Sam Dekker overleeft brand Boks

Naast Job en Kimberly overleeft ook Sam de brand in Boks. Dat is vandaag bekendgemaakt in de GTST Meerdijk App. Het is nog niet bekend of haar moeder (Linda Dekker) en vader (Bill Norris) de brand overleven. Buddy Vedder, Rover Dekker, is onlangs gespot tijdens buitenopnames van GTST. Het is dus aannemelijk dat de broer van Sam de brand wel zal overleven.



15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Adriaan
30 juli 2017 12:54

Dat wisten we al, op 21 juli hebben jullie (de redactie) dit al gemeld!! Waarom nu nog eens melden???

GTSTCourant
30 juli 2017 13:22
Antwoord op  Adriaan

Misschien dat bericht van 21 juli beter doorlezen! Daar staat dat Kimberly de brand heeft overleefd. Het gaat nu over Sam.

Adriaan
30 juli 2017 14:16
Antwoord op  GTSTCourant

, als ik het geplaatst had was het al te laat,mijn excuses hiervoor 😉

Mvdr
30 juli 2017 13:28
Antwoord op  Adriaan

Jij bent echt heel dom.

Victoria
30 juli 2017 14:16

Degene die ik hoopte dat doodging overleeft het weer? Nu maar hopen dat Sjors doodgaat.

Ronald
30 juli 2017 18:32
Antwoord op  Victoria

Geen verstand van mooie vrouwen dus ? Al is het wel een voorwaarde dan Inge terug komt als Sjors. Niks tegen de huidige actrice hoor, maar Inge is Sjors en Sjors is Inge.

Gtst
31 juli 2017 20:03
Antwoord op  Ronald

Vind ik ook die nieuwe speelt het veel te lief, Sjors is veel feller als dat zij speelt

Shana
30 juli 2017 15:16

Waar heb je dat gevonden dan

Suuzzz
30 juli 2017 15:43

Hmm is jullie al oogevallen dat de fotos in de app maar 1 acteur een andere achtergrond heeft, nml t vriendje van lucas. Op de achtergrond staat een joker, hofnar. Wat zou dat betekeken?

dennis
30 juli 2017 20:08
Antwoord op  Suuzzz

niks, dat is gewoon een stukje poster wat al, sinds boks bestaat, daar al hangt.

dennis
30 juli 2017 20:12
Antwoord op  Suuzzz

Typ hier je redit is mijn beredenering wie het wel en niet zal overleven: Job, Sam en Kimberly zijn vrij gespeeld in de app. Laura, Janine, Linda, Ludo, Rik, Sjors en Bing zullen het overleven. Belangrijke hoofdkarakters voor de serie die een waardiger afscheid krijgen. Vooral Laura, Janine, Ludo, Linda en Rik. Hoewel Linda haar rol in de serie nu wat slapjes is, is het een karakter van het eerste uur. Amir,, Rover en Lucas zullen het ook overleven. Aan Rover valt nog veel te verzinnen in de serie en zijn rol is nog lang niet uitgespeeld. Lucas is net… Lees meer »

Kim
31 juli 2017 12:03
Antwoord op  Suuzzz

Jef wordt gebeld dat er iemand is overleden,hij schrikt en vraagt wanneer de begravenis is.maar jef kent felix niet dus hij overleeft de brand

Ronald
30 juli 2017 18:34

Waar heb je dat gevonden dan? Het is wel mijn nummer 1 die het niet overleefd heeft overigens.

Anoniem
30 juli 2017 23:54

In de video vraagt Sam naar Anton, zou dit betekenen dat Rover en Linda leven? Anders zou je toch eerst vragen naar je moeder en broer? Of ben ik de enige die zo denkt?

Yoshi
31 juli 2017 09:01
Antwoord op  Anoniem

Van Bill wist ze niet dat hij ook in Toko was. Sam, Linda, Rover en Anton zaten namelijk bij de presentatie.

En inderdaad dit veraad denk dat Linda en Rover ook zijn ontkomen .