De eerste spoilers van het nieuwe seizoen

De Mikrogids heeft voor maandag 4 en dindag 5 september de eerste spoilers gepubliceerd voor het nieuwe seizoen van GTST. De resterende spoilers zijn niet in de gids gepubliceerd, omdat deze prijsgeven wie de brand in Boks niet zal overleven.

MA 4/9
De eerste aflevering na de cliffhanger. Wie heeft of hebben de afschuwelijke brand in Boks niet overleefd? Ondertussen graaft Rik nog steeds een kuil. Hierbij onder schot gehouden door Jos. Bing wacht op wat komen gaat.

DI 5/9
Het onderzoek naar de fatale brand is in volle gang. Want waar is brandstichter Marco? Nina maakt zich zorgen over Bing. Kimberly beseft na de brand hoe blij ze met Rover is. Maar hij heeft ook andere zaken aan zijn hoofd.



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
JOOPBOSMAN
22 augustus 2017 15:47

het is bill 100% want rover heeft ook nog andere dingen aan zijn hoofd hallo hoe logisch kan het zijn en anton overleefd het wel en aysen is onmisbaar net zoals rikki en maxime dus dag bill …

Kenny
22 augustus 2017 15:53
Antwoord op  JOOPBOSMAN

Daar heb je gelijk in

JOOPBOSMAN
22 augustus 2017 16:17
Antwoord op  Kenny

en ja het leverd een goede verhaal lijn op laten we heel eerlijk zijn lieve mensen

Fabienne
22 augustus 2017 16:04
Antwoord op  JOOPBOSMAN

Was t niet dat rover helemaal niets van bill moest hebben? Wat dat betreft neig ik meer naar anton

Caroline
22 augustus 2017 16:07
Antwoord op  Fabienne

Denk dat als ze vader dood gaat het wel ff anders wordt dood is erg definitief

chantal
22 augustus 2017 16:35
Antwoord op  Fabienne

anton krijgt juist toch weer een hoofdrol.. aangeziener naar zeggen nog eendochter van hem.. kanhet verkeerd hebben hoor… envolgensmij werd vandaag gezegt dat rikki ermee wil stoppen..ookvan horen zeggen.

dennis
22 augustus 2017 16:12

Het is 100 procent zeker dat Bill dus dood gaat… Als je het bekijkt kunnen de schrijvers veel meer met zo’n verhaallijn. Sam en Rover die hun vader zullen moeten missen. Sam verliest na Olivier nu ook haar vader. Rover heeft het nooit meer goed kunnen maken en zal hier voor altijd mee moeten leren leven. Daarnaast is het interessant welke kant deze personages op gaan met het verlies van hun vader. Hoe zal Linda om gaan met het verlies van toch wel haar grote liefde. Rikki zal het overleven. Wie goed heeft opgelet tijdens de castfoto shoot is dat… Lees meer »

Gabriella
22 augustus 2017 16:24
Antwoord op  dennis

Ik denk juist dat we Anton, Maxime en Bill vrijspelen aan het einde van de week want diegene moet naar boven gaan en dat kantoor is vlak naast het atelier van Maxime

Kenny
22 augustus 2017 18:10
Antwoord op  dennis

Maandag kan je al zien wie er dood is kijk maar de insta van gtstcourant

Carlissa
22 augustus 2017 16:28

Hm het zou ook kunnen dat Rover teleurgesteld/boos is, omdat die avond ook een voorlichtingsavond voor de asielzoekers was. Dus hier kun je nog niets uit opmaken

nicky
22 augustus 2017 16:38

ik denk ook bill het heeft rond rover te maken we gaan het zien

Maximefan
22 augustus 2017 16:42

Iemand op twitter zei dat ze Bart Oomen (Bill) hebben gespot bij de studio’s. Ik vrees toch dat maxime dood gaat.

dennis
22 augustus 2017 17:01
Antwoord op  Maximefan

Ik kan ook verklaren dat ik Marjolein Keuning gisteren naar binnen heb zien lopen.

Op een andere gtst site ging iemand daar naar toe mailen en verklaarde de begrafenis van Maxime te hebben gezien.. Hahaha en die site geloofde dat ook nog!!
Zo kunnen we allemaal dingen gaan roepen.

Als Lieke van Lexmond de Endemol studio’s binnen loopt wil dat niet gelijk zeggen dat Charlie terug komt.

...
22 augustus 2017 16:45

Rikkie ging zich meer oriënteren naar de dans en zang kant de kans is groot dat zij het is of er 1 van is…

Dominique
22 augustus 2017 16:56

ben benieuw hoe de eerste week gaat verlopen, en hoe alle personages om gaan met wat er in Boks is gebeurd. Er zullen er best een aantal zijn met een trauma, hopelijk speelt GTST hier ook een beetje op in. Benieuwd ook in hoe verre Jef daadwerkelijk in de afleveringen zat. Hij zou voor onbepaalde tijd terug komen, maar echt in de serie of meer in de App? Als Sjoerd inderdaad Aysen heeft gered, dan vind ik dat echt een belachelijk iets. Ongeacht of Rikki het op een andere manier overleeft, hoe leg je in godsnaam later aan je zoon… Lees meer »

nicky
22 augustus 2017 22:04

waar vind je die???

dre
22 augustus 2017 23:00
Antwoord op  nicky

Nou ik vind niks dus vol mij weer kletspraat

Mjo
23 augustus 2017 11:20
Antwoord op  dre

@dre, is ook kletspraat van Janine. Tot op heden (woensdag 23/8) zijn alleen de spoilers van 4 en 5 september 2017 bekend. Niet meer en niet minder.

Ook over dat testament, hoe kan ze (Janine) dat nou weten. Terwijl nog niet eens officieel bekend / duidelijk is of Bill inderdaad overleden is.

Sylvia
25 augustus 2017 16:10
Antwoord op  Mjo

Daarnaast i s er ook al een promofilmpje voorbij gekomen en daar hoor je jos zeggrn ren dofe vrouw

Peter
22 augustus 2017 22:40

Maxime erft helemaal niks, ze zijn niet getrouwd, dus alles gaat naar Sam & Rover

Natja
23 augustus 2017 15:47

Als je de gtst app speelt hoor je bill en Maxime hoesten eerst hoor je bill en daarna Maxime.

Sabine
23 augustus 2017 15:53
Antwoord op  Natja

IK hoor rikki hoesten?

Wdp
23 augustus 2017 16:47

Waar staan die spoilers dan ?

Nathanael
24 augustus 2017 11:49

Ik geef toe; ik zit al jaren te wachten tot er eens iemand van de familie Sanders dood gaat (als er ergens een dode valt). Ze hebben het altijd zó zwaar blabla. Maar nóóit gaat er iemand dood. Nick niet, Stefano niet, Marcus niet enzovoorts enzovoorts.. Maar nu lijkt het erop dat het Maxime wordt. Een van mijn favoriete personages 🙁

Tammy75
24 augustus 2017 20:20

Maar als Bill het is waarom is Jef dan zo geschokt als ie telefoon krijgt. Hij kent Bill niet en weet niet eens dat Maxime een relatie met hem heeft

Anoniemmpjw
28 augustus 2017 12:04

Nee, maxime overleeft het niet.