Spoilers 12 t/m 16 maart 2018

MA 12/03
Kimberly is er getuige van dat Aysen een stiekem afspraakje maakt. Linda probeert een stommiteit voor Anton te verzwijgen, maar hij krijgt toch argwaan. Het frustreert Bing meer en meer dat Nina zijn telefoontjes niet beantwoordt. Laura begint een kruistocht tegen Stanley.

DI 13/03
Als Q een ontdekking doet, weet hij Aysen klem te zetten. Janine raakt verontrust door nieuws over Ludo’s bedrijf. Linda zet Sjoerd onder druk. Goed nieuws voor Zoë: ze mag een toelatingstoets voor de medicijnenstudie doen.

WO 14/03
Laura wordt uitgedaagd door Stanley en zorgt ervoor dat hij haar met andere ogen gaat zien. Aysen probeert Sjoerd ervan te overtuigen dat hun woonsituatie totaal ongeschikt is om voor Bram te zorgen.

DO 15/03
Linda schrikt als Anton de juridische tactiek van zijn advocaat niet ziet zitten. Als Bing Amir om hulp vraagt, heeft Amir niet door dat Bing een geheime agenda heeft. Rik doet Zoë een aanbod dat ze niet kan weigeren.

VR 16/03
Amir beseft dat hij de toekomst alleen maar kan omarmen als hij het verleden achter zich laat. Q helpt hem hier op creatieve wijze bij. Rik voorziet Sjors van liefdesadvies. Sam wordt achterdochtig als Q een geheim voor haar heeft.



35 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
17jaar
27 februari 2018 12:31

wie is stanley?

Ygone
27 februari 2018 12:33
Antwoord op  17jaar

De vader van bing

Yoshi
27 februari 2018 12:49

Leuk! Stanley terug! Hopelijk weer door Kenneth!!

Vlinder
27 februari 2018 15:06

Leuk Stanley komt weer terug, dat is al weer een tijdje geleden

Richard
27 februari 2018 16:02

Komt de zelfde stanley???

Zebje
1 maart 2018 18:35
Antwoord op  Richard

Ja dezelfde als paar jaar geleden. Die vroeger ook in Zeg eens Aaa heeft gespeeld

Luna
27 februari 2018 19:03

Ik zou het fijn vinden als die gehele zaak rondom Jan Maes wordt afgerond. Het wordt zo uitgemolken dat het vrij saai wordt. Daarnaast vind ik de verhaallijn van Sjors en Lana ook tenenkrommend. Het kan een interessante verhaallijn zijn, maar de chemie tussen deze twee actrices ontbreekt nogal. Inge gaf toch meer warmte aan haar personage. Ik vind Melissa wat killer en ook niet moederlijk overkomen naar Lana toe.

Hoop dat met de komst van Stanley weer wat weer sprankeling in de serie komt.

Sandra
27 februari 2018 21:21
Antwoord op  Luna

Mee eens

riezz
28 februari 2018 17:53
Antwoord op  Luna

100% mee eens, ik wordt gestoord van deze verhaallijn, die Jan heeft er maar kort ingezeten en er wordt een drama van gemaakt alsof het om bv Ludo zijn dood gaat. Lana vind ik werkelijk acteren zoals het in de begindagen van GTST was, zal blij zijn als ze er uit gaat , wat een slechte rol / teksten/ actrice . Stanley terug vind ik een topzet van de schrijvers , tenminste als ze dit ook niet verpesten met iets onzinnigs want eigenlijk merk ik dat ik steeds meer op de pc zit en luister naar GTST dan dat ik… Lees meer »

Chenilla
6 maart 2018 12:20
Antwoord op  Luna

Stanley met zijn vreselijke lach . Voor mij hoeft die niet. En dan die aflevering met die onderbroek van Lucas belachelijk kunnen jullie dan helemaal niks meer schrijven wat nog inhoud heeft . En Ludo heeft geen zin meer in zijn bedrijf .hij wil iets anders gaan doen was vandaag op Videoland. En Zoë die aan het overdrijven is met sporten komt ook iets te vaak voor. Het lijkt wel of ze uitgeschreven zijn .

Zebje
27 februari 2018 23:43

Inderdaad. Ik vrees dat Anton er voor zal opdraaiën. Nu Lana weggaat naar pleeggrootouders langeveld komt de waarheid niet op tafel. Ik denk nu dat Loes de einverantwoordelijke is voor Jan’s dood. Ik denk dat ze Zoë is achterna gegaan en zag wat er gebeurde en toen in een impuls hem heeft laten verdrinken om Zoë te helpen. Ik denk dat Lana schrok van zowel Zoë als Loes en dus ook heeft gezien wat Loes heeft gedaan. Anyway misschien is Lana’s echte oma nog in leven nu Ludo’s nieuwe bedrijf in problemen komt? Ludo werkte even voor een bank maar… Lees meer »

Victoria
28 februari 2018 15:35
Antwoord op  Zebje

Hoezo zou Ludo’s bedrijf in de problemen komen? Er staat alleen dat Janine verontrust is. Dat wil in principe niet veel zeggen, want zij is nogal snel verontrust.

Julia de V
3 maart 2018 14:54
Antwoord op  Victoria

Ludo is toch loonslaaf?

GTSTdective
28 februari 2018 12:11

Ik denk dat de moord op Jan Maes totaal iemand anders is die je niet verwacht
Zoë, Anton en Bing zijn voor de handliggend.
Net zoals op de moord van Mike toen. Het was Rik, had het totaal niet verwacht.

Julia de V
3 maart 2018 14:53
Antwoord op  GTSTdective

Zijn vrouw

Gtst
8 maart 2018 14:48
Antwoord op  GTSTdective

Loes…
Die zet lana ook onderdruk… zij is zonder dat iedereen t weet de nieuwe ultime bitch van gtst denk ik. Ze haalt bing en nina uit elkaar…
Zoë gaat denk ik bij Rik wonen ( nieuwe relatie? En sporten samen)

Pinkelkotje
28 februari 2018 17:19

Stanga en Soras Bram!

Stanga was echt tof

Frank
28 februari 2018 21:05

Nogmaals Anton kan niet opdraaien voor de moord op Jan Maes, omdat we binnenkort (voor de mensen die Nieuwe Tijden volgen) nog de verhaallijn met Tiffy (Koster) krijgen. Wat ik ook opmerkelijk vond was dat de advocaat van Anton Cecile Koster heette, dus misschien de pleegmoeder van Tiffy? Verder vind ik de verhaallijn rondom de moord op Jan Maes inderdaad saair worden!

David Di Tommaso
1 maart 2018 07:39
Antwoord op  Frank

De pleegouders van Tiffy Koster zijn overleden.

Frank
1 maart 2018 19:17
Antwoord op  David Di Tommaso

Nou David Di Tommaso, ik volg Nieuwe Tijden nog steeds (kijk nu naar seizoen 3), maar dat wat je zegt kan ik mij eigenlijk niet écht meer iets van herinneren. Weet je nog in welke aflevering dit naar voren is gekomen? Maar vond het meer toevallig eigenlijk dus vandaar dacht ik misschien is het haar pleegmoeder.

JopieSlim
14 maart 2018 23:48
Antwoord op  Frank

Langdradige verhaalslijn, duurt veel te lang, gaaaap…en toch wil je weten hoe het allemaal afloopt?

Vlinder
1 maart 2018 16:04

Huwelijk gaat denk ik niet komen tussen Aysen en Sjoerd. Aysen heeft een dubbele agenda: Ze gaat vreemd met een vrouw die een onderzoek is begonnen om de moord op Jan Maes.

GTSTdective
1 maart 2018 17:15

Ik denk dat er een trouwerij komt. Die van Aysen en Sjoerd en dat er daar iets gaat gebeuren. Dan lijdt dat tot de zomercliffhanger

Julia de V
3 maart 2018 14:49

Zullen Bing en Nina gaan scheiden?
Loes en Bing ??

Julia de V
3 maart 2018 14:51

Rik en Nina samen voor wat extra drama

Loes
5 maart 2018 11:16

De zoon van Jan Meas heeft het gedaan. Lana heeft het gezien, daarom durfde ze niet naar school. Zitten bij elkaar. Ze heeft Zoë daar ook gezien. Ze is bang dat Zoë haar ook gezien heeft en dat Zoë denkt dat zij het gedaan heeft. En over het scrillen naar een naam op de telefoon, L komt net eerder dan de M van Mees.

Inge
6 maart 2018 16:33
Antwoord op  Loes

Hou toch op, waarom zou je een derde verdenken terwijl de verdachtes maar oplopen?

Vlinder
5 maart 2018 18:05

Volgensmijn is Laura gewoon verliefd op Stanley. Ik denk dat Laura en Stanley wat gaan krijgen samen.

Poppetje
9 maart 2018 09:18
Antwoord op  Vlinder

hahaha een opgemaakte taart exit met die taart