Luuk van Leeuwen speelt zoon Jan Maes: Mees

De vraag door wie Jan Maes is vermoord, houdt Meerdijk al weken in zijn greep. Grote hoofdverdachte is op dit moment Bing Mauricius. Vrijdag 2 februari maakt Meerdijk kennis met de zoon van Jan Maes, Mees Maes. Wat voor rol zal Mees gaan spelen in het onderzoek naar de dood van zijn vader?

De rol van Mees Maes zal gespeeld worden door Luuk van Leeuwen. De acteur is voornamelijk bekend van zijn rol in SpangaS.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Mjo
25 januari 2018 12:28

Jeetje weer een nieuwe en weer iemand uit SpangaS. Wordt onderhand een puberklasje op de set van GTST.

Maar goed, het is alleen niet te hopen dat Mees Maes zich ontpopt als een 2de Jan Maes. (zo vader zo zoon)

Mjo
25 januari 2018 12:32
Antwoord op  Mjo

Even als aanvulling om misverstanden te voorkomen.
Ik bedoel niet als sugardaddy (boy), maar qua karakter en hoe Jan zich in korte tijd erg ongeliefd maakte bij vele inwoners van Meerdijk.

Gtst
25 januari 2018 14:32

Mees maes haha wat een naam

Konijn
25 januari 2018 16:23

Komt er misschien eindelijk weer spanning. Het is nu slaapverwekokend saai. Jan deed het top, jammer dat hij dood is. Maar volgens mij ben ik de enige die dat vind… Loes is ook een topper.
Sam en Lukas mogen heel snel ophoepelen wat mij betreft.

Ygone
25 januari 2018 18:04
Antwoord op  Konijn

Jaaa eindelijk iemand die het met me eens is ik vond het zo jammer dat jan dood is

The Beast
25 januari 2018 18:29

hopelijk een badguy rol.

dinges
25 januari 2018 20:03

Jammer weer een babyface.. waar blijft het karakter.

Ik
25 januari 2018 21:07

Ik gok dat hij gaat dealen met Lana. In ieder geval denk ik dat die twee met elkaar in aanraking komen.

tim
26 januari 2018 10:39

Loes is de enige aanwinst van de laatste tijd

Edd
26 januari 2018 16:56

Nee hè, niet weer een Spangas-gezicht… wat wordt dit voor jeugdserie? Ik ben het met Tim en Konijn eens, Loes is echt een aanwinst! Hopelijk gaat ze tot de vaste cast behoren, maar dat zal wel niet… dat hoopte ik met Bill namelijk ook 😛

Fleur
26 januari 2018 22:02

Luuk ken ik wel, gun hem het echt. Weet niet of hij vaker terug gaat komen, maar de eerste scène was op de poker-face na niet slecht.

Ruurd Woltring
1 februari 2018 20:05

Persoonlijk hoop ik dat Mees er zo spoedig mogelijk achter komt wat voor ellendige schurk zijn vader in werkelijkheid was en dat Zoe hem eigenlijk uit zelfverdediging in het water geduwd had. In feite was het dus geen moord, maar een ongeluk, iets wat Zoe totaal niet had zien aankomen.