GTSTCourant - Linda Dekker

Linda is in de overgang

Voor veel vrouwen op latere leeftijd herkenbaar: de overgang! Ook voor Linda Dekker, want via speurwerk op het internet komt zij tot de conclusie alle symptomen van de overgang te hebben. Zo heeft ze last van opvliegers, nachtzweten en is ze sinds de zomer minstens twee kilo aangekomen.

Ter verkoeling maakt Linda gebruik van de koelkast…

Tegen manlief Anton houdt ze voorlopig wijselijk haar mond, maar als arts heeft hij al snel door wat er met zijn vrouw aan de hand is. Hoe Linda met deze onvermijdelijke situatie om zal gaan, is de komende weken te zien in GTST.



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
27 januari 2020 17:21

Linda zoekt verkoeling in de ijskast. Dat opvliegers uitermate irritant kunnen zijn (spreek uit ervaring) maar om verkoeling te zoeken in de ijskast, nee dat gaat mij wat te ver.
Of andere vrouwen dit wel doen weet ik natuurlijk niet, maar ik vind het niet echt realistisch maar eerder lachwekkend.
Overigens wordt in het artikel, stemmingswisselingen niet genoemd, is ook een veel voorkomend probleem als je in de overgang bent.

Linda zo kennende, wordt het veel “drama”.

Daan
27 januari 2020 17:55
Antwoord op  Moud

kunnen jullie die muts hierboven niet blokkeren? @Moud, altijd zo betweterig, met iedereen in discussie, rot op!!

Diana
27 januari 2020 19:13
Antwoord op  Moud

Moet gtst dan altijd realistisch zijn? Ik moest wel om lachen toen ik dit voorstukje zag. Gelukkig is het maar een soap hè?!

Rika
27 januari 2020 19:48
Antwoord op  Moud

Een soap is meestal een overdreven versie van de werkelijkheid…

Kaasstengel
27 januari 2020 23:46
Antwoord op  Moud

Om te beginnen zou GTSTcourant een stuk gezelliger zijn als we elkaar in onze waarde zouden kunnen laten. Een beetje discussie is niet erg maar moeten we elkaar zo afkatten? Ik vind het niet nodig maar dat is mijn mening. @Moud: Ik heb (gelukkig) nog geen ervaring met de overgang maar ik denk dat geen enkele vrouw echt in de koelkast gaat zitten. Dat zou wat zijn zeg. Het past wel perfect bij Linda dus ik vind het wel goed bedacht. Dit zou nog weleens een hele leuke verhaallijn kunnen worden. Nu ik toch aan het typen ben.. Ik heb… Lees meer »

Moud
28 januari 2020 08:14
Antwoord op  Kaasstengel

@Kaasstengel, dankjewel voor je reactie. En ja, van Linda kun je alles verwachten, ook dat klopt.

Ik wil alleen graag mijn mening delen of uitwisselen met andere GTST fans.
Daar hoeft het niet iedereen mee eens te zijn. prima, maar respect mag er wel zijn, voor elkaars mening.
Wij verschillen ook regelmatig van mening, maar katten elkaar niet af, maar respecteren elkaars mening.

Daan
28 januari 2020 10:07
Antwoord op  Moud

WEG MET MOUD! WEG MET MOUD!

Dre
28 januari 2020 11:07

Pff wat een verhaallijnen tegenwoordig. Waar zijn de tijden van bad guys and girls als nick ludo Martine nu alleen maar zulke zaad verhaaltjes

Naomi
20 februari 2020 20:45
Antwoord op  Dre

Vreselijk toch?
Ik weet niet welke verhalen schrijvers ze ingehuurd hebben maar het is een zooitje geworden.
Ik vind er echt niets meer aan en dit belachelijke verhaal over Linda straks gaat men nog denken dat alle vrouwen er last van hebben en in een koelkast gaan zitten. Hoe achterlijk! Hoe verzin je dit.

Lars
28 januari 2020 11:46

Ik ben benieuwd hoe gtst zich verder ontwikkelt. Er zijn wat mij betreft al duidelijke verbeteringen te zien (minder gelikte decors, buitenopnames, herkenbare situaties, de shots van de huizen tussendoor eteceta), maar ik hoop ook dat de verhaallijnen niet te saai worden. Het is en blijft een soap dus spannende verhaallijnen met een schurk of bitch horen hier ook bij.