GTSTCourant - Linda Dekker

VERLATEN ANTON EN LINDA MEERDIJK?

by GTSTCourant

Na het vertrek van Tiffy hebben Anton en Linda niet echt veel meer te doen in Meerdijk. Al hun kinderen zijn immers verhuisd naar het buitenland. Verlaten de twee binnenkort het fictieve soapdorp?

Linda krijgt een leuk telefoontje uit Amerika: haar dochter Sam gaat trouwen! Linda wil de grote dag van Sam natuurlijk voor geen goud missen. Naast het bijwonen van de bruiloft wil ze ook – samen met Anton – twee maanden rondreizen met een camper in de Verenigde Staten. Anton kan echter zijn huisartsenpraktijk niet voor zo’n lange tijd in de steek laten. Als Linda per se wil gaan, dan moet ze alleen op reis.

Verlaat Linda binnenkort in haar eentje Meerdijk? Of besluit Anton op het laatste moment mee te gaan en verlaten beide personages het fictieve soapdorp?!


Lees ook:

22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Gtst Is Leuk
14 april 2021 18:50

Als dat zo is, stop ik definitief met kijken.

A.G.
15 april 2021 11:19
Antwoord op  Gtst Is Leuk

Helemaal mee eens.

Tinie
16 april 2021 09:17
Antwoord op  A.G.

Kijk vanaf begin , maar als dit doorgaat heb ik er ook geen zin meer in!!Tinie

Tiffy
14 april 2021 19:51

Vind het de laatste tijd serieus inzakken.
Ludo is echt niet leuk meer zo als hij nu is.
En de verhaallijn van Linda en Anton is ook al beneden pijl..
Ik kijk het nog heel even aan anders kap ik er ook mee

Ko
14 april 2021 23:20
Antwoord op  Tiffy

We zullen je niets missen

Gre
15 april 2021 09:27
Antwoord op  Tiffy

Misschien moeten die kinderen weer terug komen maar dan met anderen spelers

Roos
15 april 2021 22:01
Antwoord op  Tiffy

Ik heb graag gekeken naar deze serie, maar ik word er nu misselijk van en kijk niet meer.

yvonne
14 april 2021 22:52

ik vins ludo ook niet zo leuk meer,en dat met daan ook niet ! !

Anna
15 april 2021 10:45

Geen bal meer aan, Mis de leukste personages in de soap, En wat word het langdradig pffff

Meerdijkertje
15 april 2021 11:44

Is het niet vanwege de Flexwet?

Moud
15 april 2021 12:09

Zou ik heel erg jammer vinden.

Het is toch aan de schrijvers, om beiden weer een meer inhoudelijke verhaallijn te geven. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Peter
15 april 2021 13:30

GTST heeft zijn beste tijd gehad.

Moud
15 april 2021 14:07
Antwoord op  Peter

Wat een onzin. 😡

Wgrolleman
15 april 2021 14:33

Nee joh dan is het niks meer aan .kunnen ze de goede tijden wel van de buis doen

Erna
15 april 2021 14:43

nee ludo is niet leuk meer en ook het verhaal van Bing is niet meer zo leuk…..helaas hopelijk veranderd het snel

Martinelle
15 april 2021 16:39

Ik zou zeggen volg je hart en maak je droom waar Linda (Barbette) en Anton (Joep)

Liefs Martinelle een hele grote trouwe fan van GTST

Lieske
15 april 2021 18:06

Dat is niet mooi.Ik vind ze een leuk stel

jaj
15 april 2021 19:52

als linda en anton verwijnen stop ik met kijken dan volg ik niet meer

Vlinder
15 april 2021 20:08

Misschien verlaat alleen Babette de serie en krijgt Anton misschien weer een nieuwe vrouw??

rene
22 april 2021 18:15
Antwoord op  Vlinder

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een nieuwe , daar word ik wel een beetje moe van.

Hubertus.
16 april 2021 14:30

Linda eruit ik vind het prachtig nu nog dat winkeltje sluiten dat staat daar ook niks te doen de fam. Verduyn mag ook uitgedund worden met elke dag dat slappe gezwets en eindelijk een beetje meer aktie tussen Ludo en Richard of wie dan ook das mijn idee

Dennis