Is Judith een psychopaat?

Het lijkt erop dat Meerdijk een nieuwe psychopaat rijker is. Judith Schoof, de patiënte van Anton Bouwhuis, dringt zich steeds vaker op aan de familie Bouwhuis…

Judith komt geregeld bij de Bouwhuisjes over de vloer. Hoewel Anton aanvankelijk niet zat te wachten op contact met een patiënt buiten zijn dokterspraktijk, lijkt hij Judith steeds meer te waarderen.

Tijdens een etentje bij de familie Bouwhuis wordt het zó gezellig dat Judith daar blijft slapen. Maar die nacht gebeurt er iets opmerkelijks… Judith sluipt de slaapkamer van Anton en Linda binnen, gaat op een stoel zitten en kijkt Linda langdurig met een enge blik aan. Wat is zij van plan?



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Nisa
8 oktober 2020 19:21

Omg! Dit wordt zooooo spannendddd

Jwz
9 oktober 2020 11:54
Antwoord op  Nisa

Ok

Clowntje
9 oktober 2020 00:24

Weer een psychopaat die het op iemand voorzien heeft? Snap wel dat het moeilijk is om steeds iets nieuws te verzinnen, maar hoop toch niet dat dit een soort van heel lang ‘Loes’ of ‘Femke’ verhaal gaat worden.

Edd
11 oktober 2020 17:52
Antwoord op  Clowntje

Eens. De schrijvers waren vorig jaar zo goed bezig, maar vervallen weer compleet in ongeloofwaardige verhaallijnen. Hopelijk wordt het weer wat beter nu de producent na 21 jaar is opgestapt. Niet dat hij slecht was, maar soms heb je gewoon een frisse wind nodig.

Moud
12 oktober 2020 21:58
Antwoord op  Clowntje

Ik denk niet dat deze verhaallijn al te lang gaat duren. In de 3de week van oktober valt Judith door de mand.
Althans als het daarbij blijft….! Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

GTST-je
12 oktober 2020 11:50

Deze psychopaat zit tenminste niet achter Nina aan, dat is tenminste anders

Moud
12 oktober 2020 21:54
Antwoord op  GTST-je

En Janine, die heeft er ook al genoeg achter zich aangehad.

Ggmm
13 oktober 2020 01:22

Goeie actrice maar deze rol is vooralsnog vooral irritant. Aimelee is leuker.

Marina
13 oktober 2020 23:30

Het lijkt net alsof er een tweede Romy komt die psychopaat is en een dissocinatie heeft. Judith kan inderdaad psychopaat zijn waar linda en Anton niets in de gaten heeft.

Do
16 oktober 2020 10:06

En ik maar denken dat ze de moeder van Linda is…………….

Vlinder
16 oktober 2020 16:30
Antwoord op  Do

Hahaha kan niet hun schelen paar jaartjes

De haan
10 november 2020 20:39
Antwoord op  Do

Dat was Helen helmink toch al

Angel
26 november 2020 11:11
Antwoord op  De haan

Nee Helen was de pleegmoeder

Geiz
16 oktober 2020 19:59

Linda heeft al sinds aflevering 1 in 1990 geen ouders meer (zijn omgekomen in een verkeersongeluk)

Meubilair
17 oktober 2020 15:36

Mooi. Na Alice de Boer kunnen we wel weer een echt gestoord type gebruiken 🙂

Teunis
18 oktober 2020 11:19

Ik denk dat ze de moeder of een ander familie lid is van Sasja en Thijs Kramer al heb ze een andere achter naam die vraag nemen om dat haar Sasja omgekomen na dat rover in die auto heb gereden wat ze vraag opeens heel veel naar Rover. Mischien ver gezocht omdat het al een hele tijd geleden is maar je weet maar nooit

Martien
19 oktober 2020 20:18
Antwoord op  Teunis

Nou maar echt zo goeie

Marwan Korkmaz
20 oktober 2020 21:50
Antwoord op  Teunis

dat zou ik echt heel erg leuk vinden! maar waarschijnlijk is dat niet zo.

R N
24 oktober 2020 20:00

Ik zou het wel leuk vinden als de pleegmoeder van Linda weer komt. Helen. En blijkt dat haar ouders toch nog blijken te leven, misschien dat haar ouders vroeger niet voor haar konden zorgen om de 1 of andere reden

R N
24 oktober 2020 20:02

Ik zit net weer naar oude afleveringen van Goudkust te kijken. Het karakter Sylvia gespeeld door Marianne Vloetgraven is ook erg sterk. Misschien een leuke voor gtst!

Filmfan
17 november 2020 23:38

Fantastisch dat Gtst heeft gekozen voor een kwaliteits actrice die haar vak verstaat ; Judith vertolkt door Christine van Stralen is een genot om naar te kijken , hoe dun de verhaallijn soms ook is. Het is eindelijk weer eens echt spannend en vervreemdend zoals zij haar rol vormgeeft . Ik word er blij van dat een soap ook voor kwaliteit kan gaan!!!!

Edith
18 november 2020 20:50

Goeie actrice maar deze rol is vooralsnog vooral irritant. Meest vervelende verhaallijn, saai en langgerekt.

Angel
26 november 2020 11:10

Dit duurt veel te lang en een verhaallijn die weer eens nergens op slaat