Wie speelt het luisterboek van Janine na?

Meerdijk is in rep en roer: het luisterboek van Janine Elschot lijkt namelijk werkelijkheid te worden! Diverse elementen uit haar boek hebben zich inmiddels in de realiteit afgespeeld. Hoofdverdachte is Marieke de Moor, omdat één van de symptomen van haar ziekte is dat ze fictie en werkelijkheid door elkaar haalt. De Meerdijkers weten echter niet dat Marieke helemaal niets te maken heeft met deze acties, maar iemand anders…

Tijdens het Oud & Nieuw feest in De Koning worden de Meerdijkers in de gaten gehouden door een onbekend persoon (zie de foto bovenaan dit bericht). Marieke is dit niet, maar wie dan wel? Net nu de volgende stap in Janine’s boek moord is, belooft het spannender dan ooit te worden in Meerdijk. Wie is er uit op wraak?



72 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
27 december 2018 12:15

Het is Jos

De dader
27 december 2018 12:16

Ik ben het je weet wel :p It’s me

Yoshi
27 december 2018 13:07

Jos heeft geen grijze wimpers… Ik denk een oud inwoner die zind op wraak. Maar welk oud inwoners heeft een hekel gehad aan Ludo, maar tegelijk dus ook aan Rik, Janine, Bing en Aysen?

lastig dit!

anoniem
27 december 2018 13:29

Lijkt op Jef, maar dat lijkt me wel heel raar

Rudy
27 december 2018 14:02

Ik denk zelf martine hafkamp die had een hekel aan ludo aysen en meer mensen en ik denk het wel dat het martine hafkamp is

Stan Lafleur
27 december 2018 14:04

Volgens mij is het echt Jef. Die blik herken ik uit duizenden. Jos heeft geen grijze wenkbrauwen en Hein had hele donkere ogen en was veel jonger. Maar waarom zou hij dat doen?

Gtst
27 december 2018 16:37
Antwoord op  Stan Lafleur

Nep vermomming? Een klei masker is zo gemaakt natuurlijk

Isabella
27 december 2018 20:19
Antwoord op  Stan Lafleur

Ik denk wel dat het Jos is, want ik heb even een foto van hem opgezocht en bij een foto had hij wel grijze wenkbrauwen, dus ja….

Dominique
27 december 2018 14:18

ik ben het eens met een aantal hier onder, dit lijkt heel erg op Jef, al hoewel ik me niet zou kunnen indenken waarom hij dit zou doen. Misschien dat hij ook een ziekte heeft? Hij gedraagt zich de laatste tijd wel een beetje “out of character”.

Vlinder
27 december 2018 14:49

Nee dit is Jef niet hij heeft geen blauwe ogen en toen die foto gemaakt werd stond Jef op de achtergrond achter de bar van de foto.

Martin
28 december 2018 09:03
Antwoord op  Vlinder

Hij kan die foto hebben laten maken in opdracht, zodat de verdenking juist niet op hem viel omdat hij op de foto staat.. ik denk nog steeds dat het Jef is die alles naspeelt..

Maaike
28 december 2018 10:07
Antwoord op  Martin

Jef was links in beeld tijdens het feest (aftellen naar nieuwjaar) en de man stond in de ingang achter de slingers dus het is jef zeker niet. En dan nog. Wat voor motief heeft hij ?

Nelly
27 december 2018 16:47

Het is jan maas

Ingeborg
27 december 2018 17:17

Bram

Jenny
27 december 2018 18:20

HET IS JOS!!!

AYSEN
RIK
BING

???‍♀️

Billy
27 december 2018 18:43

Ja het is Jos

Kees
27 december 2018 19:59

Wie is in godsnaam Jos? Maar op andere foto’s kan je o.a. zien dat Marieke, Ludo en Janine worden aangereden, ik heb begrepen dat Ludo deze aanslag niet zal overleven

Tonia
27 december 2018 23:05
Antwoord op  Kees

Hij noemde zich de beer. Was n cel maat Rik. Hij wou Rik en Bing toen leven begraven 2 of 3 jaar terug.

Maaike
28 december 2018 10:05
Antwoord op  Kees

Waaruit heb je dat begrepen?

Isabella
27 december 2018 20:12

Het zou ook loes kunnen zijn, die toch niet dood is… Ze had iets met Rik, bing en aysen, dus misschien…

Isabella