Nina GTST

Promo nieuw seizoen GTST

19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Jacobus
21 augustus 2018 13:48

Nina word inderdaad nooit meer gevonden, als eenmaal geplet bent door zo’n machine blijft helemaal niets meer van je over, enige wat kunnen zien dat er plas bloed uitstroomt, maar misschien dat al niet.

Maar het begin is al niet spectaculair, beloofd weer een waardeloos seizoen te worden. En in de loop van het seizoen heb je de 6000e aflevering, maar de laatste jaren was dat ook al niet bijzonder zoals vroeger.

Jammer het vertrek van Nina, zullen Ludo en Janine in de loop van het seizoen ook wel vertrekken.

Anna
21 augustus 2018 16:22
Antwoord op  Jacobus

Nina wordt gevonden door Ludo hij ziet haar voet eruit steken!

Lizzie
21 augustus 2018 16:34
Antwoord op  Anna

Dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Als dat zou gebeuren, zou Nina al heel snel gevonden worden, maar in de promo is al te zien dat er al zo lang naar Nina gezocht is dat de zoektocht wordt gestaakt. En Ludo staat erbij wanneer dat gezegd wordt, dus hij heeft Nina niet gevonden.

Misha
21 augustus 2018 16:40
Antwoord op  Anna

Dat zou jammer zijn.

anonymous91
21 augustus 2018 18:30
Antwoord op  Jacobus

klopt ninamoes geen appelmoes oeps sorry voor die grap lol

...
21 augustus 2018 14:01

Nina is niet dood, ze zullen dit personage waarschijnlijk niet zo de serie laten verlaten. Ik gok dat ze word ontvoerd ofzoeits en over een paar jaar weer opduikt.

Lotte
21 augustus 2018 15:04

1 van die nieuwe mannen is Rover denk ik! 🙂 je ziet 1 van die jongens tegen een meisje zeggen: ik vind het wel leuk om je weer te zien, en van de achterkant lijkt het of dat meisje Kimberley is. En hij heeft ook wel wat weg van buddy vedder

Misha
21 augustus 2018 16:42
Antwoord op  Lotte

Of het is iemand die ze kent van al het reizen met haar vader. Ik denk niet dat ze Rover zomaar hercasten. Niet zo snel. Bovendien zeggen ze “4 nieuwe mannen”. Overigens zou het ook goed Valentijn kunnen zijn. Ze zijn familie dus wie zegt dat ze elkaar nooit ontmoet hebben?

Iemand
21 augustus 2018 16:51
Antwoord op  Lotte

Ik denk dat dat Valentijn is, de zoon van Nick en Charlie. Misschien dat Kimberly hem een keer op Curacao ontmoet heeft?

Dennis
21 augustus 2018 17:14

Wat zegt Sjors? Ze hebben je twee maanden in coma gehouden? Of twee dagen? Marly van der Velden gaat er dus uit. Afgelopen seizoen zijn Maxime, Job, Sam, Rikki, Loes, Nina en Sjoerd eruit gegaan. Q in de plaats van Maxime Lana in de plaats van Rikki Mark in de plaats van Job Marieke in de plaats van Sam Tiffy in de plaats van Sjoerd Loes en Nina eruit… Mogelijk is 1 van de nieuwe mannen een recast van Rover of Valentijn en dan nog nieuwe liefde Lucas. De ander en Jan Jaap zijn gastoptredens. Zo zijn de plekken weer… Lees meer »

Martine
21 augustus 2018 18:47

Zo te zien gaan ze een sprong maken van 2 maanden in de tijd.
Zoe en Sjors staan aan het bed van Rick en zeggen dat ze hem 2 maanden in slaap hebben gehouden.

Richard
22 augustus 2018 08:24
Antwoord op  Martine

Dat is toch ook niet heel erg gek? Als je de soap geloofwaardig wilt houden, kun je niet doen alsof het nog begin juli is, terwijl september alweer begonnen is. Dus een sprong van 2 maanden is niet meer dan logisch, aangezien het 3 september weer begint.

nicky
21 augustus 2018 21:20

dat de fam en de politie niet weten waar nina is wil niks zeggen dat ze dood is de mannen op de sloop kunnen haar wel zien als ze haar voet eruit steekt gtst kennende kan alles

Dennis
21 augustus 2018 21:46
Antwoord op  nicky

er is een sprong van twee maanden gemaakt! Waar zou Nina dan moeten wezen? Ontvoerd door de mannen? Loes is dood. Dus lijkt me sterk. Haar lichaam is gewoon geplet en misschien ergens in het seizoen vinden ze het stoffelijk overschot?

kim
22 augustus 2018 16:09

nina blijft er denk ik gewoon in

Mhwslangen
22 augustus 2018 18:13

Komt het nog goed met nina,
gaat ze uit de serie?

Mia
28 augustus 2018 14:40
Antwoord op  Mhwslangen

Ik hoop van niet

KaasKoekje
22 augustus 2018 18:14

Jan Jaap in Meerdijk, dat zie ik toch goed?

Vlinder
22 augustus 2018 20:47

Wat moet Jan-Jaap met Aysen? Hmm ik ben benieuwd.