AMIR KEERT NIET TERUG NAAR MEERDIJK

by GTSTCourant

Fans van Amir Nazar hoeven niet te rekenen op een comeback van het personage in Meerdijk. De voormalige huisarts blijft de komende tijd op het Griekse eiland Lesbos.

Dat is te zien in de aflevering van woensdag 17 februari. Amir voert een Skypegesprek met Anton, Linda, Bing en Nina. Hij heeft besloten om op het eiland te blijven om zijn werk bij het vluchtelingenkamp voort te zetten.

Eerder was al bekend dat Allan Çöklü , de acteur die de rol van Amir Nazar vertolkt, stopt met zijn rol in GTST.


Lees ook:

13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Misha
10 februari 2021 12:40

Prima. Nu Nina, Bing, en Shanti nog.

Cassandra
10 februari 2021 15:39
Antwoord op  Misha

Nina moet blijven

Moud
13 februari 2021 22:09
Antwoord op  Misha

Wel ja, laat iedereen maar vertrekken wat je niet bevalt @Misha 🤔

Konijn
10 februari 2021 14:08

Apart gegaan weer. Doordat Judith zgn met een collectebus liep te hengelen. Ook ongelovigwaardig wat zn zoon betreft, waar hij zoveel moeite voor gedaan had. Zelfs geen afscheid niks…

Moud
12 februari 2021 12:07
Antwoord op  Konijn

Dat Amir geen afscheid heeft gekregen toen hij vertrok uit GTST, komt doordat hij eigenlijk slechts voor enkele maanden naar Lesbos zou gaan. Maar zoals nu blijkt dat hij permanent blijft. Helaas is zijn afscheid nu slechts een Skypegesprek met Anton, Linda, Bing en Nina.

Maar ook ik vind het maar raar en vreemd dat Amir zomaar zijn zoon achterlaat, na zoveel moeite destijds om een rol in zijn leven te kunnen spelen.

LV
10 februari 2021 23:06

Spijtig en persoonlijk vond ik m slecht eruit geschreven. Wie laat z’n kind nu zo achter?

rene
11 februari 2021 10:38

Ik vind het zo idioot dat hij er uit is en Amelie was ook een zalige rol dus had ook mogen blijven .
Maar geen afscheid van zijn zoon die hij zo verafgood , zijn praktijk aan de kant waar hij zo voor gevochten heeft enz enz, echt een hele slechte exit en vooral een overbodige exit.

Pinkeltje
11 februari 2021 11:38

Toch vreemd halve aflevering weg aan een matig personage dat al weg was en Valentijn zit nog in de gevangenis voor een moord die nooit heeft plaatsgevonden.

rene
11 februari 2021 11:44
Antwoord op  Pinkeltje

zit hij ook niet voor het stelen van het schilderij? en het ongeluk dat in scene is gezet? , volgens mij is dat de reden dat hij vast zit.

Moud
12 februari 2021 12:12
Antwoord op  rene

Valentijn zit inderdaad voor meer vast dan alleen dat hij Ludo over boord heeft geduwd.
Misschien is het nu dan geen moord, maar een poging tot. Ook daar kun je voor worden vastgezet.

Inom
11 februari 2021 18:55

Doe eens iets aan die harde muziek en geluiden op de achter grond. Verschillende acteurs zijn bijna niet te verstaan. En Richard heeft een lintworm die blijft maar eten met de mond open. Vreeeeeselijk

Moud
12 februari 2021 21:50
Antwoord op  Inom

Ik zet hierdoor teletekst pagina 888 aan.

Ik kijk GTST op TV, ik kijk niet vooruit, dus weet niet of Videoland ondertiteling heeft.

Maar op sociale media las ik dat de klachten over de harde muziek bij het productieteam bekend zijn.

rene
13 februari 2021 13:26
Antwoord op  Moud

yep ik vind de achtergrondgeluiden ook vaak storend , maar om nu te klagen over een etende Richard is echt te debiel voor woorden.
Het hoort bij zijn rol als levensgenietende ordinaire nietsnuttige kruimeldief , hij speelt zijn rol meer dan perfect en van mij mag hij nog maanden lang zijn mond volproppen in Meerdijk hahaha