Special: Kroonluchter belandt in Nicks kruis

De 6000e aflevering van GTST kende een dramatisch einde: een kroonluchter viel bovenop Sjors en Romy. Fans die de soap al jarenlang volgen, herkennen dit voorval ergens van.

In 2004, wanneer Nick Sanders op kerstavond te veel alcohol op heeft en Sjors hem naar zijn hotelkamer brengt, verkracht hij haar.

Na zijn bruiloft met Charlie gaat hij samen met haar op huwelijksreis naar Portugal. Wat de twee niet weten, is dat Sjors ze op de hielen zit om wraak te nemen op Nick. Wanneer het tot een confrontatie tussen de twee komt, hoort Charlie voor het eerst over de verkrachting. De situatie loopt vervolgens volledig uit de hand…



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
jacoba bijman
6 april 2019 15:58

heftige serrie was dat ik kan er nog steeds naar kijken

Hoi
6 april 2019 18:39

Heeft nick dit overleeft?

Björn
8 april 2019 03:01
Antwoord op  Hoi

ja zeker heeft die dit overleeft het laatste wat van nick te zien was in gtst is dat die met een verbrand gezicht weg reed in de auto als ik me niet vergis of is die ontvoering van Lucas daarna nog geweest ? ik weet het niet zeker maar dit gevalletje met de kroonluchter heeft die idd overleefd

Mark
8 april 2019 23:08
Antwoord op  Björn

Nick is daarna nog teruggekomen en heeft zich daarna door toedoen van ludo, zelf aangegeven. Nick zit dus in gtst in de bak.

Joemie
6 april 2019 19:54

Joh… Dank je wel dat het vervolg alvast word verraden . Nick of Charly komt weer terug. Of beide..

Yomie
7 april 2019 19:05
Antwoord op  Joemie

Verraden? En waaruit suggereer jij dat Nick en/of Charlie weer terug komt?

Björn
8 april 2019 03:05
Antwoord op  Joemie

dat ze een fragment uit 2004 laten zien betekend niet dat Nick Sanders terug in de serie komt tenminste zover ik weet niet en lijkt me ook sterk aan gezien Lieke van Lexmond een druk programma heeft met de tv programma’s die ze tegenwoordig presenteerd en nog gaat presenteren en christof die heeft het in belgié ook een druk programma

Dennis
7 april 2019 00:03

hopelijk komt Ingmar nog terug. Met alle respect naar Melissa. Maar ze hadden Sjors er dan beter uit kunnen schrijven.

Ingmar is de enige echte

riezz
8 april 2019 12:04
Antwoord op  Dennis

Ik vind Melissa eigenlijk nu gewoon de echte Sjors en het een beetje lullig dat er steeds om Ingmar wordt gezeurd , er zijn zo vaak acteurwissels geweest en daar hoor je niemand over.
laat het rusten en Melissa is super als Sjors (eigenlijk geloofwaardiger dan Inge)

Konijn
8 april 2019 22:55
Antwoord op  riezz

Mee eens, Melissa doet het harstikke goed.

Eline
9 april 2019 15:43
Antwoord op  riezz

DANKJE

Ggmm