GTSTCourant - Jojo Abrams

JOJO EN ILYAS VERLATEN MEERDIJK

by GTSTCourant

Een dubbel afscheid volgende week in Goede Tijden, Slechte Tijden: JoJo en Ilyas vertrekken samen met Sami (Ilyas’ vader) naar Marokko.

Omdat Ilyas veel problemen heeft met zijn kortetermijngeheugen, vindt Sami het verstandig om zijn zoon mee te nemen naar Marokko. Daar kan Ilyas ondersteund worden door zijn familie. Op het laatste moment besluit JoJo met haar grote liefde mee te gaan.

Met het vertrek van JoJo en Ilyas neemt GTST ook afscheid van acteurs Stephanie van Eer en Hamza Othman. De exit van de twee is definitief. Stephanie gaat zich richten op andere acteerklussen en Hamza start met een studie aan de Toneelacademie van Maastricht.


Lees ook:

17 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Gerrit
29 september 2021 12:35

Stephanie gaat er uit omdat ze de afgelopen weken draaide voor Costa

Pinkeltje
29 september 2021 13:08

Daarvoor zijn de rollen niet interessant genoeg zeker Illiyas niet

Michelle
29 september 2021 14:41

Jeeej das mooi topper

Tiffy
29 september 2021 14:50

Ik hoop dat ze weg blijven,, wat een slechte acteurs ….

Mik
29 september 2021 17:21
Antwoord op  Tiffy

Sorry Ben het niet met tiffy eens. Jojo acteert zo goed dat het beter is dat ze haar horizon gaat verbreden.

Lisette
30 september 2021 00:00
Antwoord op  Mik

Ze heeft al in zoveel films gespeeld …t is een goeie avtrice

Konijn
29 september 2021 18:09
Antwoord op  Tiffy

Ik hoop het ook

yvonne kerssens
29 september 2021 21:52
Antwoord op  Tiffy

ze zijn echt niet slecht ! !

Gerit
29 september 2021 19:32

Hamza gaat studeren in Maastricht eigen zijn beslissing

yvonne kerssens
29 september 2021 21:51

Wat jammer waarom gaan ze er uit,wie zijn de volgende ?

Gerit
29 september 2021 23:50
Antwoord op  yvonne kerssens

Ik denk Dorian bindels en Edwin jonker

San
30 september 2021 14:59

Waarom stoppen acteurs toch altijd midden in een verhaallijn? En dan weten we straks over 5 jaar nog niet hoe het is afgelopen. #hoera

gtstfan
1 oktober 2021 11:55

Hopelijk gaat ze wel voor betere rollen dan haar andere GTST verlaters. Ze kan ook nog is heel mooi zingen. Ik vind het jammer, want niet alleen Jojo maar Stefanie zeer sympathiek en zal haar wel missen. Er is periode geweest dat aantal acteurs verveling/moeheid uitstraalde, eerder stoppen met opnamen heeft wel geholpen. Ik hoop dat Half zus van Shanti een blijfertje is en dat Joep Sertons misschien beter ook kan stoppen.

Eva
3 oktober 2021 22:02

Beter stopt gtst helemaal.. Kijkcijfers zijn nog steeds niet helemaal te8en dat gaat ook niet gebeuren klaar is klaar meer dan 30 jaar is genoeg.. En bovendien slechter kan het echt niet worden

Eva
3 oktober 2021 22:03
Antwoord op  Eva

Terug ipv te8en

rene
7 oktober 2021 09:46
Antwoord op  Eva

Dan kijk je toch niet meer en wat doe je dan hier muts .
Laat mensen die na 30 jaar nog steeds plezier hebben aan de serie gewoon genieten en klaar !

rene
7 oktober 2021 12:38

Ik vond het gisteren een beetje heel raar hoor.
Wekenlang moet Jojo zich voorstellen want Ilyas want hij weet bij God niet wie ze is en is zelfs bang van haar en nu aan de ontbijttafel weet hij exact dat ze Jojo heet en graag wil dat ze mee gaat naar Marocco .
Beetje afgeraffelde verhaallijn eigenlijk.