Spoilers 28 mei t/m 1 juni 2018

MA 28/5
Zoë verzwijgt voor Rik dat ze een datum heeft wanneer ze wordt voorgeleid. Lana denkt terug aan de fatale nacht, maar houdt haar mond over wat er precies is gebeurd. Als Loes druk zet, zit Sjors met de brokken. Amir is vastberaden Bings onschuld te bewijzen.

DI 29/5
Zoë wordt betrapt als ze in andermans spullen aan het neuzen is. Aysen vindt het hoog tijd dat Lana aangifte gaat doen. Q krijgt van iedereen advies wanneer hij een date heeft. Nina beëindigt een vriendschap en krijgt ongelofelijk nieuws over Bing te horen.

WO 30/5
Anton gelooft het niet wanneer Amir verkondigt dat hij zijn droom om arts te worden heeft opgegeven. Met Q gaat het helemaal mis en Lana is degene die het moet oplossen. Noud vindt dat Sjoerd zich onmogelijk gedraagt wanneer zij sollicitaties afnemen.

DO 31/5
Aysen wordt uit het niets aangevallen door een onbekende man. Marieke roept geldproblemen over zichzelf af. Ze hoopt dat ze ermee wegkomt. Mark probeert een veelbelovende opdracht binnen te slepen. Ludo twijfelt of dit niet te hoog gegrepen is voor hem.

VR 1/6
Anton grijpt in als hij zijn kleinzoon in de buurt ziet van een mogelijke misdadiger. Marieke heeft een oplossing voor Nina’s problematische vermoeidheid. Loes doet verwoede pogingen om onder een verplichte doktersafspraak uit te komen. Mark en Marieke stapelen leugen op leugen. Wanneer vallen ze door de mand?



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kenny
18 mei 2018 17:00

Zullen lana en q wat gaan krijgen woensdag 30 mei

Anoniem
18 mei 2018 17:27

Loes de haan heeft Jan meas vermoord

Zebje
18 mei 2018 19:34

duh dat wist ik ALLANG dat Loes de dader is.

Yoshi
18 mei 2018 21:59

de vriendschap die Nina breekt.. zal dat die met Loes zijn?
benieuwd of Loes tot de cliff meegaat en dat de Jan Meas verhaallijn echt heel lang gaat duren of dat de zaak eerder wordt opgelost.. Ik denk het eerste

nicky
18 mei 2018 22:33
Antwoord op  Yoshi

nee is te gemakkijk dat nina haar vriendschap met loes verbreekt denk niet dat ze maandag of zo al ondekken dat loes haar drogeert ze kan misschien wel weten dat ze gedrogeert word maar wie het doet daar moeten ze nog achter komen

maurice
21 mei 2018 12:31
Antwoord op  nicky

nee loes vertelt een leugen dat ze met bing geslapen heeft,daarover is de ruzie ,en loes heeft jan die trap gegeven

Pascal
20 mei 2018 00:05
Antwoord op  Yoshi

Tuurlijk gaat dit ellenlang duren!! Maar Loes heeft het gedaan en zal niet zomaar Bing opgeven! Die Loes is echt gek!!

Arda
28 mei 2018 15:31
Antwoord op  Pascal

En Lana is niet bij haar opa en oma, maar Loes houd haar vast want Lana heeft gezien dat Loes Jan Maes vermoord heeft en die laptop erachter aan het gegooid heeft ipv bij Loes d’r oma gebracht heeft.

GTSTfan
19 mei 2018 11:50

Na die opmerking van Q afgelopen week: ‘Misschien moet je me zoenen, een praktijkvoorbeeld’ tegen Lucas bedacht ik hoe leuk het zou zijn als zij wat krijgen.
Nouja voor heel even dan. Lucas is veel te losbollig en Q is niks gewend. Maar het zou wel heel grappig/ leuke tv opleveren!

Vlinder
19 mei 2018 21:39

Wanneer komt Inge Schrama eens terug?

Petra
19 mei 2018 23:41
Antwoord op  Vlinder

Deze Sjors is veel leuker!!

nicky
21 mei 2018 10:50

dus toch nina verbreekt vriendschap met loes ben benieuwd waarom nina dan zo boos is

maurice
21 mei 2018 12:29
Antwoord op  nicky

loes heeft jan vermoord en loes vertelt aan nina dat ze die nacht met bing was,daarom hebben ze ruzie

Chenilla
25 mei 2018 14:30

En Loes heeft haar ticket voor de terug reis al geboekt op 11 juni.