Wie heeft het touw van de kroonluchter gesaboteerd?

De 6000e aflevering eindigde dramatisch voor Sjors en Romy: een kroonluchter in de kerk viel naar beneden recht bovenop beide dames.

Na urenlange operaties in het ziekenhuis gaat het naar omstandigheden goed met de twee. Kort daarna wordt Romy en Sjors schokkend nieuws medegedeeld: het touw van de kroonluchter is voor de helft opzettelijk doorgesneden. Er is dus opzet in het spel! Wie o wie heeft dit op zijn of haar geweten?



27 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Cornald Jansen
1 april 2019 10:56

Een aanslag op Sjors? Lijkt mij dat dit iets met Romy te maken heeft.

Diana
1 april 2019 11:38

Waarom reageertRomy zo heftig op Rover? In Lapland en ook in het ziekenhuis.

Maaike
3 april 2019 10:06
Antwoord op  Diana

Lijkt heel erg op PTSS. Misschien lijkt rover op datgene die haar en trauma heeft bezorgd. Al deed ze uiteindelijk hetzelfde bij Amir.

Niisa
1 april 2019 11:41

Ik denk Romy die is verliefd op Amir.

Vlinder
1 april 2019 11:57

Billy de palma

Ateharm
1 april 2019 12:09

Lana

GTST-je
1 april 2019 12:29

Misschien was de aanslag niet bedoeld voor Sjors of voor Romy, maar misschien voor iemand anders. Bijvoorbeeld Linda die Shanti haat of Shanti die Anton voorzichzelf wil hebben en daarom Linda uit de weg probeert te halen. We krijgen het toch wel rond de zomercliffhanger te weten

Konijn
1 april 2019 14:23

Ik vertrouw die Romy niet. Qua uiterlijk zou ze ook de soapzus van Sjors kunnen zijn!

Suus
1 april 2019 20:13

Ik gok op Romy, die verliefd is geworden op Amir en Sjors uit de weg wil hebben. Maar het is een soap dus alles kan. Het kan ook Abel Langeveld zijn, de adoptiebroer van Sjors. Hij is z’n hele leven al jaloers geweest op Sjors die alle aandacht kreeg. Hij kwam er al vroeg achter dat ie in een verkeerd lichaam geboren was en gaat tegenwoordig door het leven als Romy. De kroonluchter had ook op een andere plek terecht kunnen komen, het gezicht van Sjors had beschadigd kunnen raken. Na vele operaties zou haar gezicht weer hersteld zijn en… Lees meer »

Jaye
2 april 2019 16:02
Antwoord op  Suus

Nice one

Vlinder
1 april 2019 21:42

De aanslag is denk ik niet bedoeld voor Romy misschien wel voor Sjors.

EmmA
2 april 2019 11:06

Ik denk zelf ook romy die erachter zit. Wel voorspelbaar dat bing weer verdacht word. Hier geloof ik deze keer helemaal niks van

Niisa
2 april 2019 12:46

Ik vind deze Sjors veel leuker dan die oude Sjors! Melissa doet het heel goed! Ingmar hoeft van mij niet meer terug te komen.

riezz
8 april 2019 18:26
Antwoord op  Niisa

100% mee eens

Anoniem87
2 april 2019 18:47

Rob? De meeste psychiaters zijn zelf zo gek als een deur

Suus
2 april 2019 19:40

Het zal waarschijnlijk iets zijn wat we niet verwachten. Net als toen Bianca Ardil uit het raam gegooid had. Of dat het Rik was die de touwen van de parachute had doorgesneden. Voor wie was de aanslag bedoeld en wie heeft het gedaan? Was het Linda die het op Shanti gemunt heeft? Laura die een vlaag van verstandsverbijstering ervoor wilde zorgen dat Daan in een rolstoel terecht zou komen en haar hulp wel moest accepteren voor Louise? Bing die nog steeds wil afrekenen met Amir? Of Billy die het op Aysen gemunt heeft. Of wil ze Janine uit de weg… Lees meer »

Vlinder
2 april 2019 21:42

Ik denk juist niet dat Romy daar mee te maken heeft hoor anders ging ze niet naar Sjors en Amir hoor is ook anders te voorspelbaar, het is heel iemand anders die Sjors uit de weg wilt ruimen.

Zebje
2 april 2019 22:52

Mee eens wat betreft Rob. Hein Lisseberg was ook psychiater voordat hij seriemoordenaar werd. Rob werkt in ieder geval met Billy samen.