Stanley Mauricius vanaf 9 maart terug in Meerdijk

Vanaf vrijdag 9 maart zal Kenneth Herdigein weer te zien zijn in GTST. Na lange tijd zal Bing Mauricius herenigd worden met zijn vader Stanley. Kenneth speelde in 2006, 2008 en 2009 ook de rol van de immer vrolijke Surinaamse zanger Stanley. In 2016 was hij ook even te zien in de GTST Meerdijk App.

Stanley Mauricius staat bij veel fans van GTST bekend om zijn kenmerkende manier van lachen.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Yoshi
1 maart 2018 15:50

Super leuk!! Jammer dat Bartho er niet meer is. Daar had hij veel chemie mee

Vlinder
1 maart 2018 16:00

Erg leuk dat hij weer komt

Nieuwe buren
1 maart 2018 18:55

Grappig dat ie terugkomt kan ie laura opvrolijken die zuurpruim beetje leven in meerdijk en wanneer stopt het over Jan maas is wel leuk geweest

Suus
1 maart 2018 21:52

Lana wil niet bij Bing wonen, omdat ze blijkbaar bang is voor Zoë of Loes. Waarschijnlijk voor Loes, omdat die toch een verborgen agenda blijkt te hebben. Maar wat nou als Lana denkt dat ze onder druk gezet wordt door Loes, maar dat zij enkel een berichtje of iets dergelijks heeft gehad van ‘L.’ De meest logische optie lijkt me dan Ludo. Die is ook bij Jan Maes geweest maar toen was die er zogenaamd niet. Hij kan mensen goed onder druk zetten. Of het is Laura. Die wel vaker gewelddadige uitbarstingen gehad heeft. Of Linda. Of Lucas…. Wat zijn… Lees meer »

Melissa
2 maart 2018 22:53
Antwoord op  Suus

Lana heeft gezien wie het heeft gedaan!

Anton
2 maart 2018 09:07

Stanley stanga gaat verliefd worden op laura denk ik en zal ze minder zuipen, lucas word verhoord nu pas is linda erachter maar sjoerd heeft alles verpest gemeen van hem nu mag het huis verlaten en komt ie erachter dat Ayssen hem bedriegt met een vrouw lol ?

flap
2 maart 2018 11:29

Heel erg leuk, ik hoop dat hij een lange tijd gaat blijven.

Berte
2 maart 2018 21:09

Ook keert robert alberts terug want laura is helemaal kapot en jef ook nou word dat de cliffhanger?

Gtst
4 maart 2018 11:50

Hij lijkt op jos

Henkie
4 maart 2018 19:48

Die krullenbol laat tenminste mensen lachen en is blij alleen laura stoort alles ze is niet leuk meer maar een oude zeur

Vlinder
5 maart 2018 18:07

Laura en Stanley krijgen wat samen denk ik.

Veertje
5 maart 2018 20:24

Ja dat vermoedde ik al dat laura voor hem gaat vallen en andersom maar, ze snauwt hem af terwijl hij juist gezellig met die kids speelt hoe ze zo histirisch doet over alles komt door haar ziekte denk die ze toen had opgelopen toen ze niet wou naar de Psgoloog.