GTSTCOURANT AWARDS 2021: STEM NU!

by GTSTCourant

De GTSTCourant Awards zijn weer terug! Ook dit jaar kun jij weer stemmen op jouw favoriet. Deze editie houden we het simpel, met drie categorieën: ‘De beste acteur’, ‘De beste actrice’ en ‘Het beste personage’ van seizoen 31.

Let op: stemmen kan slechts één keer! Personages die in de loop van seizoen 31 uit de soap zijn geschreven, doen niet mee aan de GTSTCourant Awards.

Woensdag 1 september maakt GTSTCourant de uitslag bekend.

STEMMEN IS NIET MEER MOGELIJK!


Lees ook:

18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
R
12 juli 2021 15:57

Van alle respect van andere acteurs en actrices naar mijn mening is lone van Roosendaal de beste gtst actrice ever.

Kimberley
12 juli 2021 16:32
Antwoord op  R

Mee eens!

Dee
12 juli 2021 18:36
Antwoord op  R

Helemaal mee eens

Terry
12 juli 2021 22:23
Antwoord op  R

Volledig mee eens

rene
13 juli 2021 09:23
Antwoord op  R

Absoluut

Jeannet Bruins
13 juli 2021 15:26
Antwoord op  R

Daar ben ik het volkomen mee eens

Vlinder
12 juli 2021 19:26

Everon en Erik vind ik beide goede acteurs goed gedaan dit seizoen als acteur ik heb toch voor Everon gekozen, omdat ik het knap vind hoe hij zijn rol neerzet als een personage met een geamputeerde been echt knap van Everon.

rene
13 juli 2021 09:24

Richard van Nooten is wel heel sterk geweest dit seizoen, wat een vreselijke man speelt Edwin.
Heel geloofwaardige irritante kruimeldief, dus voor mij zijn Billy en Richard de sterren van dit seizoen.

Eva
13 juli 2021 16:58

Nou ik heb gekozen voor Laura en ludo… Marly die ik sws niet niet als beste actrice en ook niet als beste personage… En de beste actrice in heel Nederland is Angela schijf die Lorne heeft gtst niet nodig als ze zo goed is… Dat is voor beginners en niet als ze al zoveel heeft gedaan geld ook voor Johnny kraaijkamp en joep sertons maar goed wie ben ik

Moud
13 juli 2021 17:21

Ik heb toch als beste acteur voor Ludo gekozen, mede door zijn geweldig acteren op het booreiland en vlak na zijn terugkeer in Meerdijk, zijn verwardheid, bij therapie behandelingen.
Ook zijn gelaatsuitdrukkingen, geweldig. 👍

Beste actrice Lone van Roosendaal. Vooral de laatste periode, nadat ze bedrogen werd door Richard, speelde ze uitermate goed. Geweldig. 👍

Zeurpiet Moud
14 juli 2021 12:12
Antwoord op  Moud

who cares?????

Truuus
14 juli 2021 14:34
Antwoord op  Zeurpiet Moud

Mij!!!!! Daarom lees ik hier ook de reacties en heel soms reageer ik erop

Billy de Palma
14 juli 2021 23:02
Antwoord op  Zeurpiet Moud

U hoeft deze website niet te lezen. Ik vind het leuk!

jacoiba bijman
17 juli 2021 12:09

ik vindt dat goede tijden slechte tijden nu eens een gouden ring moeten winnen en vijf dagen op tv moeten komen

GTST2021
19 juli 2021 09:43
Antwoord op  jacoiba bijman

De Gouden Ring hebben ze in 1994 al gewonnen en die kan je maar 1 keer winnen ;-).

Ggmm
23 juli 2021 02:33

Dit seizoen was de grote billy de palma show

Ed