Zomercliffhanger 2019: twee Meerdijkers vechten voor hun leven

5 juli is het eindelijk zover: de langverwachte zomercliffhanger van GTST! Ook dit jaar staat Meerdijk in de laatste aflevering van het seizoen volledig op zijn kop.

Nina wacht een enorme verrassing, terwijl Janine een onaangename confrontatie heeft. Maar de paniek slaat pas echt toe wanneer er plotseling iemand instort en het bewustzijn verliest. Niemand weet wat er is gebeurd. Amir en Sjors hebben op hetzelfde moment plannen voor een romantische avond uit, totdat hij wordt weggeroepen. Twee Meerdijkers vechten namelijk voor hun leven…



47 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Britt
29 mei 2019 22:00

waaraan?

Gtstsuperfanaat
29 mei 2019 22:37
Antwoord op  Britt

Ik denk dat het Linda of Janine is

Stevano
29 mei 2019 22:05

Ik zou zeggen aan de kleding dat het Zoë is!

kim
30 mei 2019 11:56
Antwoord op  Stevano

nee want als je kijkt die persoon is wat dikker en zoe is super mager dus denk zelf linda

Bob
29 mei 2019 23:44

Ik denk Linda of Janine

damiannurmohamed
30 mei 2019 01:11
Antwoord op  Bob

Jeanine denk ik

Cas
30 mei 2019 00:26

Janine heeft misschien wel dementie net als haar zus Marieke had

Moud
30 mei 2019 09:39
Antwoord op  Cas

@Cas, Janine heeft de ziekte niet, die Marieke had.
Janine heeft toch enige tijd geleden, samen met Rob, de brief opengemaakt met uitslag. Daar bleek uit dat Janine die ziekte niet heeft.

damiannurmohamed
30 mei 2019 01:10

Verhaallijn Billy de palma zal centraal staan als je in de tekst leest nina en jeanine

Ik denk dat Ludo en jeanine zullen vechten voor hun leven denk ik erg spannend!,,,,,,

Vlinder
30 mei 2019 01:18

Ik denk Linda is het slachtoffer zij is al in zee met Billy door dat vergiftiging, Linda is verslaafd en denkt dat het coke is die Billy geeft aan Linda vergiftiging inplaats
coke om haar proberen te doden uit wraak voir haar dochter.

damiannurmohamed
30 mei 2019 02:02
Antwoord op  Vlinder

Ja die kans zit erin maar ik hoop het niet ik denk zelf jeanine

Iris
30 mei 2019 09:03

Ik denk ook dat er iets met Ludo of Janine aan de hand is, maar ik vind de kleding die de persoon op de foto draagt niks voor Janine. Dus ik denk dat daar iemand anders ligt.

...
30 mei 2019 10:54
Antwoord op  Iris

Zoe of aysen wand die verlaten meerdijk

markpostma
31 mei 2019 16:56
Antwoord op  Iris

misschien is het loretta schrijver wel die kreeg ook een rol in gtst

MrT.Kuilboer
12 juni 2019 19:43
Antwoord op  Iris

In de promo is Janine geheel in het zwart gekleed dus ik denk ook niet echt dat het Janine is, maar dat het wel met Janine te maken heeft omdat een deel van de auto die je bij die trauma heli ziet zelfde auto van Janine in de promo lijkt. Ik doe een wilde gok dat Janine druk bezig is met haar phone in de auto of navigatie te druk bezig met zoektocht Rob en rijdt Zoë aan

MrT.Kuilboer
12 juni 2019 19:46
Antwoord op  MrT.Kuilboer

Zoë scheen eruit te gaan. Aysen krijgt slecht nieuws te horen van Laura, dat kan dan waarschijnlijk over Zoë gaan die vermoedelijk is aangereden door Janine?

Gerrit
30 mei 2019 10:47

Romy alias Eveline misschien

kim
30 mei 2019 11:55

aan de kleren te zien is het linda but misschien verkeeld janine zich als linda omdat linda ook iets met billy te maken heeft dus of linda of janine die zich verkleed als linda x

Jolanda
30 mei 2019 11:58

ik hoop dat het Lucas is voor mij mag hij eruit.

Jolanda
30 mei 2019 12:01

ik hoop geen Linda want Linda is ook van het eerste seizoen en al twee keer teruggekomen ik hoop geen Linda.

damiannurmohamed
30 mei 2019 12:54
Antwoord op  Jolanda

Ja. Dat hoop ik ook Linda mag er absoluut niet uit

Juize
30 mei 2019 13:03

Het is in ieder geval iemand met donker haar. Aan de kleur te zien, zou je Janine denken, maar toch lijkt het niet echt op Janine..

Misschien willen ze wederom de verkeerde indruk geven, en is de kleur gephotoshopt.

damiannurmohamed
30 mei 2019 13:16
Antwoord op  Juize

Ik ben benieuwd. Ik hoop in ieder geval geen Linda

damiannurmohamed
30 mei 2019 13:04

Zo als ik het lees zal de verhaallijn Billy de Palma centraal staan

Dus zijn er 5 p personen die zouden kunnen vechten voor hun leven

Ludo Janine Anton Linda of shanti

Ik hoop zelf dat 1 van de 2 in ieder geval geen Linda is

damiannurmohamed
30 mei 2019 13:07

Ik denk dat Janine daar ligt

MrT.Kuilboer
12 juni 2019 19:37
Antwoord op  damiannurmohamed

Nee die was geheel in het zwart gekleed in de promo. Het schijnt wel haar auto te zijn links waar je nog net een bumber kan zien, schijnt zelfde auto van janine in promo te zijn? Misschien heeft zij wel Zoë aangereden per ongeluk in haar zoektocht naar Rob

Marv
30 mei 2019 13:28

Ik vind dit typische kleding voor of Linda of Sjors.

Persoonlijk denk ik dat het Sjors is, dat ze met opzet achter die paal ligt, omdat de zomer Inge Schrama misschien terugkeert?

Hoewel… Amir wordt weggeroepen, dan acht ik de kans dat het Linda is groter.

Dat iemand vecht voor zijn of haar leven wil natuurlijk niet zeggen dat diegene ook dood zal gaan.

Marv
30 mei 2019 13:29
Antwoord op  Marv

Plus dat (heel plat dit) Linda haar borsten groter zijn… en zij is iets voller voor mijn gevoel. Dus dan misschien iemand die wat smaller gebouwd is.

Misschien Kimberly?

Ray
31 mei 2019 09:01
Antwoord op  Marv

Sam tijdelijk terug