Spoilers 12 t/m 16 februari 2018

MA 12/2
Bing zet Zoë uit zijn huis. Laura springt in de bres voor haar. Sjors maakt zich grote zorgen als ze niet tot Lana kan doordringen. In haar ogen pakt Rik die situatie ook nog eens helemaal verkeerd aan. Linda opent een envelop die aan Sam gericht is.

DI 13/2
Q biecht op dat hij Sam achter haar rug heeft opgegeven voor de fotostage in de VS. Hierdoor denkt Sam dat hij haar weg wil hebben uit Meerdijk. Om zijn goede vriend Bing te sparen, verzwijgt Amir cruciale feiten.

WO 14/2
Na een bekentenis belooft Amir dat hij Lana’s vertrouweling zal blijven. Anton grijpt Valentijnsdag aan om Linda te verrassen. Aysen en Sjoerd willen het huis voor zich alleen. Ze hebben romantische plannen.

DO 15/2
Bing beslist over het lot van Zoë. Laura loopt in haar nieuwe baan direct tegen een grote teleurstelling aan. Kimberly verbergt haar liefdesrelatie voor Ludo en de rest van de wereld. Zoë moet iemand troosten.

VR 16/2
Rechercheur Alex confronteert Zoë met een leugen die hij heeft ontdekt. Na een drukke werkdag is er geen adempauze voor Laura. Loes geniet van Bings aandacht als zij levensverhalen delen.



27 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
nicky
30 januari 2018 11:51

zou lana er toch iets meer weten of heeft zij jan vermoord?

Mjo
30 januari 2018 12:50
Antwoord op  nicky

@Nicky,
natuurlijk weet Lana meer. Ze was per slot van rekening in de haven en er (waarschijnlijk) getuige van toen Jan Maes vermoord werd.

Maar ik geloof niet dat Lana de moordenaar van Jan Maes is.
Ik denk dat het iemand is, waar we nu nog niet aan denken.
Alhoewel ik denk aan Mayke en de echtgenote van Jan Maes.

nicky
30 januari 2018 13:27
Antwoord op  Mjo

ja klopt zeker hoe mayke reageerde en geloof dat die vrouw van hem heel nuchter reageerde maar kan ook de schrik zijn

Suus
30 januari 2018 21:51
Antwoord op  nicky

Misschien hebben Mayke en z’n echtgenote het wel samen gedaan. Het wordt waarschijnlijk wel tot de zomercliff gerekt, zeker nu met de introductie van een nieuw personage: de zoon van Jan Maes.
Ik ben trouwens benieuwd wanneer Tiffy eens verschijnt in Meerdijk. Waarschijnlijk als deze verhaallijn afgelopen is en Anton denkt dat ie alles achter de rug heeft.

Konijn
30 januari 2018 19:48

Zal wel weer pas cliff worden eer dat de dader eens bekend wordt. Eindeloos verhaallijnen rekken 🙁

riezz
3 februari 2018 19:59
Antwoord op  Konijn

Ik ben deze verhaallijn zooooooooooooooooooooo zat en die Jan was maar een bijrolletje maar een cliffhanger die zijn weerga niet kent.
Wie van ons interesseert het eigenlijk dat die eikel dood is? , als het nu een vaste rol was die vermoord is dan hadden we tenminste een verhaallijn en nu gaat het denk ik weer een anticlimax worden die maanden heeft geduurd en nergens op slaat, prutschrijvers!.

nicky
31 januari 2018 01:11

ja zal wel weer ja tot de cliff gtst kennende

Chenilla
1 februari 2018 20:31

Ik denk dat Mayke ook gechanteerd werd door jan maes, want ze hield ook met hem over in geval van Zoë die ik ook wel heel stiekem vind . Loes zal ook nog wel gehoord worden want ze heeft gelogen over die avond . Misschien dat ze Zoë dan verraad. Want ze is verliefd op Bing.

Vlinder
2 februari 2018 14:04

Ik denk dat Sam en Q toch wat krijgen uiteindelijk.

Konijn
2 februari 2018 21:01

Overdreven iedere keer dat boodschappen doen in de Lidl. Komt dagelijks voorbij.

riezz
3 februari 2018 19:57
Antwoord op  Konijn

Ik ben het helemaal met je eens , doodziek wordt ik van die sluikreclame alhoewel sluikreclame , het wordt je 8 keer per uitzending in je gezicht gesmeten die onzin.

riezz
3 februari 2018 03:08

Het begint me te lang te duren en dat gezeik van Bing die niet tegen kleine ruimtes kan is ook al 3 of 4 keer in de herhaling gegooid en trouwens ze handelen tegen de wet. Waarom krijgt Bing niet meteen een advocaat en waarom wordt een verdachte (geen dader nog he) in gevaar gebracht met zo een fobie. Nee, deze onzin mag nu wel stoppen en inderdaad dat geshop in de Lidl wordt ook een beetje te veel , alsof heel Meerdijk alleen bij de Lidl boodschappen doet …… ze mogen van mij wel naar het einde van GTST… Lees meer »

Edd
5 februari 2018 12:08
Antwoord op  riezz

@Riezz, ze hoeven niet per se naar een einde toe te werken, het schrijversteam moet gewoon vervangen worden. Dat team is al 6 jaar onveranderd, dan is de inspiratie gewoon op.

5 februari 2018 12:41

nou ik mis dus echt niets…weken of sterker nog maanden niet gekeken en mis echt niets. Zo slechte verhaallijnen.

Anoniem85
6 februari 2018 18:23

Ik denk Sjors vreemd gaat met Amir

Vinke
7 februari 2018 20:46

Er zou toch ook nog een document van martine Hafkamp zijn? Martine kom maar terug veel leuker. Nu te jong en Kinderachtig, ik kijk ook niet meer maar was benieuwd naar alle reacties. En die spreken boekdelen. Mag ik bij gtst komen schrijven. 🙂 dan maak ik van Lana wel een nieuw Martine Hafkampje, (zakenvrouwtje) in de toekomst.

Noor
7 februari 2018 20:57

Vergezochte theorie misschien maar: De zoon van jan maes heeft zijn eigen vader vermoord. Drm durft Lana niet meer naar school? Hij zit bij haar op school.

Konijn
7 februari 2018 21:14

Hebben ze geen verhaallijn ideeenbus ? Hebben de schrijvers wel nodig ja…

Julia
8 februari 2018 12:47

Loes en Bing gaan vreemd en raakt zwanger.
Hierdoor blijkt dat Bing toch niet onvruchtbaar is.
Jan Maes is vermoord door Lucas,omdat Jan Nina heeft misbruikt.
Is dit een idee als verhaallijn?

Julia
8 februari 2018 19:21

Loes moet idd verder gaan met Bing.
Kan Nina weer wat met Noud beginnen
Kimmie laat zich “troosten” door Sjoerd
Aysen kan dan iets krijgen met collega Alex.

Eind goed al goed en er zijn meteen twee nieuwe vaste personages in de serie

1Idee
8 februari 2018 19:36

Martine Hafkamp heeft een zoon, net zo slecht en sinister. Deze zoon is homo en probeert een relatie met Lucas te krijgen maar het leeftijdsverschil is groot. Als Nina failliet dreigt te gaan door verkeerde keuzes die gemaakt zijn probeert hij haar in de prostitutie te krijgen. Veel meisjes die voor hem werken proberen Nina te overtuigen (zo kun je het bedrijf nog redden door snel geld te genereren). Hij kent ten slotte de kneepjes van het vak van zijn moeder, maar dat weet niemand. En dan na een lange tijd: Hoe gaat Sjors op haar broer/halfbroer reageren? 😉 Gaat… Lees meer »

Julia
8 februari 2018 20:56
Antwoord op  1Idee

Goed plan

1Idee
9 februari 2018 23:16
Antwoord op  Julia

Dankjewel, Julia.