JEF KEERT TERUG NAAR MEERDIJK

by GTSTCourant

We hebben er even op moeten wachten, maar volgende week is het dan eindelijk zover: Bartho Braat keert weer voor even terug in GTST! Traditiegetrouw zal zijn personage Jef Alberts de rol van Sinterklaas op zich nemen.

De afgelopen jaren schitterde Braat ieder jaar als Sinterklaas in GTST, maar in 2019 moest de acteur een jaartje overslaan. Braat had last van darmproblemen en moest als gevolg daarvan worden opgenomen in het ziekenhuis. Wilbert Gieske (Robert Alberts) nam de rol van de goedheiligman eenmalig over. Vorig jaar sloeg GTST de feestdagen in Meerdijk helemaal over.

Braat stopte vijf jaar geleden na 25 jaar met GTST omdat hij graag ’nieuwe dingen’ wilde doen.


Lees ook:

9 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Pinkeltje
23 november 2021 12:40

Leuk helaas is die altijd zo weer weg

Just
23 november 2021 13:19

Laten we hopen dat ie nu effe blijft plakken, misschien wel om Henk en Laura samen te brengen. Of gaat Laura mee naar Frankrijk?

BlueEye
23 november 2021 14:44

Ja het is een serie van komen en gaan geworden het aantal spelers is bijna niet meer te tellen !

Dennis
23 november 2021 17:57

Linda en Anton gaan ook al weg snik snik

Linda
23 november 2021 23:25

Wie zouden jullie van vroeger graag weer voor vast terug willen zien in de serie? Gewoon een vraag voor de lol, je mag iedereen noemen, ongeacht of iemand wel of niet terug kan komen 🙂

Mijn lijstje:
Robert, die dan weer iets met Laura krijgt. Ik vind hen toch wel hét gtst-koppel.
Stan (Paul Groot)
Suzanne Balk
Anna (Barbara Sloezen)
Sjoerd
Aysen
Stefano
Jack van Houten

rene
24 november 2021 16:24
Antwoord op  Linda

Aysen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag want waar is dat kind gebleven en wie heeft haar weggehaald uit die loods , een totaal rare onafgemaakte verhaallijn.
De rest van je lijst heeft een einde gehad dus die zullen niet meer terugkomen en Sjoerd en Anna zullen al helemaal niet meer terugkomen nu Linda en Anton door de schrijvers aan de kant zijn gezet .

Ik ben al blij dat Billy en Richard er nog zijn want iedereen wordt afgedankt door de schrijvers de laatste tijd .

Just
25 november 2021 20:38
Antwoord op  Linda

Hij wil niet maar ik denk dat Daniel Daniel een optie is, Helen helmink,

Kevin
25 november 2021 10:36

Jack zal ook niet zo snel terugkeren. Aangezien hij geen familie in Meerdijk heeft wone. Nu Sjors in Berlijn woont

Kevin
25 november 2021 13:29

Ik denk dat Jack niet terug keert. Aangezien hij niemand in Meerdijk heeft. Sjors is naar Berlijn vertrokken is.