GTST cliff

Zomercliffhanger 2017: de foto’s

De kijkers van Videoland en RTLXL hebben vanaf vandaag de mogelijkheid om de zomercliffhanger vooruit te kijken. Vrijdag 7 juli zal de cliffhanger te zien zijn op RTL4. Ook GTSTCourant heeft de cliffhanger vooruitgekeken. Wil jij precies weten wat er is gebeurd? Klik dan hier. Hieronder volgen een aantal foto’s. Kijken op eigen risico!



44 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Bas
30 juni 2017 19:43

Ik denk dat
Maxime of bill
Omkomt of bijden want zijn volledig opgesloten door de brand. En ik zag een foto dat ze de deur open deeden en dat eer flam naar hun toekwam. En volgensmij zij lucas en Felix toch ontsnapt via de nood uitgang waar Sjoerd ook naar buiten kwam

Dennis
30 juni 2017 22:05
Antwoord op  Bas

Nee Felix overleeft het niet. Alle personages overleven behalve de gast acteurs: Jos, Felix en Bill.

GTST2
30 juni 2017 23:38
Antwoord op  Dennis

@Dennis Bill staat nog op castfoto van dit jaar dus je zit nu iets raars te zeggen en te verdraaien.

Pinkeltje
1 juli 2017 00:11
Antwoord op  GTST2

Benjamin stond ook op de castfoto van na de brand in scala maar was ook dood.

Dennis
1 juli 2017 08:23
Antwoord op  Pinkeltje

Dat zelfde gold voor Mike. Ik vindt het gewoon typisch dat Kimberly wel in de leader is opgenomen en Bill nog niet. Ze kwamen rond dezelfde periode.

Ik denk dat een emotionele Maxime, Jef belt met de mededeling dat Rikki in coma legt doordat ze die balk op haar kreeg en dat Bill het niet heeft overleeft.

Mousy
1 juli 2017 16:55
Antwoord op  Dennis

@Dennis, “Jef belt met de mededeling dat Rikki in coma ligt”, neen Dennis dat klopt niet.
Jef belt niet zelf, hij wordt gebeld. En Jef vraagt wanneer de begrafenis is.

Mocht het Bill zijn die omgekomen is, vraag ik mij af of Jef, Bill wel gekend heeft. Volgens mij was Jef al uit GTST op het moment dat Bill zijn entree maakte. Jef kende wel z’n kinderen Sam en Rover en vanzelfsprekend Linda.

Mousy
1 juli 2017 16:57
Antwoord op  Mousy

Met z’n kinderen bedoel ik natuurlijk Bill’s kinderen. Even voor de duidelijkheid. 😉

Robbin
3 juli 2017 11:12
Antwoord op  Mousy

Stefano terug komen vrijdag juil 7 voorjaar 2017

Mjo
3 juli 2017 12:35
Antwoord op  Robbin

1x is meer dan voldoende @Robbin. Iedereen kan lezen.

Misschien beter gaan buitenspelen.

Moi
1 juli 2017 21:24
Antwoord op  Mousy

Maxime is een goeie vriendin van Jeff. Kan dus heel goed dat hij informeert naar de begrafenis om zijn goeie vriendin te steunen.

Mousy
2 juli 2017 10:53
Antwoord op  Moi

@Moi, dat heb ik ook al geschreven, bij een eerder artikel.

Als het Maxime was die overleden is, dan had Jeff ook wel anders gereageerd aan de telefoon, zeker niet op de gelaten/rustige manier, zoals hij nu deed.

Zebje
1 juli 2017 00:49
Antwoord op  GTST2

Bill heeft geen leader gezicht gekregen. Dat ie op de cast fotoshoot aanwezig was was om ons om de tuin te leiden. Ik denk dat De Beer hem opblaast.

Moud
1 juli 2017 17:14
Antwoord op  Zebje

@Zebje, de Beer blaast Bill niet op!!! De Beer doet niets zelf, maar geeft de opdracht aan Marco om Toko op in de hens (brand) te steken. De Beer is zo gehaaid, hij heeft “z’n bajes maatje(s)” zo in de tang heeft dat “z’n bajes maatje(s)” alles uitvoeren of te wel voor z’n karretje spant, zodat de Beer (zogenaamd) buiten schot (hem niemand verdenkt) blijft. Bill komt ook niet in de leader, omdat Bill sowieso een gastrol is. Gastrol spelers komen sowieso niet in de leader. Dat Bill bij de cast foto aanwezig was zegt inderdaad niets, wat mij wel… Lees meer »

Siham Cherrat
30 juni 2017 21:48

Ik hoop blijf hoopen dat rikki wel red bij de brand bij de box and ik hoop dat goed komt met Sjoerd and rikki and bram and teddy laten we asjeblieft hopen dat het goed komt met rikki en teddy en Sjoerd and bram ik hoop dat rik nog over leeft and Job ?????

Dennis
30 juni 2017 21:55

Spoiler

Een oude bekende is op het laatst te zien en vraagt wanneer de begrafenis is.. Ik denk dat Maxime of Aysen dood gaat.
Of de schrijvers houden ons voor de gek en het is Bill die dood gaat.

Bing red uiteindelijk Rik doordat hij zijn zicht terug krijgt

Mjo
1 juli 2017 11:26
Antwoord op  Dennis

Dennis, jij houdt het netjes door de naam niet te verklappen chapeau!. Maar die oude bekende die jij bedoeld is al met naam en toenaam genoemd op andere sites. Door mensen die de cliff al hebben gezien, hebben de naam al verklapt, die dus niet hun mond konden houden. Ik weet het dus ook. Die oude bekende kende vele personages door de lange tijd in GTST. Het kan natuurlijk Maxime en Aysen zijn, daar die oude bekende daar uitzonderlijk goede contacten meehad. Maar dat zijn er meerdere en die waren ook in Box. (denk ook aan Laura). Maar volgens diegene… Lees meer »

Hans
5 juli 2017 23:45
Antwoord op  Mjo

Ik denk zelf niet dat het Bill is.. Waarom niet? Omdat Maxime nu al 3 keer iemand is kwijtgeraakt vlak nadat ze heel erg gelukkig is met die persoon. Ik denk zelf dat het om Rikki gaat.

Mil
12 juli 2017 04:02
Antwoord op  Hans

Als je intro van gtst zijn nieuwe foto s en daar zit Bill en Felix niet bij

Marleen
7 augustus 2017 00:33
Antwoord op  Mjo

Ik ben mee eens

Dennis
30 juni 2017 22:03

Waarschijnlijk Maxi. me dood, aangezien jef een telefoontje kreeg i.v.m. een begrafenis. Ricky wordt geredt door Job denk ik. Lucas en Felix zullen er ook wel uitkomen en ik verwacht ook niet dat Rover, Sam of de rest daarvan omkomt in de brand. Wat ook een mogelijkheid is, is dat Bing of Rik dood gaat. Ook zij zijn goed bevriend met Jef. Misschien is het Laura wel, who knows.

Mil
12 juli 2017 04:00
Antwoord op  Dennis

Bing die kan weer zien maar Jos weet dat niet Bing die pakt die Jos en zijn pistool zo word rik gered Jos word of doodgeschoten. Hij gaat naar gevangenis

Sabine
30 juni 2017 22:37

Ik hoop zo dat rikki word gered. Ze kunnen haar er toch niet uit schrijven . Rik of bing kan niet dood want er staat ‘ niet iedereen overleeft de brand in boks’

Gidi Brandes
1 juli 2017 07:09
Antwoord op  Sabine

Als je goed op de foto’s kijkt zie je dat Sjoerd Rikki meeneemt en niet Aysen

Dennis
1 juli 2017 10:01
Antwoord op  Gidi Brandes

Dat zag ik ook inderdaad. Veel op pauze drukken en dan zie je niet het rode haar van Aysen.
Aysen wordt denk gered door Job = nieuwe relatie

Moi
1 juli 2017 21:19
Antwoord op  Dennis

Volgens mij hoor ik hem een paar keer roepen: “ik moet naar Rikki!” Nadat hij terug wilde gaan en tegen werd gehouden. De benen en schoenen leken ook meer van Aysen te zijn.

Fab
2 juli 2017 10:39
Antwoord op  Moi

Degene die Sjoerd naar buiten droeg had een donkerblauwe spijkerjas aan, Rikki had een lichtblauwe spijkerjas aan

Serene
17 juli 2017 20:01
Antwoord op  Moi

Maar als Aysen het niet is ?
Weet ik het ook niet

idk
16 juli 2017 20:57
Antwoord op  Gidi Brandes

ja maar als je de cliff ziet zie je dat hij haar weer neer legt

Julius
1 juli 2017 11:51

Wie gaat er volgen jullie dood ik denk zelf Felix of bill

Bas
1 juli 2017 19:45

Wie zit er nog aan het einde van de aflevering in het in brand staande box ik weet sowieso maxime en bill

En ik denk dat we in de nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen dat we weer flashback krijgen hoe het afloopt net als vorige jaar

Fab
2 juli 2017 10:37
Antwoord op  Bas

In iedergeval, Maxime en Bill, verder Lucas en Felix, Janine, Laura en Rikki (Aysen is gered door Sjoerd)

Fab
2 juli 2017 10:45
Antwoord op  Fab

Ludo is ook nog binnen, verder zijn Sjors en Amier ook nog niet buiten gezien

Bas
2 juli 2017 11:39
Antwoord op  Fab

Bedankt

Fab
2 juli 2017 17:12
Antwoord op  Bas

Die g
Liepen met Sjoerd mee, die opgegeven moment buiten was, echter inderdaad ook nog niet buiten gezien

Bas
2 juli 2017 11:40
Antwoord op  Fab

En Linda, Anton, rover,job en Sam en Kimberly dan

kim
31 augustus 2017 22:17
Antwoord op  Fab

wat zegt linda net

Julius
2 juli 2017 21:33

Betekent het dus dat aysen dood gaat en begraven wordt . Want Jef wordt miss hien gebeld door Laura . En aysen is de volgende seizoen er gewoon weer bij dus het kan niet dat ze het niet overleeft ze gaat niet dood

Liza
3 juli 2017 18:20

Hahaha dat lijkt mij heel sterk, aangezien die acteurs waarschijnlijk een flinke boete moeten betalen als ze dit doorvertellen en/of de serie moeten verlaten. En al zou het waar zijn, dan denk ik niet dat Dilan het erg op prijs stelt dat je dit doorvertelt

Bobby
5 juli 2017 23:00

Super goed is 2017

Rayna
6 juli 2017 22:35

Hahaha

Mathanja
8 juli 2017 13:21

Tuurlijk geloof je het zelf ??‍♀️??‍♀️??‍♀️

Daf
15 juli 2017 15:56

Sjoerd staat ook niet op de cast foto van volgend seizoen ( maar normaal wel ) maar niemand zou Sjoerd verdenken?

Marleen
7 augustus 2017 00:18
Antwoord op  Daf

Sjoerd komt in de nieuwe seizoen weer

kim