GTSTCourant - Ludo Sanders

Is Ludo dan tóch dood?

Al dagen houdt één vraag de inwoners van Meerdijk in zijn greep: is Ludo Sanders verdronken? Na zijn val in de Noordzee is er niets meer van de badguy vernomen…

Even leek het erop dat Ludo zijn comeback zou maken mét baard. Dat was immers te zien in een promo die vlak voor de start van seizoen 31 werd vrijgegeven.

Maar helaas maakt dit fragment slechts onderdeel uit van een waanbeeld van Janine, te zien in de jubileumaflevering van GTST op 1 oktober.

Zou Ludo dan toch verdronken zijn? Fans blijven voorlopig in het ongewisse.



24 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
25 september 2020 14:27

Vast niet!

Iris
25 september 2020 14:56

Ludo leeft nog en komt terug. Anders vertrekt Janine ook en dan kunnen ze net zo goed stoppen, want dan verliezen ze heel veel kijkers ben ik bang. Bovendien zegt Richard nog in bovenstaande promo dat de familie Sanders gaat bloeden.

Moud
25 september 2020 17:25
Antwoord op  Iris

@Iris, helemaal mee eens.

Aar
25 september 2020 22:13
Antwoord op  Iris

Ja, dat kunnen ook Janine, Lucas, Nina en Nola zijn.

Daan
29 september 2020 20:13
Antwoord op  Aar

Alleen wat heeft Billy nu echt te maken met Lucas, Nola en Nina? Aangezien Richard dat tegen Billy zegt?

Wesley
25 september 2020 23:52
Antwoord op  Iris

Helemaal mee eens die moeten erin blijven anders is er geen zak meer aan

Sam
8 oktober 2020 22:34
Antwoord op  Iris

Helemaal mee eens het is niks zonder Ludo dan kijk ik niet meer! Anton en tuttebel Linda kunnen dat gat niet opvullen en de rest van de cast ook niet.

Elly
13 oktober 2020 14:08
Antwoord op  Iris

Helemaal mee eens, Richard, en Martine gaan samenzweren tegen de familie Sanders. Maar zal hun niet lukken.

gjanet@hotmail
25 september 2020 15:03

Ludo blijft nog in goede tijden valletijn gat de bak in valletijn had ruzie met ludo en slaat met de tas ludo overbord

Vlinder
25 september 2020 22:11

Natuurlijk leeft Ludo nog Hij houd zich gewoon ergens schuil Leon heeft hem geholpen en speelt het spelletje gewoon mee met Ludo en houd Janine in de gaten!

Marina
26 september 2020 09:53

Ludo zou op een of andere manier wel leven. Het is een sterke man. Niet kapot te krijgen. Als ludo dood is dan is er verder geen GTST meer. Want Ludo is de hoofdpersonage.

Moud
26 september 2020 11:48
Antwoord op  Marina

Als Ludo GTST verlaat, vertrekt Janine ook. Dat is bekend, hebben ze samen geruime tijd geleden al vertelt.
In het jubileumjaar HÉT paar van GTST laten vertrekken, zou een ongelooflijk domme zet zijn.
Ik geloof ook dat Ludo nog leeft en terugkeert.

J. Smit
26 september 2020 21:42
Antwoord op  Marina

Die richard heeft ludo opgepikt met zijn boot denk ik. Als Ludo er uit gaat zal janine wel overlijden later en dan kan gtst wel ophouden

The new Badguy
26 september 2020 10:39

Dat de baard een waanbeeld is is wel weer even een grappige twist… misschien snel door gtst geïmproviseerd omdat de baard scene eigenlijk nog niet geshowd had mogen worden? maar door miscommunicatie door een marketing team toch al werd gespoild in de teaser? Want sowieso is dit niet het einde van Ludo.. 99% zeker van niet. Zo een legendarisch personage krijgt niet zo een lullige exit.. Daar maken ze echt wel iets moois en beters van als het zover is. Dus dat, maar daarnaast is het niet voor niets dat Ludo vermist is in plaats van echt duidelijk overleden. Als… Lees meer »

Moud
26 september 2020 20:55
Antwoord op  The new Badguy

Juiste en toppie reactie.

Ik denk ook dat ze zich enigszins vergist / vergaloppeert hebben om Ludo met baard al zo vroeg in de promo naar buiten te brengen. Nu blijkt het een visioen van Janine te zijn.
Ik denk dat dit alleen is, om ons in onzekerheid te laten en de spanning over Ludo’s eventuele terugkeer weer bij de kijker terug te laten terugkeren.

Bert
27 september 2020 11:19
Antwoord op  The new Badguy

Denk dat men met het verdwijnen van Ludo een langzaam einde gaan maken van GTST, Ludo is namelijk niet de enige Sanders dieiets gaat overkomen.

Iwan
26 september 2020 16:48

In de zomercliff van seizoen 16 werd Ludo ook door Janine neer geschoten in het moordspel van Sanders Inc. in seizoen 17 zelfs een crematie geweest een nep crematie wel te verstaan, Robert, Barbara, Morris, Sjors en Bing werden verdacht en opgesloten en ineens was het boem daar was Ludo weer, dus Ludo komt vast een zeker terug, zeker in dit jubileum jaar!

Nietje
27 september 2020 08:06

In alle series gaan ze dood maar komen weer terug

ITALOJAN
27 september 2020 10:51

Ludo leefd gewoon nog ik denk dat hij zich ergens schuil houd .
Onder de boot met net z,n hoofd boven water. Welke GTS

Gtstfan1983
27 september 2020 21:47

Normaal gesproken overleef je zoiets niet,maar in GTST kan alles. Ik verwacht wel dat Ludo dit overleeft.

Yvonne
29 september 2020 19:54

Als Ludo niet meer leeft dan ga ik niet meer kijken naar gtst!

Saartje
30 september 2020 09:32

Ik hoop ook dat Ludo terugkomt ik mis ook wat oudere mensen in de serie maar gtst is de beste

Elly
13 oktober 2020 14:05

Ik hoop het niet, GTST is niets meer zonder Ludo. Janine kan niet zonder Ludo. Dat Ludo maar vlug gevonden wordt.

Ben
19 oktober 2020 21:54

Hoop wel dat ludo terug komt en dat dat niet te lang duurt