GTST - Robert Alberts

Comeback Robert Alberts duurt slechts drie dagen

Fans van het personage Robert Alberts komen van een koude kermis thuis. Eerder werd bekendgemaakt dat soapveteraan Wilbert Gieske, vertolker van het personage, weer terugkeert in GTST. Maar over een echte comeback valt niet te spreken…

Woensdag 27 november keert Robert terug naar Meerdijk. Hij brengt een bezoek aan het fictieve soapdorp om de rol van Sinterklaas te spelen. Normaal gesproken neemt soapbroer Jef Alberts ieder jaar de rol van ‘SinterJef’ op zich, maar die was helaas verhinderd.

Robert keert 29 november alweer huiswaarts naar Zuid-Frankrijk. Daarmee beslaat de groots aangekondigde comeback dus slechts drie dagen.



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
riezz
23 november 2019 12:10

en dan daaaaaaaaar al die ophef over, jammer had hem een flirt met Billy gegeven dan.

Moud
23 november 2019 12:30
Antwoord op  riezz

Inderdaad erg jammer, dat zijn “comeback” van zo’n korte duur is. Eigenlijk nauwelijks een “comeback” te noemen.
En ja, was leuk geweest als Billy en Robert een kleine affaire zouden krijgen of zich van vroeger kenden.

Gerit
23 november 2019 12:17

Mag hopen dat de Comeback van Cas Jansen langer duurt gtst kennende zal het wel weer zo lang duren als comeback van Tim immers

Jackie
23 november 2019 13:17

Wat een afknapper dit, toen spangas na gaan doen en nu echte acteurs wegsturen of even op laten komen. Hoe probeer je kijkers vast te houden. Nou zo niet dus….erger me kapot elke keer.

Suus
23 november 2019 16:35

De muziek van het eind van vrijdag vond ik ook totaal niet bij Ludo en Janine passen. Er zijn genoeg nummers met eenzelfde boodschap die wel bij deze situatie zouden passen. Maar dit nummer vond ik meer bij een jongere generatie zoals Nina/Bing passen.

Kaasstengel
23 november 2019 18:44

Ik vermoed dAt Julian iets met Bobby te maken gaat krijgen. Dat is momenteel het meest voor de hand liggende. Ik verwacht dat hij half december opduikt.

gerit
23 november 2019 19:41
Antwoord op  Kaasstengel

Woensdag 4 december welicht?
Shanti is bloednerveus voor haar afspraakje. Net als Rik op pad wil gaan naar zijn date, krijgt hij een verzoek dat hij niet kan weigeren.

Reindert
24 november 2019 09:22

Echt jammer dat het maar zo kort is. Een paar mooie scènes met Julian had ik op gehoopt. Misschien komt hij met de feestdagen nog terug

Rtd
24 november 2019 10:01

Alle come-backs slaan nergens op, kijk naar tim immers, martine hafkamp etc. Allemaal binnen 1 seizoen weer weg..

Jeroen
24 november 2019 19:13

Heeft natuurlijk al de nodige ervaring, speelt de rol al jaren bij de club…

KAasstengel
24 november 2019 19:40

Als ze Daan er maar niet uitschrijven..

Gerit
25 november 2019 17:26
Antwoord op  KAasstengel

Als ze Daan uithadden willen schrijven hadden. Ze dat voor zomerstop wel gedaan

Ggmm
25 november 2019 00:23

ik wist het

Kaasstengel
27 november 2019 18:04

Ik hoop van harte dat Bobby maar een gastrol is. Niets tegen de acteur hoor, maar ik word naar van het personage.