Spoilers 26 februari t/m 2 maart 2018

MA 26/2
Anton voelt dat hij klem gezet wordt als Alex details van hem vraagt. Linda is bloednerveus wanneer ze wordt opgeroepen voor verhoor. Sjoerd heeft slecht nieuws en eist dat Bing hem inlicht over Jan Maes. Q komt ongevraagd met juridisch advies, maar dat valt niet goed.

DI 27/2
Rik betrapt Lana als ze iets strafbaars doet. Als Lana op de vlucht slaat, tergt ze haar moeder en daagt ze haar uit. Aysen komt erachter wat voor rotstreek Loes heeft uitgehaald. Linda vreest voor gevangenisstraf.

WO 28/2
Laura laat iets van zich horen, maar dit roept alleen maar vragen op. Kimberly ontkent bij Janine dat ze vanwege Ludo uit huis is gegaan. Noud wordt hierdoor aan het denken gezet en wil weten hoe het met Kimberly zit.

DO 1/3
Noud raakt gealarmeerd als hij Laura te spreken krijgt. Linda eist van Ludo dat hij er persoonlijk voor zorgt dat Anton een bericht van haar krijgt. Q maakt Sam grote verwijten: alle ellende in zijn leven komt door haar!

VR 2/3
Als Laura het niet meer ziet zitten, springen er drie mensen voor haar in de bres. Sjoerd krijgt de indruk dat Aysen Antons onschuld probeert aan te tonen. Hij wil weten waarom. Amir vindt dat Bing Lana verkeerd aanpakt.



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Julia
14 februari 2018 07:39

Anton in de bak?

Mjo
14 februari 2018 10:31
Antwoord op  Julia

Daar lijkt het wel op @Julia.

“Linda vreest voor gevangenisstraf”: voor haar zelf dan, want ze is bang dat haar medeplichtigheid en meineed ten laste wordt gelegd.

Maar ja, spoilers zijn vaak erg summier en vaag, ze roepen vaak veel vragen op en vervolgens op geheel iets anders uitdraaien, dan dat we nu denken of vermoeden.

Kenny Lilipaly
15 februari 2018 15:53
Antwoord op  Mjo

@mjo zou anton de schuld krijgen van de dood van jan maes tenminste dat is wat ik uit de spoiler van 1 en 2 maart

Kenny Lilipaly
15 februari 2018 15:48
Antwoord op  Julia

Ik hoop het niet

Mjo
16 februari 2018 16:40
Antwoord op  Kenny Lilipaly

@Kenny Lilipaly, ook ik hoop dat Anton NIET de schuld krijgt voor de dood van Jan Maes. Want ik ben er (nog steeds) van overtuigd dat, ondanks die klap die Anton Jan Maes heeft gegeven op die boot, niet fataal was c.q. niet tot de dood van Jan Maes heeft geleid. Ik denk dat Lana meer weet wat er gebeurd is. Dat verhaal (gepest op school) wat ze nu opbiecht tegen haar moeder, geloof ik niets van. Zou wel eens willen weten of Lana het zelfde tegen Amir heeft vertelt. Dat denk ik dus van niet. Zolang Lana de “waarheid”… Lees meer »

riezz
14 februari 2018 13:15

Van mij mag deze verhaallijn wel stoppen nu, ik vind het niet spannend en ik wordt een beetje moe van het uitmelken van een dood personage dat amper in de serie heeft gezeten.
Trouwens , Lana is toch wel een van de slechtste actrices die er ooit in GTST heeft gespeeld , het lijkt wel een robot als ze haar tekst opzegt .

Julia de V
15 februari 2018 09:48
Antwoord op  riezz

Haha

Iris
15 februari 2018 18:58
Antwoord op  riezz

Helemaal mee eens.

Carlos
15 februari 2018 18:59
Antwoord op  riezz

En ik word moe van jou Petra

Marieke
20 februari 2018 08:34
Antwoord op  riezz

Had het zelf niet beter kunnen zeggen! Helemaal mee eens! heb zelfs al wat afleveringen overgeslagen. Het schiet niet op,

Frank
16 februari 2018 19:53

Anton kan er helemaal niet uit, want hij is nog té belangrijk voor de serie; daarnaast krijgen we waarschijnlijk binnenkort de crossover met Nieuwe Tijden voor wat betreft de verhaallijn rondom Tiffy! Vooral deze verhaallijn laat lang op zich wachten als je het mij vraagt!

Kenny Lilipaly
19 februari 2018 06:36
Antwoord op  Frank

Inderdaad het duurt nu veels te lang aan de spoiler van 27 febuari begin ik meer te denken dat loes het heeft gedaan ik hoop dat ze de verhaal lijn snel oplossen

Vlinder
18 februari 2018 00:22

Lana heeft overduidelijk Zoë gezien bij het haven, ze werd ineens bang van Haar toen ze haar zag, ik denk dus dat ze Zoë Jan Maes in het water heeft zien duwen, maar de echte moordenaar zal denk ik die zoon van Jan Maes zelf zijn, daarom durft ze niet meer naar school te gaan, die zoon van Jan Maes zit ook op die school denk ik en word ze denk ik bedreigd door die zoon van Jan Maes.

Ygone
18 februari 2018 16:46
Antwoord op  Vlinder

Dat begint er inderdaad op te lijken maar dan moet Mees Zoë wel hebben gezien want je bent zo het water uit

Julia de V
20 februari 2018 10:52
Antwoord op  Ygone

Dit zou idd kunnen

Ygone
18 februari 2018 16:44

Alex moet echt een vast personage worden

Julia de V
20 februari 2018 10:51
Antwoord op  Ygone

En Sjors zijn vriendinnetje.

Suuz
21 februari 2018 11:39
Antwoord op  Julia de V

Jaaaa!!! Leuk

Julia de V
20 februari 2018 10:50

Ik denk toch iemand die je niet verwacht.
Lucas….

Kenny Lilipaly
20 februari 2018 15:50
Antwoord op  Julia de V

Dat zou heel dom zijn lucas is nog geen jaar terug

Justin
21 februari 2018 23:23

Lana heeft Jan vermoord. Ze is niet bang voor Zoë, maar bang dat ze haar misschien heeft gezien. Jan is de geen die Lana verstopt zag zitten achter de tonnen.

Vlinder
23 februari 2018 00:00
Antwoord op  Justin

Je zou eens gelijk kunnen hebben, we wachten het af.

Justin
21 februari 2018 23:25

Ze zit namelijk ook niet in de leader, wat er op wijst dat ze er uit gaat. Waarschijnlijk om over twee jaren uit de gevangenis of inrichting te komen. Like alle kids van Meerdijk: Sil, Amy, Nina…

Zebje
23 februari 2018 21:10

Lucas kent Jan Meas voor geen meter , dus kan t zoiezo niet geweest zijn. Daar is ie zelfs te dom voor.

E.A
27 februari 2018 15:18

Ik denk loes

A.G.
1 maart 2018 11:00

Wie is TIJP eigenlijk?
Dat schreef Aysen op.