‘Lana veel eerder terug in GTST’

Volgens weekblad Libelle is Lana Langeveld zeer binnenkort alweer terug te zien in GTST. Eerder deze week werd in RTL Boulevard gemeld dat Lana na de zomer terug zou keren, maar volgens het vrouwenblad klopt dit niet en kunnen de liefhebbers haar spoedig weer begroeten in Meerdijk.

Volgens RTL Boulevard zou Lana terugkeren om de begrafenis van Jan Maes bij te wonen. Ook deze informatie klopt niet, aangezien van Maes enkele weken geleden al afscheid genomen is. Libelle meldt dat Lana terug zal keren voor een andere begrafenis. Het is dus de grote vraag voor welke begrafenis zij terugkeert. Ook zou Lana een sleutelrol gaan spelen rond de dood van Maes.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Gtst
10 maart 2018 19:01

Spannend

Stephan
11 maart 2018 11:50
Antwoord op  Gtst

Ik denk voor de terugkeer van Martine, die Martine niet overleefd..en misschien Ludo ook niet?

Yoshi
10 maart 2018 20:25

Het lichaam van Martine is natuurlijk gevonden!

naomi
11 maart 2018 07:58
Antwoord op  Yoshi

nee want ze hebben de hele zee al door gekeken martine leeft gewoon nog maar misschien komt ze terug you don’t know

nicky
10 maart 2018 22:46

mijn gevoel zegt laura

Zebje
11 maart 2018 00:28

Lana kent Laura wel maar niet zo goed als Sjors Laura kent. Misschien dat t Laura zou kunnen zijn. Maar misschien is Martine toch dood en wordt ze gevonden. Of Sjors rol wordt uitgespeeld? Of Rik haar oom?
en vooral t laatste wordt misschien spannend , rondom Jan Maes.

Zebje
11 maart 2018 00:36

Kunnen ook nog Bing of Amir zijn.

naomi
12 maart 2018 12:48

marly van der velden ‘nina’ is weer begonnen met draaien en komt begin April terug in de serie

Kevin
12 maart 2018 21:09

Ik denk dat Farrah de vrouw van Amir dood gaat en dat ze terug komt om Amir te steunen. Lana heeft altijd goed kunnen opschieten met Amir dus dat zou logisch zijn.

Zoë, Loes, Amir, en Sjors zullen echt niet doodgaan. Denk miet dat ze nog meer vaste rollen kwijt willen na zoveel exit’s.

Flapperdeflap
16 maart 2018 17:15

Sjors zou ik aannemelijk vinden. Ze voegt niet echt meer iets toe aan gtst, Inge Schrama is nu al zo lang weg en het is nog steeds onbekend wanneer en of ze terugkomt, hoelang de huidige actrice Sjors wil blijven spelen is ook niet bekend. Ik kan me zo voorstellen dat de schrijvers ergens een grens moeten trekken. Voordat Lana vertrok stuurde ze een bericht naar iemand waarin de vroeg haar moeder met rust te laten. Wellicht wordt Sjors vermoord, al dan niet door dezelfde persoon die Jan Maes vermoord heeft.

yvonne
20 maart 2018 15:33

Wie is toch Zoeva…

Ik
21 maart 2018 21:01

Ik denk Lucas of Farah.