep heeft gehouden, bereikt op maandag 28 augustus een ongekend hoogtepunt. Wie weet de vlammenzee in Boks niet te trotseren en verlaat het leven?

Wekenlang hebben spelers via diverse opdrachten in de GTST Meerdijk App overlevenden van de brand in Boks kunnen vrijspelen. Op dit moment zijn er nog vier inwoners van Meerdijk over: Aysen, Rikki, Maxime en Bill. Eén van hen zal de heftige vlammenzee niet overleven.

Ook komt er antwoord op de vraag wie Sjoerd heeft gered: zijn vriendin Rikki de Jong of ex-vriendin Aysen Baydar? Zowel Rikki als Aysen lagen tijdens de brand gewond in Boks horeca. Eén van hen is door Sjoerd naar buiten genomen, maar wie?

 

 



54 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Lotte
27 augustus 2017 11:29

Rikki

Diego kreutz
27 augustus 2017 11:49
Antwoord op  Lotte

Anton heeft rikki gered en maxime gaat dood denk ik

dre
27 augustus 2017 12:39
Antwoord op  Diego kreutz

Mensen kijken jullie niet de filmpjes en lezen jullie niet de artjkelen want er komen zoveel domme reacties hier uit voort dat ik kriebels krijg

Janny
27 augustus 2017 12:48
Antwoord op  Diego kreutz

Maxime gaat dood

Cynthia
6 september 2017 20:56
Antwoord op  Diego kreutz

Ja maxime dood rikki leeft nog

miranda
27 augustus 2017 11:52
Antwoord op  Lotte

Typ hier je reactie
ik denk dat sjors het niet heeft overleefd die staat niet op de kaft van die vier boeken

Anoniem
27 augustus 2017 12:11
Antwoord op  miranda

Sjors is al weg die zat namelijk in de azc zaal die een paar weken geleden gered is + de covers van de Bladen zijden niks over wie het overleefde dit was bevestigd door de makers van gtst

Suus
27 augustus 2017 11:30

Wat nou als Anton Rikki weet te redden. Sjoerd heeft natuurlijk Aysen gered, verhaaltechnisch lijkt me dat interessanter. En Maxime en Bill komen misschien samen om in de vlammen?

Manuela Gelton
27 augustus 2017 11:38
Antwoord op  Suus

Anton is alleen naar buiten gekomen.

Stan
27 augustus 2017 11:30

Sjoerd heeft Aysen gered. speel de shortie van de Cliffhanger langzaam af en je ziet wanneer nina bij de ambulance staat duidelijk aan het haar en het jasje dat het aysen is. Bill zal het wel overleven omdat uit de spoilers is niets te vinden wat duid op een aanwijzing dat hij het niet overleefd.
Twijfel tussen Maxime en Rikki

Deb
27 augustus 2017 11:37

Assen overleefd het zoiezo, rikki gooien ze er denk ik niet uit. Tenzij ze dat zelf wil, maar denk dat Jeff dan niet zo rustig aan de telefoon zat. Dus twijfel tussen Maxime en Bill . Ik neig persoonlijk naar Bill. Maar we gaan het zien..

kees
28 augustus 2017 10:01
Antwoord op  Deb

Jeff zat aan de wijn, dus die was misschien wel lam en daardoor wat rustiger

betsie
27 augustus 2017 11:52

ik denk dat maxime het niet overleeft of laura overleeft het niet

Stofzak
27 augustus 2017 12:07
Antwoord op  betsie

Laura is er al uit :-). Ik geloof dat bij RTL Boulevard of Late Night zelfs een fragment van het nieuwe seizoen al is getoond en daar bezocht Noud in het ziekenhuis Laura.

Dan
27 augustus 2017 13:04
Antwoord op  betsie

Laura heeft het al overleefd

Basil Winkler
27 augustus 2017 20:32
Antwoord op  betsie

Laura is al vrijgespeeld

Stofzak
27 augustus 2017 12:06

Ik zou het zonde vinden als Bill eruit zou gaan. Het is een interessante personage waar nog niet zoveel van weten, ik zou graag meer willen weten over hem.

Wat betreft de spoiler van Jef, zijn reactie kan ook een ‘shock’ reactie zijn, dit verklaard ook de rustige reactie.

Zou het misschien ook kunnen dat Anton Maxime uit het gebouw draagt? Dat heb ik volgens mij nog niet veel mensen horen zeggen. Zij hebben een kortstondige relatie gehad.

We gaan het morgen zien, helaas speel ik de app niet meer, dus ik volg de reacties wel hier 🙂

Daan
27 augustus 2017 12:12

Anton heeft Rikki dus niet gered….bij het filmpje was duidelijk dat hij niemand meer had gevonden. Zou ze misschien onder het puin liggen, want alles stortte daar onderhand in. Zou echt zonde zijn als Maxime en/of Bill eruit vliegt. Hoop het echt niet, maar ben er bang voor….dadelijk halen ze het allebei niet.

Stofzak
27 augustus 2017 12:18
Antwoord op  Daan

Ben het met je eens. Ik zou graag meer willen weten over Bill. Marjolein Keuning (Maxime) vind ik een veel te goede actrice om die uit te schrijven. Ook Rikki zou jammer zijn als ze eruit zou gaan, maar volgens mij krijgt Robin Martens ook een aantal tv klussen (volgens mij Dance Dance Dance, zou iemand dat kunnen verifiëren?). Het zou jammer zijn, maar begrijpelijk als ze eruit zou willen.

Anoniem
27 augustus 2017 12:25
Antwoord op  Stofzak

Dance dance dance had robin vorig jaar al gedaan met buddy dus dat klopt niet

Linda
27 augustus 2017 12:39
Antwoord op  Anoniem

Ala je Robin Martens volgt op insta zie je dat ze zich meer wil richten op dansen.

Anoniem
27 augustus 2017 12:20

Bill valt zoizo af want in een filmpje op de gtst website (link voeg ik er onderaan bij) zijden ze een dode vrouw en aysen is gered door Sjoerd dus die valt ook af met rikki zit nog een verhaallijn in omdat Sjoerd zijn ex heeft gered en niet zijn vriendin dus de enige die overblijft is maxime wat ik eigenlijk wel jammer vind

http://gtst.nl/#!/uitgelicht/nieuws/613c15b1-54aa-474e-b0e9-f2159ccda557

Anoniem
27 augustus 2017 12:23
Antwoord op  Anoniem

En misschien komt Vincent dan wel terug dat vind ik wel leuk

nicky
27 augustus 2017 12:28
Antwoord op  Anoniem

jos had het over anita

Gerrie
27 augustus 2017 12:26

Rikkie overleeft het niet.

Sapje
27 augustus 2017 12:36

Ik denk echt dat het tussen rikky en aysen gaat, bill en maxime waren samen en denk niet dat als er een van hun 2 gewond zou raken ofwat dan ook elkaar achter zouden laten want ze hielden van elkaar, als ik een keus zou moeten maken denk ik dat het aysen is en dat sjoerd rikky heeft gered omdat ze rikky ook nog 2 kinderen heeft.

Janny
27 augustus 2017 12:57
Antwoord op  Sapje

Volgens mij Bill

Kim
27 augustus 2017 13:37
Antwoord op  Sapje

Maar aysen heeft ook een kind van Sjoerd alleen weet hij dat niet omdat ze bevallen is bij haar zus en haar kind daar ook is fatih bouwhuis heet ze

Engeltje
27 augustus 2017 15:48
Antwoord op  Kim

Ohja? ?

ikke
27 augustus 2017 13:20

Ik denk Maxime. Juist omdat ze een paar afleveringen voor de cliff tegen Bill zei dat hij haar nooit meer kwijt zou raken. En ze was heel goed bevriend met Jeff, hij zou voor haar begrafenis wel terugkomen.

ikke
27 augustus 2017 13:22
Antwoord op  ikke

Ennn in de spoilers staat dat Ludo kampt met een enorm schuldgevoel. Dat kan dan zijn omdat hij moeilijk deed over haar geluk en het niet op tijd heeft goedgemaakt met haar.

Fabienne
27 augustus 2017 15:49
Antwoord op  ikke

Kan ook dat bill dood is en hij ter ondersteuning terug komt. Vind dat hij niet zo heftig reageerde wat ik over maxime wel zou verwachten

Dennis
27 augustus 2017 13:21

Bill gaat als enige van de cast dood.

Kan iemand mij vertellen of je via rtl xl premium de eerste aflevering morgen al kan kijken???

Ik wil morgen sites als deze en entertainmentsites mijden om het extra spannend te houden!!!

Conja
31 augustus 2017 08:31
Antwoord op  Dennis

Het is zus van ludo ik heb een vragment gezien

Corina
27 augustus 2017 13:22

Sjoerd heeft Aysden mee naar buiten gedragen

JOOPBOSMAN
27 augustus 2017 13:24

maxime gaat 100% zeker dood en misschien gaan bill en maxime dood

Fabienne
27 augustus 2017 15:47
Antwoord op  JOOPBOSMAN

Dan had jeff lijkt mij wel heftiger gereageerd.

Snoop
27 augustus 2017 13:56

Maxime gaat het niet redden