GTSTCourant - Anton Bouwhuis

ANTON EN LINDA ZIJN WEER TERUG

by GTSTCourant

Vlak voor de zomercliffhanger wordt de boel in Meerdijk nog even flink op stelten gezet! Zo maken Anton en Linda hun comeback in het fictieve soapdorp en pakken Nina en Bing juist hun koffers.

Anton en Linda vertrokken zes weken geleden naar de Verenigde Staten om de bruiloft van Linda’s dochter Sam bij te wonen. Maandag 28 juni zijn ze weer terug in Meerdijk.

Twee dagen later zeggen Nina, Bing en de kinderen tijdelijk vaarwel tegen het soapdorp. Het gezin gaat voor vier maanden naar Indonesië. Het vertrek heeft te maken met het zwangerschapsverlof van Marly van der Velden. De actrice, die de rol van Nina Sanders vertolkt, werd onlangs voor de derde keer moeder.


Lees ook:

19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Stefania
23 juni 2021 14:10

Hoi gaat bing er uit

Vlinder
23 juni 2021 14:25
Antwoord op  Stefania

Is Tijdelijk.

Moud
23 juni 2021 17:26
Antwoord op  Stefania

Neen, is maar tijdelijk.

Moud
23 juni 2021 17:29
Antwoord op  Moud

Stefania, voor 6 maanden zoals ook in artikel vermeld staat.

Pipo
24 juni 2021 07:37
Antwoord op  Moud

4 maanden als je goed leest

rene
24 juni 2021 11:07
Antwoord op  Moud

Moud, denk je dat ze effectief 6 maanden er uit zijn ?

Moud
24 juni 2021 17:25
Antwoord op  rene

rené, als je 2 maanden zomerstop ervan aftrekt, zijn ze maar 4 maanden echt uitbeeld/niet zichtbaar 😁

Ik ga straks even nakijken, ik heb het artikel uitgeprint voor mijn moeder, volgens mij stond er eerst 6 maanden.

rene
25 juni 2021 12:17
Antwoord op  Moud

ah het is zwangerschapsverlof 🙂 duidelijk haha

Moud
25 juni 2021 16:26
Antwoord op  rene

Wat dacht jij dan. 😂🤣

rene
26 juni 2021 11:24
Antwoord op  Moud

Ik dacht flexi of zo hahaha maar Marly heeft een vast contract dus ik denk euh …..

Moud
27 juni 2021 10:40
Antwoord op  rene

@rene, zeker heeft Nina een vast contract.

Was in de afgelopen weken overduidelijk te zien, ook op de set van GTST, dat Nina in verwachting was. Telkens wijde kleding of iets voor haar buik.

Ik kan mij niet voorstellen dat je niet gelezen of gehoord hebt, dat Nina/Marly enkele weken geleden bevallen is van haar derde kindje, een jongetje (in de realiteit wel te verstaan)

rene
27 juni 2021 13:43
Antwoord op  Moud

ja wel maar niet zo opgelet op de kleding en zo , als ik eerlijk ben kijk ik nooit zo intens als Nina in beeld is (schaam haha) , ik vind de verhaallijn op dit moment niet zo leuk.
Ik vind de vete Sandertjes en La Palma leuker en en eigenlijk de familie Verduin ook.

Ed
23 juni 2021 17:48

Ik ga ze niet missen, ben wel een beetje klaar met Bing en Nina. Anton heb ik ook niet gemist, Linda wel!

Meerdijkfan
23 juni 2021 20:08
Antwoord op  Ed

Ik vind het ook niet zo heel erg. Vooral de familie verduyn vind is super leuk! Als zij er maar in blijven. Ook Henk en laura vind ik leuk, ik hoop dat ze samen gaan wonen en een eigen set krijgen!

Wirin Jewlal
24 juni 2021 13:38
Antwoord op  Meerdijkfan

Ja, hoop ik ook. En dat meer verhaallijnen krijgen

Ed
24 juni 2021 22:36
Antwoord op  Wirin Jewlal

Eens! De familie Verduyn heeft wat mij betreft GTST echt gered.

Geiz
25 juni 2021 13:54

Ja leuk, Linda heb ik ook gemist! Anton niet

Vlinder
26 juni 2021 16:25

Hahaha Anton die zijn ding niet meer omhoog krijgt zou echt een gênant verhaallijn zijn.

Diny
27 juni 2021 13:29

Jammer