Spoilers 27 november t/m 1 december

MA 27/11
Als de geheime plannen van Rover bekend worden, voelt Kimberly zich nog meer verraden. Linda besluit er alles aan te doen om Rover tegen te houden. Sjors en Bing ontdekken dat Amir gelogen heeft toen hij van het feest vertrok. Q oefent zijn sociale vaardigheden op Amir en haalt hem door de mangel.

DI 28/11
Rik en Bing maken samen toekomstplannen. Sjoerd weet Rik aan het twijfelen te krijgen over Abel. Rikki dreigt Sjoerd dat het hem zal spijten als hij haar geluk blijft ondermijnen. Amir wordt aan het denken gezet als Bing over de betekenis van vriendschap begint.

WO 29/11
Zoë’s nieuwe sugar daddy is niet de meest sympathieke, maar ze doet het voor het geld. Aysen komt in conflict met de nieuwe financieel directeur van het AZM. Amir sluit zich aan bij een brainstormsessie van Bing en Rik. Nina heeft het zo druk met haar reis naar Hong Kong, dat ze afspraken vergeet.

DO 30/11
Kimberly hoort hoe snel Rover ervandoor wil gaan en verschuilt zich achter enthousiasme. Maar dat is niet meer dan een masker. Lucas zorgt ervoor dat Nina het nog drukker krijgt. Linda en Anton organiseren een grootscheepse verrassing.

VR 1/12
Sjoerd wil Rikki dwingen zich aan de regels van hun co-ouderschap te houden, maar zijn argumenten zijn wankel. Q vraagt Anton om versiertips. Zoë is bang voor represailles als Aysen de strijd wil aangaan met Jan Maes. Abel baalt enorm als Rikki zich maar op Sjoerd blijft richten en niet op hem.



28 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Diego
17 november 2017 18:00

Blijft rikki tog in meerdijk ?

Ygone
17 november 2017 22:00
Antwoord op  Diego

Zou ze weg gaan dan?Typ hier je reactie

Moud
18 november 2017 16:26
Antwoord op  Diego

@Diego, tog???

Anoniem
17 november 2017 19:12

Gaat rover weg??? ?????

Robbin
17 november 2017 19:22

Blijft rik tog meerdijk Anita Dendermonde jong benjamin borgers daantje mus Dennis tuinman zoon Robert Alberts Sil noud bijven

Joop
17 november 2017 22:41

Wat is GTST mometeel vreselijk saai om te kijken. Bijna slecht hoe de producenten en schrijvers tegenwoordig met de serie omgaan. Ik als hele trouwe fan (ik kijk al jaren) vind het op deze manier steeds minder leuk om te kijken. Dat terwijl ik normaal gesproken echt uitkeek om steeds een nieuwe aflevering te bekijken. Eigenlijk bekruipt mij dit gevoel al sinds het einde van afgelopen seizoen. Toen opeens werd ik toch nog positief verrast met een hele goeie cliff maar vervolgens is ook dit seizoen slaapverwekkend. GTST stond altijd bekend als een hele leuke verfrissende actuele serie met tegelijk… Lees meer »

Anoniem
18 november 2017 09:51
Antwoord op  Joop

Ik ben het deels met je eens, maar je had het net over goede verhaallijnen (liefde, bedrog, geweld enz) en dan speelt dat volgens jou “jonge grut” het toch best goed (Rover en Kimberly met die foto’s)

Bianca
18 november 2017 15:12
Antwoord op  Joop

Je hebt gelijk, die Q is echt een nieuw dieptepunt! En dat sugar girl gedoe ook☹️

Moud
18 november 2017 17:24
Antwoord op  Joop

@Joop, als 1ste: je hoeft echt geen sorry te zeggen voor je geklaag, want het is jouw mening over het huidige GTST. Maar ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Ook ik ga even klagen 🙂 Ik kijk al vanaf het begin, dus vanaf oktober 1991. Ook in begin was niet alles perfect, ook de verhaallijnen van toen niet. Ik denk dan alleen al aan de decors (van karton) en ook de acteurs van destijds valt wel het e.a. op aan te merken. Werd vrij kinderlijk geacteerd. Als ik het nu terugkijk, (en dat doe ik) dan denk ik… Lees meer »

Edd
18 november 2017 15:23

Hebben ze die Q van de straat geplukt ofzo? Dit is echt de slechtste acteur ooit! Bijna een belediging voor een rot in het vak als Joep Sertons om met hem samen te moeten spelen. Bahbah… en dan die verhaallijn over de sugar girl, alsjeblieft zeg. Er moet echt eens een frisse wind door het schrijversteam van GTST gehaald worden. Het begint me veel te veel op Spangas te lijken. Ik kijk ook nog maar 2x in de week ofzo en dan heb ik nog niks gemist…

Jantje
18 november 2017 17:11

Wat een Aziatische mongool zeg nog erger dan die asielzoeker

leon
20 november 2017 12:01
Antwoord op  Jantje

Zeg Jantje doe niet zo achterlijk joh… Jantje das pas een mongolen naam

Anna
21 november 2017 12:45
Antwoord op  Jantje

^ En dit soort mensen zijn dus het uitschot van dit land.

Dennis
18 november 2017 18:34

Wat is er met de schrijvers gebeurd???
Q?? WTF wie heeft die naam verzonnen??? En waarom zo’n slechte acteur!
Ik snap dat je met 18 jaar geen bak ervaring heeft, maar had dan een ouder iemand gekozen. En waarom krijgt Anton weer een verloren kind?

Janet
21 november 2017 12:44
Antwoord op  Dennis

Een personage kan je misschien minder aanspreken, maar acteren doet ‘ie fantastisch hoor! Hij vertoont iemand met Asperger, en dan de zogenaamde ‘high-functioning’ variant. Het komt inderdaad allemaal een beetje robotisch over, maar dat hoort juist bij dit personage.

daisy8&
25 november 2017 19:40
Antwoord op  Dennis

De naam Q is al heel oud. Er bestaan veel meer mensen met die naam, alleen komt ie niet zo vaak voor. Zeker nooit gehoord dat er ooit een serie was met de naam Q & Q.

Anoniem
18 november 2017 19:38

Wie denkt dat rover weg gaat? Waarom wel/niet denk je dan.. als je denkt van niet kom alsjeblieft met alle redenen om maar te bedenken.. dan krijg ik hoop.. ???❤ rover mag niet weg

Anoniem
20 november 2017 21:46
Antwoord op  Anoniem

Precies dat gevoel heb ik ook, maar in de aflevering van volgende week maandag wordt duidelijk dat ie wel gaat, de enige die de boel kan redden is Kimberly. Als zij hem tegenhoud blijft ie miss wel

Ygone
21 november 2017 16:40
Antwoord op  Anoniem

Als je kijkt naar de spoiler van 8 december vraagt Linda zich af of ze rover moet inlichtingen wat er met Kimberly gebeurt is ik denk dus dat hij gaat maar het zou zo kunnen dat hij dan weer terug komt

renske
18 november 2017 19:56

joo hoe zit het met jan jaap????

Anoniem
18 november 2017 22:57
Antwoord op  renske

Die is in nieuwe tijden. Daar is de cliff van s2 net geweest.. benieuwD hoe dat verder gaat. Hi heeft wel vertelt aan tiffy dat haar vader nog leeft. Die geloofde het eerst ook niet. Jan jaap probeerde haar te overtuigen om mee te gaan.

Johanna
19 november 2017 01:59

Q wordt goed gespeeld, die jongen speelt een autist en wel Asperger!

leon
20 november 2017 12:00
Antwoord op  Johanna

Beste Johanna, die jongen is hoogbegaafd, ben je dan een autist, doe ff normaal joh gek
Mijn vriendin is ook hoogbegaafd en die noem je niet bepaald een autist, das beledigend

Nip
20 november 2017 21:47
Antwoord op  leon

Raar wijf

Janet
21 november 2017 12:39
Antwoord op  leon

Misschien moet jij je dan even goed gaan verdiepen in autisme. Autisme kent veel verschillende variaties. Asperger is een aan autisme verwante stoornis waarbij er vaak sprake is van een zeer hoge intelligentie. Dat betekent niet dat Asperger en hoogbegaafdheid dezelfde dingen zijn, dat maak jij er zelf van. Ik ben het er volledig mee eens dat Q erg goed geacteerd wordt, en inderdaad, een jongen met Asperger en een hoge intelligentie laat zien.

Thessa
22 november 2017 11:36
Antwoord op  Janet

Persoonlijk dacht ik in eerste instantie ook dat hij een jongen met Asperger voor moest stellen, maar hij blijkt dus hoogbegaafd te zijn. Beetje jammer dat dit weer zo stereotyp wordt neergezet. Maar een klein deel van de hoogbegaafden past in dit plaatje.

Despamatmdo23.30
21 november 2017 20:40

Jammer dat er weinig te lachen valt ook niet spannend. Vind de SPA veel beter worden.

Marieke
30 november 2017 12:26

Q is geen voornaam. En die serie Q en Q uit de jaren ’70 van de vorige eeuw heette zo omdat de twee hoofdpersonages een achternaam hadden die met een Q begonnen. (Quarles van Ispen en Quant). Ik hoop dat deze Sjors blijft…veel leuker dan de originele. Die kijkt altijd alsof ze in haar broek heeft gepoept. De enige echte goede acteurs zijn Joep Sertons en Erik de Vogel. De rest acteert alsof ze in de schoolmusical spelen.