Tiffy verlaat zwanger Meerdijk

GTST verliest opnieuw een bekend gezicht: actrice Cecilia Adorée vertrekt komende week uit de soap als haar personage Tiffy Koster kiest voor een leven buiten Meerdijk. Op Videoland is al te zien hoe Tiffy tot haar veelbewogen besluit komt.

Lucas en Flo hebben in Tiffy Koster een draagmoeder gevonden voor hun kind. Na de eerste inseminatie poging in het ziekenhuis is het dan ook meteen raak: Tiffy is zwanger! Maar hoe blij is zij eigenlijk met dit nieuws?

Denkend aan de toekomst beseft Tiffy dat ze waarschijnlijk haar eigen kindje nooit zal leren kennen. Lucas en Flo zijn immers de ouders. Het lijkt erop dat Tiffy niet aan dit scenario zal kunnen wennen. Daarom besluit ze te liegen over de uitslag van de zwangerschapstest en in stilte te vertrekken.

Het is niet bekend of Cecilia Adorée GTST tijdelijk of definitief verlaat.


18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Leny
13 april 2019 16:57

Vreemd verhaal. Als ze gewoon was gebleven konden ze het samen opvoeden of ze kon er in elk geval bij zijn. Met die andere vrouw was co-ouderschap ook de afspraak. Dus het zal wel zo geschreven zijn om haar er uit te laten gaan.

Stef
14 april 2019 10:52
Antwoord op  Leny

Hier was geen co ouderschap. Ze kon daar bevallen en dag daarop naar haar eigen huis vertrekken en af en toe mog het kindje bij haar slapen.

Moud
15 april 2019 08:16
Antwoord op  Stef

Precies @Stef, Tiffy zou (vrijwel) niets te vertellen hebben over haar kindje. Het was zeker geen co-ouderschap, 50%-50% zoals dat bij de vorige draagmoeder was afgesproken.

Ik denk overigens ook dat het Tiffy allemaal beetje te veel werd. Zeker door het gedrag van Lucas en Flo, deze laatste maakte het wel erg bont, met z’n “gedram”.

Hillie
15 april 2019 14:37
Antwoord op  Moud

Wat gaan jullie er diep op in het is maar soap!!!

Martijn
15 april 2019 17:48
Antwoord op  Hillie

Dit is een fansite, zo gaat dat hier 😉

Moud
16 april 2019 11:49
Antwoord op  Hillie

Hillie, ooit gehoord van je ergens in inleven? Of elkaars ideeën en meningen willen uitwisselen. Dat gebeurd dus op de fansite.

Bovendien weten we allemaal dat het een soap is, dat hoef je niemand op deze site te vertellen.

Dennis
13 april 2019 17:15

Prima keuze! Naast Q nog een personage er uit die niks toevoegde. Nu alleen Shanty, Lana en JoJo. De verhalen gaan nergens over… Hoe JoJo en Tiffy er in zijn gegaan en zonder pardon werden geloofd als familie. Bij Maxime en Tim zat er een hele ontwikkeling in. Anton in zijn midlife crisis… en dan met iemand die zijn dochter had kunnen zijn. Vind het gewoon smerig. Zelfs zou ik er geen problemen mee hebben als Anton ook de serie verlaat. Hopelijk komen er wat oudere personages terug, Rikki en Abel bikvoorveeld? En een nieuwe familie? Laura Linda Janine Ludo… Lees meer »

Boe
14 april 2019 15:41
Antwoord op  Dennis

Je kan ook gewoon niet kijken

Anoniem235
14 april 2019 19:00
Antwoord op  Dennis

Ik hoop dat Anna en Job met dochtertje Fleur terugkomen

Gerda
15 april 2019 11:13
Antwoord op  Anoniem235

Ja dat zou leuk zijn

Bo12377
14 april 2019 22:03
Antwoord op  Dennis

Goed gezecht maar ik zou Anton erin shanty eruit doen

Gerda
15 april 2019 11:12
Antwoord op  Dennis

Ben helemaal eens met dit verhaal

Cynthia
13 april 2019 22:39

Super jammer dat je misschien wegaat

Guilia
14 april 2019 10:59

Grg

Jenny
14 april 2019 12:03

Tis toch een zeikwijf, weg ermee

Trijntje
15 april 2019 08:31

Jammer dat Tiffy eruit gaat. Het is wel de realiteit die ze laat zien

Monique
15 april 2019 09:40

Jammer dat Tiffy uit de serie gaat.
Ik denk dat ze het kindje zelf houd en er zelf voor gaat zorgen.

Rrs
15 april 2019 19:30

Ik wil dat je tiffy terug komt in GTST toen kijk ik heel veel naar GTST naar tiffy