GTSTCourant - Ludo Sanders

Spanning en sensatie in de maand mei

Het belooft deze maand spannender dan ooit te worden in Meerdijk. De gemoederen bij Anton, Linda en Shanti lopen hoog op als door toedoen van Linda brand uitbreekt in Huize Bouwhuis. Daan lokt Rik in de val door iemand om te kopen om een aanklacht tegen hem in te dienen wegens seksuele intimidatie. Daarnaast draait Romy volledig door en vergiftigt ze Amir. Verder lijkt Shanti zwanger te zijn van Anton, zwicht Ludo voor de charmes van Billy de Palma en keert Valentijn terug naar Meerdijk.

Bekijk de promo hieronder!



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Konijn
1 mei 2019 09:54

Dat wordt weer kijken. Leukkkk… Shanti zwanger ?

Niisa
1 mei 2019 11:50

Leukkkk dit wordt zeker een spannende maand! Jaa ik vind Anton en Shanti echt leuk samen. Ik weet dat de meningen verschillen, maar op de een of ander manier passen ze zo goed bij elkaar.

Dennis
1 mei 2019 13:19

Shanti moet er uit! De rol van Anton is ook wel een beetje klaar.
Een heel vies idee dat iemand van 28 jaar, zwanger raakt van iemand van 50 plus.

En waarom is JoJo er nog niet uitgeschreven?

Dennis
1 mei 2019 13:21

overigens vind ik Linda wel weer heel sterk, nu ze aan de coke gaat en de bitch weer speelt. Verhaal Ludo, Billy, Rob en Janine is ook goed gemaakt en nu met Amir, Sjors en Romy

Suus
1 mei 2019 21:19

Ik voorspel dat het goed mis zal gaan met Romy in de cliffhangerweek. Dat Romy meerdere persoonlijkheden heeft, was te verwachten. Heel sterk gespeeld door Sarah Chronis! Ze zal waarschijnlijk niet alleen het leven van Sjors of Amir in gevaar brengen, maar van meerdere personen. Zoals we gewend zijn van een cliffhanger. Wat ik me wel afvraag, waarom de schrijvers haar de achternaam Dublois gegeven hebben. Meestal verdwijnen mensen met een psychische aandoening buiten beeld, gaan ze dood, belanden ze in de cel, etc. Misschien kunnen ze dit keer dieper in het karakter Romy duiken en brengen ze haar mogelijke… Lees meer »

Henk
2 mei 2019 00:01

Met de terugkeer van Valentijn Sanders is dit toch het ultieme moment om Charlie Fischer (Lieke van Lexmond) en Nick Sanders (Christophe Haddad) ook terug te laten keren naar Meerdijk?? Goed voor de herkenbaarheid/geschiedenis van de soap op twee sterke karakters van de jaren 2000 even een bezoekje te laten brengen aan Meerdijk. Gezien de teruglopende kijkcijfers lijkt mij dit een uitstekend idee. Wie weet bereik je daar weer meer mensen mee. Een paar weken Charlie en Nick lijkt mij fantastisch. Liefst langer natuurlijk maar gezien de carrieres van Lieke (haar RTL programmas) en Christophe (in een Belgische soap) zal… Lees meer »

Maaike
3 mei 2019 10:26

Was dat Nina met die tape op haar mond? Hoeveelste ontvoering is dit?

nicky
3 mei 2019 11:00
Antwoord op  Maaike

kan ze zeggen dat het rover is maar lijkt ook op nina

Suus
3 mei 2019 11:08
Antwoord op  Maaike

Is dat niet gewoon Amir? Die verdoofd en vastgebonden is door Romy haar tweede persoonlijkheid?

amy
7 mei 2019 15:14
Antwoord op  Maaike

Nee Nina niet dit keer is rover

Vlinder
4 mei 2019 15:09

Zo te zien heeft Romy Rover ontvoerd als je de aflevering van vrijdag gekeken hebt

Jolanda
8 mei 2019 14:47
Antwoord op  Vlinder

Is Nog Niks Van Bekend Vlinder Alles Over Romy Moet Nog Uitgezonden Worden.

Hoidoei
6 mei 2019 11:46

Wat is dat voor spul dat Rover opdrinkt ?