GTST

Vluchtelingenproblematiek nu ook als verhaallijn in GTST

Sinds een aantal jaar verweven de schrijvers van GTST maatschappelijk betrokken thema’s in de serie. De vluchtelingenproblematiek, die in 2015 zijn hoogtepunt bereikte in Nederland, zal vanaf volgende week ook aan bod komen in Goede Tijden, Slechte Tijden.

Kimberly is van plan het werk van twee Syrische vluchtelingen te verkopen in CS. Rover ontdekt dat op korte afstand van Meerdijk een asielzoekerscentrum is gevestigd. Samen met Kimberly besluit hij om vluchtelingen, die in het asielzoekerscentrum verblijven, te helpen.

Het lijkt erop dat er ook opnames in dit asielzoekerscentrum zullen plaatsvinden. GTST was een aantal weken geleden druk op zoek naar figuranten: “Voor figuratie in GTST zijn wij op zoek naar mensen in de leeftijd 21-40 jaar. Je zal figureren als een vluchteling in het AZC.”



28 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Djdj
11 mei 2017 20:51

Wat een onzin

Mjo
13 mei 2017 10:41
Antwoord op  Djdj

Waarom, is dit nou weer onzin?? Is een actuele maatschappelijke kwestie. Goed dat GTST hier ook aandacht aan besteed.

Dan weten we (en jij vooral) hoe goed wij het hier hebben.

Tiny
18 mei 2017 11:47
Antwoord op  Mjo

Daar hoef ik dit niet voor te zien!

Appelflap
14 mei 2017 15:14

The bold and the beautiful doet dit ook steeds. Bijvoorbeeld met Stephanie en de daklozen. Logisch dat GTST hier dus ook voor kiest.

smokey
17 mei 2017 16:48

Pleur op met die vluchtelingen ze hebben al genoeg ellende gebracht

Tiny
18 mei 2017 11:45

Wij worden al genoeg geconfronteerd met deze zieligheidsindustrie, jammer van deze soap, gisteren afgezet!

Mar
24 mei 2017 20:14

We worden er iedere dag mee dood gegooid,van smorgens tot savonds in praatprogramma,s, nieuws enz. Keek altijd graag maar zelfs nu in plaats van ontspanning ook hier weer over vluchtelingen pfff. Ze worden hier van alle kanten geholpen en ik weet het nu wel. Dit werkt alleen maar averechts on het 24 ,uur per dag door je strot te krijgen geduwd.

Wim
26 mei 2017 15:55

Wim

Wim
26 mei 2017 15:57

Besteed eens wat tijd aan verpleeghuis ellende.

Mandy
2 juni 2017 12:57
Antwoord op  Wim

Je hebt helemaal gelijk!

Pieter
5 juni 2017 20:59
Antwoord op  Wim

Precies!

Marianne Bakker
20 juni 2017 20:31
Antwoord op  Wim

Vind ik ook

ik dus
29 mei 2017 20:33

wat een gezeik overal zielige vluchtelingen …..

Michael
29 mei 2017 20:35

Elke dag waar ook op sociale media, op tv of op de radio word je dood gegooid met vluchtelingen problematiek. Het enige half uurtje ontspanning waarbij je even je verstand op nul kunt zetten word verpest met dit soort gezeik! Meer dan de helft van Nederland zit hier niet op te wachten! Stop met dit soort thema onderwerpen om zogenaamd Nederland wakker te maken over je anders zou moet gaan denken over bepaalde onderwerpen! En oh ja die sluik reclames in gtst zijn ook zeer overdreven en irritant!

Nor
30 mei 2017 20:17

Ik word helemaal schijt ziek van dat vluchtelingen gemouw. Ik Zapp nu gewoon door irritant mannetje die Rover.

Mandy
2 juni 2017 13:01

Heb meer het idee naar een één of ander Socetura programma zit te kijken. Heel erg irritant!

Mandy
2 juni 2017 13:12

Dat moet natuurlijk Socutera zijn, haha

Roy