Valentijn Sanders binnenkort te zien in Meerdijk

Binnenkort mag Meerdijk een nieuwe inwoner verwelkomen: Valentijn Sanders! De zoon van Nick Sanders en Charlie Fischer zal binnen afzienbare tijd te bewonderen zijn in soapdorp Meerdijk. De rol zal worden gespeeld door Vincent Visser.

Voordat Vincent zijn opwachting maakt in GTST, zal hij eerst te zien zijn in het verhaal ‘Valentijns Vlucht’ dat exclusief te volgen is op het Instagram account van GTST.

Valentijn zit flink in de problemen en vlucht naar Nederland. Met hulp van Lana Langeveld duikt hij onder. Wanneer hij de populaire influencer Hanwe Chang ontmoet, is hij niet langer meer anoniem en moet hij opnieuw vluchten. Hij roept de hulp in van zijn neef Lucas (Ferry Doedens), die denkt dat ze aan een onschuldige roadtrip door Nederland beginnen. 

‘Valentijns Vlucht’ is elke werkdag vanaf maandag 29 april op drie momenten van de dag te volgen via de stories van het Instagram account van GTST. Rond 12.00 uur, 17.00 uur en 20.00 uur worden nieuwe stories geüpload. Op een later moment zal Vincent Visser in GTST te zien zijn.



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Mees
19 april 2019 06:01

Laat Charlie en Nick dan ook terug komen.

Remmelt
19 april 2019 10:52

Ik hoop dat Valentijn een goed iemand speelt.

Dre
19 april 2019 13:59

Weer een acteur die niet acteren kan zucht.

Misha
19 april 2019 14:20
Antwoord op  Dre

Dat heb je snel gezien… nog voor zijn debuit.

Dre
19 april 2019 18:34
Antwoord op  Misha

Ik heb hem in Brugklas gezien en daar blonk hij niet uit met acteren.

Ced
19 april 2019 16:38
Antwoord op  Dre

Dan kijk je toch lekker niet

Dre
19 april 2019 18:35
Antwoord op  Ced

Waarom mag er geen kritiek op gtst gegeven worden beetje raar

Lynn
20 april 2019 22:10
Antwoord op  Dre

Omdat hier duidelijk veel mensen zitten die (nog) niet kunnen nuanceren 🙂 Ze interpreteren kritiek/feedback meteen als aanval en/of haat. Terwijl kritiek/feedback zo waardevol kan zijn en zelfs verbetering in de hand kan werken.

Het is overigens geen geheim dat de kijkcijfers van gtst drastisch teruglopen. Ik vind het juist interessant om dan te horen hoe dat komt en waarom iemand afhaakt. Stoppen met kijken? Ja, als we dat allemaal gaan doen, vrees ik dat rtl vroeg of laat de stekker eruit moet trekken, dus wees blij dat we -ondanks onze kritieken- nog elke avond aanschuiven 😛

Dennis
19 april 2019 14:17

Lieke van Lexmond gaat denk echt niet meer terugkeren

Damian
23 april 2019 19:02
Antwoord op  Dennis

ik heb begrepen dat lieke en christophe allebei zullen terug keren voor een tijdelijke periode

Flapperdeflap
19 april 2019 19:16

Tuurlijk, nog een brugpieper erbij.

L V
21 april 2019 01:13

Volgens mij werkt het niet zo goed met al die jongeren erbij. Ik snap wel dat er een keer wat jongeren bij in moeten, maar GTST is er best extreem in.
Misschien moeten ze hier eens een poll maken waarin fans mee kunnen denken met verhaallijnen. Of enquetes of weet ik veel wat

Linda
1 mei 2019 12:58

Kan ik dit ook ergens volgen zonder Instagram?

Instajammer
1 mei 2019 17:22

Heeft iemand die instagram story al gekeken. Ik vind t niet te doen. En hoe zit Lana hier nou ineens tussen.