GTST Cliff 6

Zomercliffhanger 2017: wie gaat er dood?

De spectaculaire zomercliffhanger van het zevenentwintigste seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden is een feit. Eén van de inwoners van Meerdijk zal de vlammenzee in Boks niet overleven, maar wie? Wie overleeft volgens jou het drama in Boks niet?

Vanaf maandag 4 september is GTST weer terug. Vergeet niet om je stem uit te brengen tijdens de finale van de GTSTCourant Awards 2017. Stemmen kan hier.



126 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Julius
7 juli 2017 20:40

Ik denk zelf sjors

sisters
15 augustus 2017 19:26
Antwoord op  Julius

felix haat dood

dre
7 juli 2017 20:41

Rikki

Dennis
7 juli 2017 20:42

Er ging op Facebook een filmpje rond dat ze ambulance de lijkenzak dicht ritst. Het is een lang persoon: Maxime of Bill denk ik.
Zo rottig om afscheid te nemen van een vast gezicht.

Angela
7 juli 2017 20:47

Rikkie is terug te vinden op Google dus denk iemand anders. Om de fans te misleiden

Dennis
7 juli 2017 21:13
Antwoord op  Angela

Hoe bedoel je??

Désirée Capelle
7 juli 2017 20:53

Ik denk Laura

Rosanna lianne
7 juli 2017 21:10
Antwoord op  Désirée Capelle

Ja dat denk ik ook want lara zou er uit gaan

ing
7 juli 2017 21:01

Job of rikki

Annemarie
7 juli 2017 21:02

Ik denk laura of maxime

Rosanna lianne
7 juli 2017 21:10

Ik denk laura

Caroline
7 juli 2017 21:30

Ik denk dat het Laura is. Die was ook in boks en natuurlijk heel goed bevriend met Jef…

Rita
7 juli 2017 21:43

Aysen

Peter
7 juli 2017 21:49

Ik zag net een filmpje van een lijkenzak, een lang persoon, kan maar een zijn en dat is Ludo, en dat is goed mogelijk, hij vloog naar binnen op het moment stortte een deel van box in

JOOPBOSMAN
7 juli 2017 21:50

omg denk dat het van alle families 1 is zodat alle inwoners gevolgen hebben snap gij

Pinkeltje
7 juli 2017 21:54

Ik denk sowieso twee een ervan is Rikkie of Aysen en de andere is Bill Felix of Maxime.
Ik hoop Maxime want ik wil de slechte kant van Bill wel eens zien die hij volgens Rover schijnt te hebben maar die wij als kijker nog niet gezien hebben.

Mousy
8 juli 2017 10:38
Antwoord op  Pinkeltje

@Pinkeltje,
Rikki leeft en Aysen ook.

Lees de bovenstaande reacties van @Dennis, @Dre en die van mij.

Vlinder
7 juli 2017 22:04

Rikki is dood. Bing slaat die Jos wel neer met die schop.

Mousy
8 juli 2017 10:36
Antwoord op  Vlinder

Vlinder, lees de bovenstaande reacties van @Dennis, @Dre en die van mij.

Rikki leeft en Aysen ook.

Vlinder
9 juli 2017 15:15
Antwoord op  Mousy

Ik heb gelezen dat de 4 Magazine’s niet de castfoto is, dit schreef Rohan Gotschalk:

Als je alle vier de nummers naast elkaar legt, is het één foto met de gehele cast. Maar dat is niet de nieuwe castfoto: die volgt nog…11:27 a.m. · 8 jul. 2017

Als je de Meerdijk App speelt kom je het wel te weten wie de brand niet overleefd heeft.

Bron: Twitter Rohan Gotschalk

Cleo
7 juli 2017 22:28

Bill want jeff reageert zoals hij zou reageren als maxime hem zou bellen. Als t nl maxime , rikki,of bing was had hij veel heftiger gereageerd.
Aysen en rikki overlevem t beide..maar als sjoersd aysen als 1ste heeft gered is t een supersukkel want hoe dan ook rikki is moeder en heeft zijn zoon op de wereld gezet. Hoe leg je dat dan de kinderen uit?

demitimee
17 augustus 2017 21:15
Antwoord op  Cleo

Ja en hij ging ook nog een huis met rikki kopen enzo