Spoilers 4 t/m 8 september

MA 4/9
De brandweer doet er alles aan om iedereen heelhuids uit de vuurzee te redden. In het brandende pand zoeken mensen steun bij elkaar. Als het vuur aan het einde van de nacht onder controle is, moet er nog één slachtoffer van de brand geïdentificeerd worden. Rik wordt bedreigd. Bings zicht komt langzaam maar zeker terug.

DI 5/9
Sam en Linda proberen slecht nieuws te verzwijgen. Ludo worstelt met een groot schuldgevoel. Job krijgt een vermoeden wat Sjoerds geheim kan zijn. Als hij ernaar vraagt, probeert Sjoerd een draai aan het verhaal te geven.

WO 6/9
Lucas ontkent dat hij gewond is en verslechtert zo zijn situatie. Als Amir met een verrassing voor Sjors komt, zoekt ze daar iets te veel achter. Noud kan niet voor Laura verzwijgen wat er in Utrecht gebeurd is. Laura moet plotseling opgenomen worden.

DO 7/9
Noud laat een verkeerde eerste indruk achter bij iemand die hij juist wil imponeren. Sam heeft paniekaanvallen. Door het slaaptekort dat daaruit voortkomt, heeft ze moeite om zich te focussen.

VR 8/9
Het zit Sjoerd niet mee: hij wordt beschuldigd van onverantwoordelijk gedrag en komt ook in een ongemakkelijke situatie terecht. Ludo wordt onaangenaam verrast als Janine, Nina én Kimberly het niet eens zijn met een grote beslissing die hij genomen heeft.



30 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Isabelle
24 augustus 2017 15:21

Maxime is dood, maak ik op uit deze spoilers. Ik kijk geen gtst meer.

annavannorel
24 augustus 2017 17:02
Antwoord op  Isabelle

ik denk dat ze allebei dood gaan dat heeft dan gevolgen voor “elke” meerdijker

dennis
24 augustus 2017 15:34

Ik maak juist erop uit dat Bill dood is gegaan. Marjolein Keuning is net nog genomineerd voor haar rol als Maxime in GTST… Lijkt me stug als ze daar nu mee gaat stoppen.

Het schuldgevoel van Ludo is dat hij het huwelijk niet accepteerde.

En anders zijn Maxime en Bill beide dood gegaan. Maar zo en zo is Bill dood.

Lis
24 augustus 2017 16:01
Antwoord op  dennis

Dit lijkt mij ook!!

Kenny
24 augustus 2017 15:43

Als ik het filmpje goed op gezien leeft anton nog want Sjoerd zegt ‘pap’ dan had ik haar toch zien lopen

Daan
24 augustus 2017 16:01
Antwoord op  Kenny

Ja, maar kan ook betekenen dat Anton nog teruggaat om verder te zoeken, je weet maar nooit.

Kenny
24 augustus 2017 16:03
Antwoord op  Daan

Dag zou kunnen maar ik acht de kans klein want hij heeft net een verhaal lijn gekregen met die extra dochter

Peter
24 augustus 2017 15:59

Bill is dood, jammer, had liever Maxime dood gehad, dan kon er weer verhaallijn komen dat Ludo wraak neemt op o.a. Rik

Sonja van Zanten
24 augustus 2017 21:51
Antwoord op  Peter

Janine en maxime zaten wel allebei vast, dus wie weet doet die dat gewoon alsnog?

Celine
28 augustus 2017 16:35
Antwoord op  Peter

Inmiddels weet je wel dat Bill nog leeft.

Peter
24 augustus 2017 16:03

Wel ongeloofwaardig als Bill dood is en Maxime niet, ze waren samen, normaal overleef je dit niet.

Soetje
24 augustus 2017 18:37
Antwoord op  Peter

Maar in een serie kan alles

annavannorel
24 augustus 2017 17:00

maxime en bill gaan allebei dood want het is er niet perse 1

Melvin
24 augustus 2017 18:57

Ik denk toch Rikki nu.

Er staat dat aan het einde van de nacht het vuur onder controle is en het slachtoffer geindentificeerd moet worden, maar in de promo zie je dat Bill en Maxime al gevonden worden door de brandweer (wel buiten bewustzijn gok ik.) Rikki daarintegen kunnen ze nergens vinden. In de eindshot zie je Job en Sjoerd naar foto’s kijken. Ik maak hieruit op dat Aysen gered is door Sjoerd. Dat kun je zien bij dinsdag als Sjoerd met een geheim loopt en Job vraagt wat er is.

Ellen
27 augustus 2017 12:34
Antwoord op  Melvin

Waar heb jij de promo gezien dan?

Hengie
25 augustus 2017 00:28

Of het nou rikki maxime of bill is maakt biet uit maar wat een flauwekul met die magazines de covers bij elkaar was de nieuwe seizoensfoto… rikki maxime en bill staan hierop

nicky
25 augustus 2017 10:11
Antwoord op  Hengie

dat werd snel al weer terug gedraait begin van de zomerstop al dat het niet de echte cover was

Sabien
25 augustus 2017 20:04

Ik zei vanaf het begin al dat rikkie doodgaat en dat is voor mij nu nog meer bevestigt .

Patricia
28 augustus 2017 22:42
Antwoord op  Sabien

Mooi niet dus

Ray
25 augustus 2017 20:22

Wordt de 28ste nou bekend gemaakt wie er dood gaat?

Zebje
25 augustus 2017 22:51

De spoilers doen netalsof Rikki en Maxime allebei dood zijn of op de rand van de dood zitten. Het is nu fifty fifty tussen Maxime en Rikki. En Bill is denk ik de tweede dode die later in t ziekenhuis overlijdt.

Zebje
26 augustus 2017 22:21

En Ludo neemt een grote beslissing. Dat moet met Maxime te maken hebben. Misschien gaan ze allebei dood uiteindelijk?

Berend
27 augustus 2017 23:47
Antwoord op  Zebje

Gaan ze ook zie mijn antwoord hier boven.

Tamara
27 augustus 2017 12:00

Volgens mij leeft rikkie nog want ik zag een spoiler bij boulevard dat ze tegenover job zat een weer weg viel dus hoop dat bill doodgaat

hallo
27 augustus 2017 19:25
Antwoord op  Tamara

dat stukje was oud. anna stond daar ook bij en die zit er nu niet meer in

Ton
27 augustus 2017 21:23

Ik vermoed dat ludos beslissing iets van een donatie van een orgaan moet zijn voor maxime. Ik ga overigens voor rikkie die dood is. Bill overleeft het wel.

Berend
27 augustus 2017 23:46
Antwoord op  Ton

Klopt ik heb van iemand vernomen dat Ludo donor wil zijn, maar niet zonder risico mede door zijn hart, deze persoon die regelmatig bij RTL komt kan het wel eens zijn dat zowel Ludo als Maxime komen te overlijden, ik heb begrepen dat Ludo / Erik vorig jaar zomer al bij de producers heeft aangegeven te willen stoppen met GTST, maar de producers hadden hem gevraagd nog even te blijven, maar het kan dus zijn dat hij tot ongeveer 1 oktober blijft en dan de serie verlaat.

Ygone
29 augustus 2017 08:26
Antwoord op  Berend

Hij kan niets aan maxime doneren want ze is echt dood ze hebben gepeobesrt haar te reanimeren maar dat lukte niet

Gtst
3 september 2017 02:31
Antwoord op  Berend

Ik had eerder een keer gelezen dat als ludo eruit zou gaan wilde janine ook stoppen (omdat ze in het echt getrouwd zijn) dus dan zou ook janine eruit moeten gaan.. en hij staat ook op de nieuwe castfoto waar maxime en zelfs bill vanaf zijn gehaald.

Angie
2 september 2017 10:32
Antwoord op  Ton

Ik denk eerder dat hij bill niet bij de begrafenis wilt hebben.