Anton Bouwhuis

Is Anton Bouwhuis de biologische vader van Tiffy Koster uit Nieuwe Tijden?

Opnieuw een crossover tussen de soaps GTST en Nieuwe Tijden: de biologische vader van Tiffy Koster woont in Meerdijk. Tiffy’s moeder heeft altijd beweerd dat haar biologische vader is overleden, maar dit blijkt niet zo te zijn.

De GTST-magazines die deze zomer worden uitgebracht, hebben een vierdelig feuilleton waarin een schokkende gebeurtenis uit het verleden van Anton Bouwhuis aan het licht komt. Wat heeft Anton te verbergen? Zou hij de biologische vader van Tiffy zijn?

Het zou niet de eerste keer zijn dat Anton een buitenechtelijk kind heeft. In 2012 kwam Tim Loderus naar Meerdijk om uit te vinden wie zijn vader is. Anton Bouwhuis blijkt zijn vader te zijn door een affaire die hij jaren geleden heeft gehad met Julia Loderus.

Wat denk jij? Zou Anton Tiffy’s vader kunnen zijn?

 



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Angela
30 juni 2017 20:49

Ja zou wel een beetje saai worden als ze het nu herhalen. De schrijvers zijn beter dan dat toch??

appelflap
1 juli 2017 11:43
Antwoord op  Angela

De schrijvers zijn beter dan dat? Nou.. nee.

Konijn
30 juni 2017 21:15

Als dat zo is vind ik dat echt slecht… Maar kom op…de schrijvers kunnen toch wel wat beters verzinnen?

nicky
30 juni 2017 21:37

alweer een kind in het geheim

Dennis
30 juni 2017 22:03

Nee toch! Afkappen deze verhaallijn nu het nog kan!!!!!

Vlinder
30 juni 2017 23:16

Tiffy vind ik wel een leuke personage, ze mag wel van mijn in GTST komen hoor.

GTST2
30 juni 2017 23:29

Ik denk het wel en dan komen er weer de scheidingspapieren tevoorschijn als Linda dit hoort gaat ze weer naar dat flatje en gaat samen met d’r kinderen daarzo en Ludo komt weer in z’n villa samen met Janine en Bill om het huis te delen dat is in 2005 ook gebeurd met z’n zoon Nick

Melissa
1 juli 2017 14:58
Antwoord op  GTST2

Ik denk niet dat linda en anton gaan scheiden hoor dat is dan in het verleden gebeurd toen hij nog met bianca getrouwd was

GTST2
2 juli 2017 20:05
Antwoord op  Melissa

Hij heeft Sjoerd daarvan niks gezegd

Mjo
3 juli 2017 12:29
Antwoord op  GTST2

Anton wist / weet het zelf nog niet eens, waarom zou Sjoerd het dan (wel) moeten weten.

Melissa
1 juli 2017 20:37
Antwoord op  GTST2

Anton en linda gaan niet scheiden hoor daarvoor want dat zal in de periode gebeurt zijn dat anton met bianca was en niet met linda en linda is ze ook vreemd gegaan dus zij mag daar niks van zeggen

anita
1 juli 2017 11:30

Ja denk het wel

Bjornlimmen
1 juli 2017 12:54

Ik denk het wel

Iemand
1 juli 2017 13:04

Denk het wel, en dan krijg je ook weer een verhaallijn tussen Lucas en Tiffy denk ik, maar dan in Meerdijk.

Mathanja
1 juli 2017 16:02

Zou wel grappig zijn

Nathanael